Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVysoko skoč!
07. 05. 2006
18
0
5546
Autor
Lyrae
Kormidlo přes (nač hráti z not)
já nerozvážný lodivod
svou vedu loď do bludných vod
když šeptám Nezapomeň
A ty se svlékáš a já mlčím
a hořím plachá klopím oči
že jsi mě ještě nenaučil
jak skákat bosá přes oheň
Mortecino: fajn, pokud to mělo být milé slovo, tak to se omlouvám, spíš to vyznělo jako pořádné rýpnutí:)
heeej, sem ti chtel potesit milym slovem a ty se hned jezis)
(pritelkyne? to je detail, none?)
ou, ja budu bit
Paul_van_Drax + mortecino:
Já vám něco udělám!!!
Můžete si nechat laskavě těch narážek na mé pubertální idoly?:) Vidím, že se dobře bavíte na účet ubohé dívky, která omylem pošle avízo namísto zprávy...(a ještě provokujte...mortecino: já jsem ho už neviděla týden...zato mám každý den možnost, prohlédnout si na tablu jeho přítelkyni...beru to jako odvykací kůru:))
sem si to precetznova, a libi se mi moc vic nez predtim, nevim cimto
mozna ze sem vcera juru spatril, tak si to nejak dokazu lip predstavit nebotak nieco..kazdopadne, to musi slyset)
hele za prvý: ta báseň je průměrněj pokus nejspíš vycucynej z palce před komplem a za druhý: tady ty tvoje tahanice s Pickwickem jsou fakt dost trapný...
Reky: to je hrozné jak mi do toho někteří lidi furt kecají, já si tady píšu dílko a nějaký ignorant čaj nedovařený mi tady odpovídá na kritiky:))))
takže děkuji za milé zastavení a Zuzku Navarovou mám fakt děsně ráda:)))
Reky: A tak to ti ze srdce děkuji, Zuzku jsem poslouchala zrovna dneska a takové srovnání mě těší obzvláště, ač si ho nezasloužím:)
Paul_van_Drax: Asi ne-e, on by se vyděsil:)(já si asi příště rozmyslím jak se správně posílají avíza...hmmm, o půl jedenácté:))děkuji za zastavení, pane...(jestli mu to řekneš, tak tě zmlátím!!!)
Nevím čím to, ale tohle mi nějak připomíná některý z písniček Navarové ... každopádně se mi to líbí:)
moc vám všem děkuji, těší mě vaše kritiky:)
G_B Show: děkuji za milé kritiky u mých děl, já tě také ještě neznám...ráda poznám...a přečtu, už jdu na to:)
poslednísklenička
07. 05. 2006
Vím o čem mluvíš, taky si ráda hraju s ohněm/chlapci s jiskřivýma očima a stojí to za to, i když se občas spálíš : )***
tristes: víš, že tě mám moc ráda? málem bych na tu větu zapomněla...a vidíš holka, hned je mi lépe:)
Ivo Koivo: no a já právě ne, to je to, čeho se obávám:) děkuji, pane:)
mortecino: avíza asi nechodí...a své frekvence neřeš, o fyzice to není:)
tristes: děkuji, jo, je to o něm...takové dosti nereálné, že?:)
nevím jestli by měla, ale přijde mi milá :o) verše mi tu nevadí a konec se mi líbí
(myslim že vim komu to patří..)
(tady zase nechodí avíza nebo je neposíláš?)
jinak jsem nejak mimo tuhle frekvenci asi, pac nechapu co bych mel..
mluvil jsem o druhe sloce a rymech, jen tak btw))
mortecino: také je mi líto, že ta druhá vůbec neskřípe, ze staré známosti bych byla moc ráda, kdyby to tak bylo:)(ano ano, dělám to naschvál, ale spíš jen tak trošku popichuju:))
jaza: děkuji...hmmm a pro koho?:)
mortecino: také je mi líto, že ta druhá vůbec neskřípe, ze staré známosti bych byla moc ráda, kdyby to tak bylo:)(ano ano, dělám to naschvál, ale spíš jen tak trošku popichuju:))
jaza: děkuji...hmmm a pro koho?:)