Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJirkovi
Výběr: jenyk
18. 06. 2006
14
1
4290
Autor
Lyrae
Znáš moje jméno snad
ty vše co nesmíš můžeš
nemohu zastírat
jsi bolehlav jsi úžeh
Ty tvoje vrásky smíchu
co dohání mě k pláči
tvůj dotek zná mě tichou
uspanou na bodláčí
Jak cítím tvoji chuť
hluboko na rtech vrytou
je uspávankou rtuť
když líbáš touhu skrytou
Tvé černé oči něžných gest
a vlasy vůně makovic
mě posílají do nebes
a stejnou cestou peklu vstříc
Tak nalaď si mě do legát
buď víc než jenom smělý
pevněji chtěj mě objímat
než statné stromy jmelí
Svým smyčcem po mých vlasech hraj
když deštěm cuchají se
jen lehce táhni po strunách
a poslouchej jak chví se
1 názor
Jsem sice také Jirka, ale tahle mi evidentně nepatří, a svému soku závidím, poslední dvě sloky nejvíc.
Nallien: jo já vim:) slaďoch:)(děkuju vendulíííí)
assez: je to zlobivý kluk:) prototyp:) Děkuju moc.
ten asi musí být, když si zaslouží, abys o něm něco tak krásného napsala ;-) TIP
asi na tom jirim neco bude:)ne luculi krasna vec opravdu se Ti povedla,jinak sem Ti uz k tomu sve vlastne rekla:)
asi na tom jirim neco bude:)ne luculi krasna vec opravdu se Ti povedla,jinak sem Ti uz k tomu sve vlastne rekla:)
všem moc a moc děkuji, je to pro mě zase jedna z těch "důležitých":)
Patric: Nevím, jestli mi někdo někdy napsal tak krásnou kritiku...opravdu...je to tak nevýslovně milé...že jsem zas ráda že jsem doma:) (před půlhodinkou sem se vrátila z Rumunska). Vážně si toho strašně cením, šíleně mě to potěšilo:) Děkuji děkuji a děkuji:)
Čtu si to po sté jako v snách
a po sté jenom vzdychnu, áách
Vždyť napsat krásný verš tak jak se sluší
k tomu je třeba mít i hodně krásnou duši
Patric
děkuju vám:)
Poslednísklenička: mám pocit že myslíme přesně toho stejného jiřího...hmmm, fakt, že je to sebevražda, ale mé hormony se zbláznily:)
poslednísklenička
18. 06. 2006
tris: tak vidíš:) děkuju za komplimentaci, ale stejně mám pocit, že jakákoliv chvála mi nepatří, protože rozpoložení v jakém jsem to psala...já jsem vlastně jenom zapisovala...změnila jsem do konečné verze dva řádky...
teď je mi z toho.. vyloženě teskno
vrátím se, budu číst zas, to vím, pro ty krásné obrazy, co sou vyloženě tvoje :o)
morte: beru to jako kompliment...ale...asi nemám odvahu mu to napsat...budu o tom hodně dlouho přemýšlet a pak usoudím,že...ne.
a co přesně chceš hlouběji kritizovat?)
ne, nedovolím si
snad jen, skoda to psat sem..a ne mu..
děkuju moc:)
Jenyk: díky, moc jsi mě potěšil...ta druhá kritika to přesně vystihla, ikdyž popravdě si spíš dneska připadám jak zfetovaná a prostě nemám jinou možnost, než to ventilovat...