Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevelký třesk ještě nemusí znamenat počátek
Výběr: Print
06. 09. 2007
45
65
3655
Autor
martinez
x
tak hustý všehoprázdnože není třeba lan ani sítía přesto jsem jeho středemnesestoupínepřijdešnebudemepootoč kohoutkemať se vyrovná tlak......a nebo ho zmáčkni
x
65 názorů
jééé, to je starý - to mám radost z takových návštěv v historii.. vůbec nejsi zlý :o)
díky
Petr_Fonvald
02. 10. 2007
tak to si užiješ u koníka až budeš dohánět skluz... ráda tě vidím - a dík :o)
to je úplná sila! mám strašne rád vecičky, kde začne nadpis dávať zmysel až po...
myslíš že mi sednutí na pifko vylepší rytmus? ;o)
já todle dílko nepojímala jako poezii, jen takovej minivýlev... takže rytmus nerytmus sem vůbec nechala bokem, víš? ale dík :o)
A todle se mi, Martinezko, líbilo. Víš, že já chválou šetřím! Miniaturka jak bonsaj.
Obyčejný_chlap1
08. 09. 2007
tak v tomhle případě bych byla provokatér asi já, ale dyž bys fakt zmáčknul, bylo by to mý poslední provokování v životě ;o)
dík
tos mě utřela než sem stihla o těch chlapech vůbec pípnout... a du zas něco dělat, ty tu zatím nezlob :o)
tys mi předtím děkovala ošklivě?
chjo, tak proto jsem dneska tak špatně spala
a já myslela, že to bylo tím, že jsem se picla tim dobrým koňáčkem
(vyprošuju si poznámky o podkoních a žokejích - tenhle byl tekutý!)
díky, Ó, toho sem neslyšela ani nepamatuju... a docela bych to pár dní snesla, ty venkovský líný rána co pamatuju z prázdnin u babiček :o)
Vanilli, každej slušnej písmák by se měl picat na svejch stránkách :o)
a dík taky
jclv, Pecy a Ellise, děkuju za návštěvu a všechno co ste mi tu utrousili... :o)
milý Járo, já myslela spíš že je to vcelku jasný ač nepříliš hezký... :o)
co člověk to názor, budeš - li moc zvědav, výklad podám vskrytu... ;o)
mylenko a Bivoyi - děkuju
a eště sem předtím opomněla Natashu - taky byla úsporná v kritice - tak dík :o)
Marcela.K.
06. 09. 2007
madam - zbytečné : rdi se klidně nahlas - tolik kilometrů, abych to já slyšel, to stejně nedolehne.
Bane, Marťo - kdo má mozek kombinovaný se srdcem, může se - chce-li - z tvých veršů poučit ve svůj prospěch. To a lehkost, s jakou se vyjadřuješ, z tebe dělá paní Autorku...
seš nejlepší prorok jakej kdy byl - jasně že pro sebe... ale dyk tak Oldíku píšu všecko :o)
Nechci být špatný prorok, ale tohle jsi napsala pro sebe. My ostatní jen můžeme spekulovat o tom, co bylo zdrojem té hořkosti...
martinez: no romantika, o to tu neběží, možná mě překvapila ta strohosta možná mi tam něco chybí, ale ještě nevim co :-)
Ultra, sestří, Maasku, Raule - díky za ocenění kousku minulosti :o)
Maasku, asi je to na mne moc strohý, bez citu nebo tak, ne? žádná velká romantiiika :o)
Zelenej_Raul
06. 09. 2007
nevím proč, ale toto mi připadá takový, že to ani nejseš ty :), je to pěkný, ale ne tak jak to ostatní :)
sestricka.slunicko1
06. 09. 2007hrbol jediný
06. 09. 2007
dík papoušku, já su tu ve víru stěhování a tohle na mne vyběhlo na kousku nějakýho papíru, tož sem to musela zapsat abych ho mohla vyhodit :o)
piknik už pod našima oknama hned tak nebude, ani vlaštovky z balkónu... :o(
děkuju Jarmile aj šílencovi... :o)
PecKere - neškleb se, to není manifest, našla sem to zapomenutý včil, je to z loňskýho prosince, ale přišlo mi to tak nějak aktuální, do počasí a tak :o)