Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semalá procházka po zatoulané galerii
13. 01. 2007
11
35
4787
Autor
Anyz
Chvilku jí sledoval, jak postává na tramvajové zastávce. Měl s ní schůzku. Dobře si uvědomoval, že dorazí pozdě jestli hned nesklopí žaluzie a nevyrazí. Stačilo popadnout kabát ze židle, seběhnout schody a prokličkovat mezi lidmi směrem k ní. Z nějakého důvodu se mu ale nechtělo. Popocházela sem a tam a snad trochu z nudy, možná aby jí nic neuniklo, se rozhlížela po okolí. Měla na sobě černé sáčko a okolo krku jeho oblíbenou šálu. Občas zajela rukou do levé kapsy sáčka a vytáhla si pár sušených brusinek. Na takovou dálku je nemohl vidět, ale nosila je po kapsách tak často, že si byl jist, že jsou to ony. Měla po nich vždy trochu sladké prsty. Bude muset jít. Klidně by tu vydržel stát a pozorovat, jak si nenápadně opakuje taneční kroky, ale tušil, že by nevydržela dlouho čekat a odešla by. A není tak daleko. Za chvíli bude s ní...
35 názorů
To je moc krásný..holka, ty máš strašně vytříbený smysl pro okamžiky a pocity:-)
...opět krásná...brusinky jsou nejlepší k svíčkové...takto je zatím neznám...
sestricka.slunicko1
07. 08. 2007sestricka.slunicko1
07. 08. 2007sestricka.slunicko1
07. 08. 2007
Jeee, to jsem rada ze nektera z vil, jsem po nejake te dobe neco napsala :). To s tema brusinkama se mi taky libi, stejne jako Ostruzine :) a sacko taky :). Moc hezke. Jemny a mily to je...Libive zkratka =o). Dekuju
jo to teda asi je dost trefny a jeste k tomu by to mohla bejt bohyne zmatku:o)
anyz: nedávno jsem někde přišla na to, že sumeři měli ejdnu bohyni pro válku i pro lásku... přišlo mi to docela trefný:D
dekuju evi asi by nesel vytvorit delsi pribeh bud by to byla lovestory nebo psycho:D
nejsem si jista, jestli by z toho sel udelat nejaky delsi pribeh tak, aby z toho nevylezla ´lovestory´... ale tenhle stripek z s lidske dusicky se mi moc libi:o)
je to dobrej zacatek i konec. rozpracovat! hezke.
a pozor na stylistiku (carky ad.)
cha anyzku tak to bych se klido sazela ze ne=D ale tak nebudem se hadat, pze mne to bude jeste nejakou chvilku trvat
kaci nemuzu bejt lepsi kdyz si jeste nenapsala to co ti lezi v hlave urcite je to skvely a ja pak budu muset zavratat hlavu do pisku jako pstros :o)dekuju
chm anyzku, myslenka tramvajove nebo autobusove zastavky me taky dlouho lezi v hlave=) tak treba napisu neco podobne jinyho..
ty si zatim zase lepci=) krasny to je...
jéé, sušený brusinky a sušený třešně jsou můj nejoblíbenější pokrm posledních dní!
To s těma brusinkama se mi fakt líbí :oD ...tyhle obyčejný zvláštnosti...
Vzdálený_hlas_moře
13. 01. 2007Vzdálený_hlas_moře
13. 01. 2007
Je to opravdu moc milé. Takový kraťoučký výsek z docela obyčejného života. Dávám přednost sušenému ananasu, ale dávám i tip.*