Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePísmák Nový Design 3
17. 05. 2007
45
72
5493
Autor
JiKo
72 názorů
:-)) Milé, můj první počítač bylo ZX Spectrum a plotter jsme si k němu postavili ze stavebnice Merkur... */
tři_černí_mravenci
24. 05. 2007
3_č_m - jo holt existuje víc lidí co vymyslí stejný vtip... já sem neopisoval :-) Rozhodně ne
Já jsem výborný řidič!
tři_černí_mravenci
23. 05. 2007Umprdentální_Kandelábrdelismus
18. 05. 2007
Teď jsem zrovna viděl, jak si lidé v roce 57 představovali kuchyni r. 2000.
Když vidím geniální inveci autora v tomhle návrhu, jak by si dotyčný představoval Písmák r. 2050? ÷))
Pišta_Hufnágl
18. 05. 2007
yeah.. ASCII ART RULEZ! vsemi 10ti.. koukam ze leta na BBSkach v Tobe zanechaly podobne graficke citeni (a leta s kompilovanim a patchovanim kernelu ;-))
loga budou řešena tak že po zaregistrování ti wella pošle samolepku s aktuálními sponzory a ty si ji nalepíš na monitor..
ozubené...kolečko
17. 05. 2007
Nostalgie, krása ... navrhuju psát na strojích a výsledky posílat do redakce, aby byly následně přepsány do tohoto zeleného krasavce :)
ouuuuu .. nostalgie raných 80-tých
kouzlo Robotronů, Didaktiků a ÍQéček
hochu, potěšil jsi mě .. i slzu dojetí jsem vmáčknul do zapadlého oka ...
Máš můj hlas i TYP !
nepotrebujem
17. 05. 2007
Zadala jsem 1 pro zalogování a nic:( Asi je to rozbitý...:(
:))) Hlasuju pro:)))
***
aleš-novák
17. 05. 2007
mňoch, a dyž si to písmácí svobodně zvolej, tak to šem živella bude mušet dááát, a néé že néé.:)))))
Uživatel/ka vystoupil/a ze strany
17. 05. 2007tři_černí_mravenci
17. 05. 2007Augustin_Šípek
17. 05. 2007Občan_Rýša
17. 05. 2007vlastovka.
17. 05. 2007Pišta_Hufnágl
17. 05. 2007
písmák v r. 2003 byl lepčí, todle u mě obsadilo druhý místo (takže bez tipu)
mein gott...před chvílí jsem se poět vzbudila, a první co vidím je TOHLE(nebo jedno z prvních) já měla takovou schízu že to myslíte vážně!!!
Fuj...tohle už mi víckrát nedělejte:-)))
Jinak Spectrum 48 rulezzzzzzz:-)))
*t
a co, pro...zadejte jedničku, pro potvrzení zmáčkněte křížek, pro návrat zpět do menu zmáčkněte hvězdičku...atd.?:))))...a pohybování kurzoru po monitoru umožnit jen šipkama, ať nediskriminujeme ty, co nemají myš:)))
a text by měl jít vkládat jen z T602:))))
jsem jednoznačně pro:)))
Krásný obrázek vlevo nahoře by mohl být i ten brk, že...nejen list:-) Joo dobré :-D
A teď ti sem vtrhne Vella a bude ti strašně nadávat, jak podtrháváš každý její krok k lepším zítřkům hehe :-)))
eště by se měla písmenka před tebou rozbalovat po jednom, jako ve scifáči. :)))
..nutny priznat, ze k soucasnym textum , ktery se tu objevujou, sedi jak prdel ma hrnec...
...este bych popral "hezky den", jako to delaj ty svine z Telefonicy...