Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se....to jen někdy
Výběr: Print
25. 03. 2008
32
71
5089
Autor
Honzyk
Někdy to v srdci
Tak ťuky ťuk mlátí
A ono omdlí (skoro)
Krýt nemůžu ho žádným štítem
když ve štít samo proměněný
Tisíc ran se vo něj tříští
Železný krátký zvuky odměřenou odpovědí
Tázavý voči zatoulanejch psů a lidí do mě koukaj
Ne, nemám pro vás kost
Pak skloním zbaběle nejistě
to nevím
hlavu
Abych polibky vzdušný aspoň cítil
A pohladí mě krve všech vopuštěnejch vodopád
71 názorů
..no, malem sem vykrvacel...to ti to trvalo, nez ses sem prisral s tim tipakem ,pvintik.)))
..jeste abys je siril !
... Staci ti, doufam, mensi nez velke nmnozstvo toho, co do sebe sam naperes, chlapce...Copak se chces stat druhou Spolanou Neratovice ??:DDD
taky nejsem blbej, ne asi ? :)ú by te to nemelo unaseti, ne, Bertik ? :)...
Prijde mi to strasne fajn, Honzyku, jenomze mi tam vylozene vadi to proteticke V, ktere tomu ubira na opravdovosti a hlavne pak pusobivosti. Skoda.
Ale jinak je to fakt super.
sestricka.slunicko1
26. 03. 2008
Někdy srdce
tluče
nejistě
nepravidelně
ale velmi hlučně
chaos duše
a tanec srdce...
je tam, ale už se nevešla do hlavní stránky, nebo jak se to jmenuje... :-) tak se BAFte, koumáci :-)
haha, v televizce falesnej Hitler a tady falesna cokoladka
O, Zivote!!:)))
...dyk to rikam...si myslis, ze nevim, vodkad privandoval?:))...ale ja myslim, ze se uspinil az v Praze nekde v parku stejnak.
...uz dorazil, je dost vomatlanej ale...nejakej vod dehtu, strcil jsem ho do koupelny!)
jo tak kombinezka, ta byva k nezaplaceni. ja dlouho piskat neumela a poprve se mi to povedlo asi pred 15 lety na navsteve v nemocnici na JIPce, paradne.
...ja hvizdam super a kazdej se lekne.!!
Umim na dva, pak na podkuvku, pak jen pusou, i nosem, ale jen malo, to jsem zkousel, kdyz jsem byl malej...a mam takovou kombinezku...to je dobry!
nějak se necháváš zasypat Honzyku, a navíc od cizích, no nevim, jestli tě ten tvůj štít dostatečně ochrání před tím rudovzdušným krutobitím, ale budu ti držet palce, kdyby něco, 40x pískni... T.
Marcela.K.
25. 03. 2008
..ja chtel, aby to bylo na levy pravy strane, z ppohledu monitporu na levy jako srdce...a aby to strilelo ...no....
... opuštění .-... a vodpuštění ...
*- ... ať již ve smyslu vlastním, .... a nebo přeneseném ...
dobrý, no .. akorát sis mohl odpustit tu ultrapravičáckou manýru - kdo to má na tom monitoru honit :-)
Myslivci sou, HP, nejvetsi svine. Uz to vypadalo, ze se vystrilej navzajem, ale stal se hrozny cin, ktery semknul je do jednoho siku:
Jeden oslintany nimrod ve ctyri rano vlezl u jedne ze silnic slibne vedoucich lesem na ten jejich posed, kde odpocivala protitutka po nocni. A on, leknuv se, tuto nebozacku zastrelil.
Hanba, Hanba, Hanba jim ! At je bazanti pekne voklovaji!!!!
..tralala, tralala, tralalala lala, tralalala, tralalala, to se nepivi i...!.))))
Honzyk - ty nikdy nebudeš zcela sám, ty na sebe vážeš víc lidí, než si myslíš. Je to ovšem skoro vždy kontakt cezený vzdáleností i monitorem... Nejsem opuštěný, nejsem na chlapy a přesto tě hladím, kluku ušatá...