Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seInzerát
22. 01. 2007
12
34
5337
Autor
avox
Had má svoji hadici
Opičák má opici
Krab má svoji krabičku
Šroubek hledá matičku
Opičák má opici
Krab má svoji krabičku
Šroubek hledá matičku
34 názorů
byla taková dětská hra - čáp ztratil čepičku... :-))
a co pes, inu, zrovna dnes hledá psinu
nejde o tvrdost tvé kritiky, mně vadí, že sis na to zřídil jiný nick... a to myslím naprosto vážně
není třeba hledat dlouho, stačí náhodná volba, už jen názvy děl zobrazené v seznamu tě krásně vykreslují, je to přímo na celkový psychologický profil...pak stačí kdekoliv kliknout a utvrdit se ve svém názoru...tady se jen všichni chválí navzájem a pochlebují si - možná i neupřímně, jsouc rádi za tento kontakt, neschopni jiného... pak ale nechápu nač takové čertění se když kdos projeví trochu tvrdé kritiky, he? :)))
Jóóóó, tak tohle má opravdu vysokou úroveň...to asi muselo hodně bolet na něco takového přijít.
jejdavilda
14. 12. 2008aleš-novák
04. 09. 2008Vaska Halapapa
03. 09. 2008Usmáty_autor
14. 03. 2007
Jo tak na blbinky vás člověk lapne? Panejo, tady se to začíná hemžit, mám radost! To jsem tam původně měla ještě: "Co to hledá tatíček, v bedně plné matiček, hledá hledá šroubeček" jenže mi z toho ten tatíček potom vycházel tak trošku jako do růžova...
díky, jdu ho pohledat, tebe čtu po kouskách, máš tam toho hodně moc a samé krásné, jen kde brát čas!
taky mám teda inzerát... když už je tu místo na neplacenou reklamu... :o)
takový uherskohradišťský podnik..smysl mít nemohou..k čemu jinému by byly nesmysly než aby nám něco připomínyly evokovaly...
aleš-novák
22. 01. 2007
no vidíš, já zas nevím, co je to "přijít z kraba" , proč by blbůstky musely mít smysl?
já jen vim že když přijdeš z kraba máš opici..ale jinak nevidim žádný smysl...