Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNá (měsíčná)
02. 07. 2006
21
0
6376
Autor
Markel
Zářivý mezi mraky
maják na moři
zahlédl mne
něžným basem hovoří
Pojďte, pojďte ke mně
moje krásná paní
objímat se budem
v nebehvězdnych saních
Vypůjčte si křídla
třeba od anděla
nedivte se, prosím
běžně se to dělá
Narůstá mi peří
trochu ostýchám se
beztížná vzlínám
za půlnočním hlasem
Spring: díky moc za návštěvičku a *, asi něco půjdu napsat, už jsem dlouho zahálela, manžílek je mimo dům, tak bude klídek na nějakou tu TVORBU :-)), měj se krásně :-)))
rainman: díky za kukýnka, ty znáš někoho, kdo nemá rád Z.N.? Já, když jsem ji pro sebe objevila, tak už to bylo k posledku a byla to pro mne pecka, úžasné texty i hudba, pro mne neskutečně krásné, daleko za hranicí všednosti, běžného vnímání věcí. Měj se krásně :-))
Robinia: jsem ráda, že jsi přišla, díky za tipínka, máš pravdu, jsem prý nenapravitelný romantik :-))
Vzdálený_hlas_moře
05. 07. 2006
daddy: ale já jsem větší počítačovej analfabetík, na mne nemáš, trochu se bojím počítače, nedovedu ani sama sobě vysvětlit ten zvláštní "ostych" vůči jakékoliv technice, měj se krásně :-)) :-)))
tatík vyřešil....:))
ale já jsme taky analfabet, snaživec ovšem, když potřebuju..
Markel - díky za avi, já také vzpomínám na P1, pracovalo se mi na něm lépe, byl přehlednější a rychlejší. Přeji Ti krásnou dovolenou a zdravím Tě :-)))
vesuvanka: Díky za milou návštěvičku a tipínek, jen mi P2 nějak nepřirostl k srdci a mám stále nějaké problémy s vkládáním a i jinak se zde dost špatně orientuju, jak je výše uvedeno, já nevím, co s tím, tak snad to nějak časem vyřeším. Měj se krásně :-))
daddy: Jsi moc hodná, ale nepadimáju, obrátím se na svého mužíka, ten mi s tím něco udělá, vyzná se v tom. Třeba mi to nějak vysvětlí, neboť já jsem nefalfšovanej počítačovej analfabetík. :-))
Háber: jsem ráda, že líbilo, díky :-))
Fouckault: Považuji si tvé návštěvy a kdybys mne zrovna teď viděl, tak bys musel uznat, že se tvářím docela kultivovaně :-))
Markel když vkládáš na mozzila firefox, tedy zkopírovaný text z wordu, tak se mezi slokami objevuje nám, kteří zobrazujem přes explorer, určitý anglický text...ty ho nevidíš, já když budu na mozzila tak taky ne,,
je dobrý postupovat takto: při vkládání děl odklikneš ikonku velký T nahoře v ikonách v editoru, a vložíš tam ten zkopírovaný text, je to čistý text, ten pak upravíš na editoru podle své potřeby a je to OK...taky jsem ten problém měla...dělám to takhle, jinak přes explorer nemůžu pořádně vkládat vůbec...
panimáješ? dadik
mongolský_vlk: teď jsem to chtěla zopakovat,couru jsem nenašla, už nevím, jak na to, prostě písmák číslo 2 je občas jako z jiné planety, možné je všechno :-))
měj se fajn, chystám se na tvoje povídky, až mi přibude víc času, tím chci říci, že příští týden budu mít od středy dovču :-)
mongolský_vlk
02. 07. 2006
Pacer: Díky, už jsem se chtěla nervově hroutit, že nejsem v obraze :-))
mongolský_vlk: Jsem potěšena, dík :-))
mongolský_vlk
02. 07. 2006
víme Markel - nám některým se mezi slokami odjevovalo tohle
hloupý pacer v tom hledal význam:)
Norsko 1: díky za návštěvu
Pacer: díky za kukýnka, ale vůbec nevím, o čem je řeč, jaké počítačové vsuvky, já nic v textu nevidím, ozřejmíš mi to? Vidíte něco jiného na obrazovce, než vidím já?
daddy: Díííky moc :-)))
a2a2a: Jsem ráda, že jsi se zastavil, díky moc
guy: Díííky, a souhlasím, vyzkoušej to, je to super!!
dream: Děkuji :-))
Zuzulinka: Jsem ráda, že líbilo :-))
člověk_který_není
02. 07. 2006
chjo, viděl jsem v tom ukrytý význam - i v kontextu na Zuzku -
ale no dobře, tip
hm, na nebehvězdných saních může být super svezení .. až bude měsíc hodně nízko, tak to zkusím :-)*
daddy to jsi mi teda pomohl:) sakra nebudu přeci hledat starou příručku k DB2, abych pochopil obsah závorek :)) Nebuď skrblík a vylož!
já taky ale kdysi mě poučil JiKo..vím, jak to ostaranit ale Markel tu není, když bude chtít řeknu....)
daddy, děkuji za vysvětlení, jsem technický analfbet a je to ke škodě dobré snahy autorky, Snadto čtenáři oddělí.
dělá se to při vkládání přes mozzila...vidíme je jen my, co jsme na exploreru...
Tip,
také jsem zvědav na ty vsuvky, osobně mi nijaqk nevadí, ale skutečně jsem zvědav
Hloupý pacer by dal tip - ale moc nerozumí těm počitačovým vsuvkám - osvětlíš?
Incognito: Díííky moc, a mimochodem, taky mám moc ráda Z. Navarovou, ještě žádné texty písní mne tak neoslovily, měj se krásně, dvěminutypopůlnočně :-))