Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTajenka
14. 07. 2001
19
11
6883
Autor
Diana
Radostně šumí zelený buk
ypsilon větví píše,
bělounká víla z vlhkých luk
alejí přichází tiše,
řeka jí otvírá v rákosí skrýše...
11 názorů
ano, vsimla som si...:)
Ked si citam jedneho autora postupne, zistujem, ze ma urcity pravidelny okruh citatelov, ktori pisu fajne komenty, z nich by mohli byt dalsie diela:)
No ano, byl to krásný platonický vztah, ale nikdy jsme se neviděli. Moc ráda na to vzpomínám. Určitě je to vzácný člověk, nesmírně vnímavý a chápavý. Tady lze potkat moc zajímavé lidi!
Dianka, nehadala som, pre mna to proste bolo krasne ako rozpravka:)
Ked som si citala starsie dielka vsimla som si, ze rybar bol castym a nadsenym citatelom:)
Nene, je to akrostich. První písmena veršů dávají spolu slovo Rybář, což byl nick jednoho Písmáka - tehdy. Už tu dávno není...
....
řeka jí otvírá v rákosí skrýše...
plné v lopuchu zabalených hvězd,
a rákos, jenž do černé noci píše,
je téměř prázdný.... bez inkoustu. :)
To je supééér! Vítku, škoda, že už tu rybář neloví. Měl by radost. Ale on nepytlačil. Aspoň mi tvrdil, že má rybářský lístek.
Pamatuješ si na něho? Jo máš tipa - ale kam típnout? Na čelo?
Tajenka II.
Potmě se na cestu vydává když
yorkshirský teriér rybáře chrápe
tam někde u břehu má malou skrýš
loví tam kapříky svým podběrákem
álejí vrací se mokrý jak myš
kdo má hlad jistě ho naprosto chápe
:-)
Don´t_worry
27. 07. 2003Huckleberry
26. 08. 2001Konstantinidisová
12. 08. 2001
per zay: řešení tajenky: první písmena každého verše čtena odshora dolů dávají slovo Rybař. Čárku nad "a" musíš douhodnout a máš Rybář, nickname našeho kamaráda na Písmáku. Jeho typický romantický něžný styl jsem napodobila, aby i styl napovídal řešení.
per zay: řešení tajenky: první písmena každého verše čtena odshora dolů dávají slovo Rybař. Čárku nad "a" musíš douhodnout a máš Rybář, nickname našeho kamaráda na Písmáku. Jeho typický romantický něžný styl jsem napodobila, aby i styl napovídal řešení.
škoda toho posledního verše nebo tomu nerozumím
jinak je to dost dobrý...
Jééééééééé... :-)))))))) Za krásný zážitek, za milý styl, za tajemství ve třech tečkách... Za to všechno máš ode mne radostný TIP :-)))))))))
Dave Zw: Ten poslední verš tam musí kvůli té tajence být. Tajenka je Rybář - no ano, akrostich ne moc povedený...
proč nepovedený? mě přijde moc hezký...takový lehce plynoucí jako sama řeka... :))))
Souhlasím s Verita... Tvé haiku plyne jak řeka, šumí jak vítr v korunách stromů, jak tráva v širých neposečených lukách... A poslední řádek je třešínkou na dortu svým otevřeným koncem, v němž si každý může domyslet to své... Možná že jako akrostich to není úplně přesné, ale je v tom silný pocitový a inspirativní náboj...