Krásná báseň, i když mi asi část sdlění uniká. Když je řeč o Olomouci, chtěl jsem odkázat na jednu míň známou písničku (taky trochu o ní) od Karla Plíhala, mám ji rád:
https://www.youtube.com/watch?v=FWtcew4wQxE&list=PL-ROStTTtCWPks04BJOPBkegLCfawgNHR&index=17
Číst tohle to je jako ponořit se do hlubin věků. Dílko je fajn Olomouc mám moc rád. Nicméně fascinující mne zejména komentáře. Komentáře lidí co už tu dávno nejsou. Ostatně i Tvůj navrat po tolika letech je příběh sám o sobě... ;)
moc hezke, opravdu potesilo :)
proste napsano, bez okazalosti a snahy o lacinou libivost nebo nepotrebnych komplikaci. Dovetek to stahuje nekam jinam, ale to ja rad *
hm, až na chrám paní marie sněžné z vrchnu žádnej jinej chrám, domnívám se, vidět není. dóm je katedrála, mořic je kostel, klášterní hradisko je vojenská nemocnice.. no, tam myšlenka "vzít dovnitř" je fajn..
já nevím, olomoucký krysař sedával jeden čas na kašně na náměstí republiky (a vypadal jako něco mezi studentem-filozofem a bezdomovcem) a hrával na malou hnědou sopránku
Počkej, počkej.... :-)) Tenhle mi o tom psal jen jednou, že hrál večer na náměstí.......
Jak ten Tvůj vypadá? :-) (věk, vzhled)
jistě, dřív jsem tam olomouckého krysaře vídala relativně často. Mám pozdravovat? :)
Není možná...., i když, s tou školou...., od října bude zas.. :-)
A neříkej, žes ho tam vážně potkala... :-))
:) no jo, pravda, ale poslední víc jak půlrok tohohle človíčka nevídám, kdoví kde je mu konec... :)
....anebo stačí chodit večer náměstím kolem kašny- třeba ho tasm uvidíš stát a hrát na flétnu- to bude on.... :-) Pak už stačí jen nezaváhat.......
V případě zájmu možno dodat fotografi...... :-))
Děkuju za nabídku i tip :)
ale nejsem nezaujatá..... -t-
Znám jednoho, který přebývá právě v Olomouci- ten by třeba mohl..
kromě toho že je to pěkná báseň a tipuju - jaktože není v klubu olomouckém? šup tam sním.
myslela jsem si že si u tebe něco počtu a sotva jsem začala, skončila jsem... :o)
Olomouc trochu znám, je to hezký dílko... *
děkuju *.......to není typ... to je hvězda..
jéééééé, úplně si to představuji. tip*
kačí, jak se daří?
Skoro se v té hloubce ztrácím... nádherné
*