Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČirou náhodou
20. 02. 2007
24
28
4584
Autor
malinka_hvezdinka
Za jednou tvou bázní
je můj hřích
Jsi mé světlo tiché
v závějích
Za jednou mou básní
je tvůj smích
Jsem tvé číslo liché
slepý mnich
od dlaní
odrazím slabotu
plakání
ke spaní
Dám ti svou nahotu
k snídani…
….až čirou náhodou
spadnu ti do očí…
28 názorů
čirou náhodou jestli spadneš mu do očí, pak celej svět s ním se zatočí...
ale to bych ti asi neměl připomínat... ;o)
moc moc moc líbí slova jako smetový déšť... =o)
Pěkné,romantické až (asi záměrně) naivní. Jo a ten mnich je tam (pro mě) OK a naopak podtrhuje finále - mnich = celibát (= bez Tebe) (-:
maly.kliste
21. 02. 2007malinka_hvezdinka
20. 02. 2007malinka_hvezdinka
20. 02. 2007
Hvězdičko,
první dvě sloky mají pravidelný rytmus i rým, třetí sloka je jiná, ale to by nevadilo, kdyby byla uzavírající, ale typokračuješ ještě další a pak ještě závěrem, a to ten text zbytečně natahuje a činí neurovnaným vzhledem k jasné lince úvodních slok. Ve čtvré sloce se mi zdá ten rým - nahotu k snídaní hodně dotlačený. Kdyby tam nebyla předposlední sloka, znělo by to lépe.
Potme dal bych dohr.---protoze jinak znamena, ze napred stlala tma...no, vidis, a je teda lepsi nechat tak...------
...ale "davam ti svou nahotu k snidani" nevydejcham, sorac...:))
nonamebeast
20. 02. 2007
Pro radost pěkná, klišé jsi hrdinně přiznala, ale jedna drobnost mi tam k naprostému úsměvu vadí.
Za jednou mou básní
je tvůj smích
Jsem tvé číslo liché
slepý mnich
Ten slepý mnich. Interpretace poezie je věc ošidná, ale mně (zdůrazňuji mně!) připadne, jako by ten slepý mnich byl maličko do toho verše nucen rýmem. Že kdyby sis opravdu mohla vybrat obrat bez ohledu na formu, nikdy by Tě nenapadlo ho v tomto kontextu použít.
Jak ale říkám, je to jen můj pocit a dílko pro radost to rozhodně a bez výhrad je.