Pro děvče_jedno: Doufám, že ten kompliment patří textu a nikoli mně, protože v opačném případě by to hraničilo s nejmenovanou úchylkou :-))
Děkuji za ocenění.
tenkrát...a asi i Teď :-)
Pro mylenka:
Až teď? Nebo už tenkrát? :-)
Pro tohle Tě mám ráda, ale to už asi víš :-)
Pro mylenka:
> stejně mi to nějak skřípe...
Nic si z toho nedělej. Ja si za těmihle 'za čtvrt hodiny napsanými' texty moc nestojím :-) Kdybys 'hanila' některé z mých dvacetistránkových 'dětí', to by byl důvod k diskusi. V připadě tohohle SMS-textíku teď s odstupem vidím, že máš pravdu.
Dík za upřímnost :-)
Jo tak to vysvětluje dost, ale prostě mi ta první věta k tomu dalšímu nesedla...a jako alegorie to trošku kulhá :-) S tvým vysvětlením tomu lze porozumět, ale stejně mi to nějak skřípe...to nic :-)
Pro mylenka:
On tenhle text vlastně není ani ze života, ani o dětech. Děti jsou v ném použity jen jako prostředek, sloužicí k přirovnání současných 'rváčských' tendencí mezi (dospělými) lidmi.
Tuším, že tohle bylo napsáno jako reakce na nějaké (nepodstatné) dění tady na Písmáku, ale už si menohu vzpomenout, CO (nebo KDO) konkrétně bylo tím podnětem. Snad by se to dalo vyhledat podle datumu.
Děkuji za návštěvu a zájem proniknout neprostupným :-)
Víš, Lakrov, myslím si, že tohle je hodně vymyšlené...mám tři děti a základ byl naučit je se rozdělit a pomáhat si. Tady mi to připadá příliš vykonstruované...nebo je špatně hned ta první věta.
Pro Rajmund:
Diskuse s těmi, kteři jsou ochotni diskutovat (a prosazovat a ustupovat) je téměř vždy přinosná. Najde se tu víc takových?
Nedivím se, že jsi ve slepé uličce.Ale diskuze byla přínosná °/°
:cB
Snad po roce konečně zas čtu na písmáku...
Tip
PS: a děkuji za neustálý přísun avíz
I moje představa Karlíkovy představy :-) v sobě měla děs. Myslím, že by se to usilovnou prací na poslední větě dalo 'přiděsnit', ale nemyslím, že by to stálo za tu námahu. Je to jen 'přestávkové' dílo.
Všem ďěkuji za návštěvu a názory.
a sakra lakrov, já jsem ucítil z představy Karlíka až děs, t.
nevadí, ještě máme vrány...;)
Pro rebece13:
Myslím, že ještě dodal: "Přece se s tím nebudete srát!"
Pro rebecca13:
P(i)lně s Tebou souhlasím a děkuji za postřehnutí nejasně(?) vyjádřené myšlenky.
Text je jen střípek (a možná se nikdy nikam hodit nebude).
Pro avox a rabb a Ultrainfernal:
Doufám, že to nevypadá, jako že si libuji v izolování se a nesnášenlivosti. Taky to vidím jinak. Ona to není povídka, ale spíš hádanka; taková velmi nezřetelná. Ale když se na těch pár vět dívám s odstupem několika dní, nedivím se, že se ty 'dětské' nálady mohou někomu zdát veselé. Mně ne a zádumčivý vojevůdce Karlík mě děsil, když se mi ta scénka promítla ve snu. Přepis nálady toho snu do slov je zřejmě odfláknutý.
Děkuji za komentář.
tak ti nevím... já to vidím jinak, jsem z pěti dětí, tak asi proto :-)
:-) Málo drastické, ale jinak fajn a přesné.:-)
to řikaj rodiče a děti to opakujou
mi to veselý příjde.. :-)
Děkuji všem za zastavení a komentáře.
Pro Norbert_ex: Moje! :-)
Pro wazzup: pidi... počkej příště! -:)
Pro diketak: Možná, že největším nebezpečím je Karlík
Pro Horavin a guy: nesnášenlivost
Pro Rabb: neveselý :-)
A pro ostatní? Omluvte avízo.
.. i vrány
a možná taky tak trochu úžeji etnicky zaměřený :-)
Asi (nejenom) symbolicky aktuálně dost příznačné. T
Začal jsem cítit silnou nenávist vůči Kristýně. Jak si vůbec může přivlastňovat stromeček, který je všech? A to, co si dovolila s těmi svíčkami, to už je vrchol. Úplně mě to rozčílilo.