Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Debilní auditorium

09. 08. 2001
7
1
11816
Autor
Danny

Toto auditorium je debilní. Nemá žádné téma.
Nevím proč tu je. Ale JE TU.

1 názor

Super, k!

podezdívka
03. 12. 2004
Dát tip
:))))))))*t

Robynson
02. 06. 2003
Dát tip
Pokud nemá téma, je to čiré zoufalství. Ale trocha originality v tom je....

Danny
31. 01. 2003
Dát tip
avi

zoo
13. 10. 2002
Dát tip
Božínku, todle je ale zábavné místeššško! :- )))

Eremita
30. 09. 2002
Dát tip
Danny: Ano, 1000 bodu za bod 4 :-)))) Uz nelze o Tve genialite pochybovat. Ale ja to rikal ...No a ja speji demenci k jasnozrivosti - jak kdysi radivali Psi Vojaci, takze jsem tu asi spravne. P.S. Jeste jsem puvodne chtel pouzit rychlost nalozene vlastovky, ale to by bylo mimo tema, nepuvodni, ledaze by narazila do Wokna ;-)

Danny
28. 09. 2002
Dát tip
Eremita: 1. normální UDP porty mají celý čísla, ale toto je vyjímka. 666 na mínus prvou, samozřejmě 2. echo -e ^[DELEJ > /dev/otvirak (většina UNIXů však nemá nainstalován potřebný HW a driver, bohužel...) 3. nijak protože EBDIC nezahrnuje hebrejskou abecedu 4. rozesmívá mě to

Danny
28. 09. 2002
Dát tip
ještě dodatek: 4. to by nefungovalo, Britney Spears je interpretka a jazyk C se kompiluje

Albireo
28. 09. 2002
Dát tip
Danny! Ta poslední připomínka je fantastic :-))))))))))))

Seregil
27. 09. 2002
Dát tip
To je hustý .... číst to jako nezávislý pozorovatel. Ke konci jsem se náramně bavil. Danny, jsi buď génius nebo idiot s masochistickými sklony. :-)

Eremita
27. 09. 2002
Dát tip
Danny:Tak jsi teda deBill nebo geniuX ? Maly debilni kviz: 1. Pomoci ktereho udp portu lze komunikovat s Bohem ? 2. Tvoje oblibena esc. sekvence pro otevirani konzervy 3. Jak vypada 9 mld bozich jmen v EBDICu ? A ted si zkus predstavit, jak zpiva treba Britney Spears text zdrojaku /usr/src/linux/sysctl.c 4. Vzrusuje te to ? ;-) Tak zatim. Dneska jsem mel fakt hard time, potreboval jsem se uvolnit..

Robynson
26. 12. 2001
Dát tip
Vždycky se rád podívám na debilní auditorium. Ne že bych někdy viděl nějaké jiné, ale vždy jsem si vážil upřímnosti a zralého vidění světa. Když nic jiného, alespoň odvaha nahlédnout do zrcadla, byť naše tvář má sílu a potenciál vyvolat v nás dávivý pocit, neb vše má svůj čas a svoji chvíli a není každému dáno rozumět všemu a všem. Ačkoliv přiznám, že je to krásné a příjemné. Závěrem bych chtěl odpovědět Psychopatovi, že ve schodišti jsi zcela jistě v řiti, ostatně tak jako všude jinde. :-))

Suppe
12. 12. 2001
Dát tip
gagagagagagag bflmpsvz "lay your hands one me" ssss, sepotam ...:-( dekuji za prostor k vyjadreni. SUPPORT HUSAK!!!

Spvrivs
11. 12. 2001
Dát tip
Psycho: Jak píšu výš, toto auditko není nesmyslny. Pro psychologa je to hotowej ráj, protože takto v plné kráse se nikde inde neokážem. :-)))))))

Vole
11. 11. 2001
Dát tip
danny> si frajer!!!!! :) skvele auditko, davam ti tip!!!!! a teraz si to este aj precitam :))) *******!!!!!!

Vole
11. 11. 2001
Dát tip
danny> si frajer!!!!! :) skvele auditko, davam ti tip!!!!! a teraz si to este aj precitam :))) *******!!!!!! cavalera: nekaz nam serioznu diskusiu svojimi 'srandickami', tu ide o VAZNU VEC!!!!!!

Spvrivs
11. 10. 2001
Dát tip
No tak pánové! 1) Cavo + Nezval: Nevím, co je špatného na takovýchto volných auditkách. Já je mám rád, protože se tam (tady) může každej vyřádit podle svého. 2) Tohle auditko je velice užitečné, protože se v něm ukazujem ve vší nahotě. 3) Danny: Ta parodie je perfektní. Jen tak dál. *:)))))) 4) VŠEM, hlavně "polemizátorům": Nikdy bych se nenadál, že se tady kvůli takovýmto blbůstkám (i blbostem) budou písmáci častovat takovými výrazy, se kterými by vás i z Pekla vyrazili. Zkuste v tom radši hledat inspiraci. Ztěžujete si tady na zbytečnou ztrátu času, ale přitom mrháte dalšíma minutama na sprostých výlevech. Děte se radši vyblít do záchoda.

Spvrivs
11. 10. 2001
Dát tip
Jo, při tom výlevu jsem zapomněl na ten *. :))))

Spvrivs
11. 10. 2001
Dát tip
A Cavo: Potrefená husa nejvíc kejhá. To že nadáváš na všecky strany moc nesvědčí o tvým intelektu.

Mámalibor
09. 09. 2001
Dát tip
A HODINY TIKAJÍ A TIKAJÍ tak tak všelijak no, tadyk je to zasejc vidět j a s n ě ŠPATNEJ ZAČÁTEK A PARÁDNÍ KONEC a je to paráda...............

Vio
14. 08. 2001
Dát tip
Pjeknje mě fšichni serete ;-))) Danny, chvíli jsem myslel, že Ti nakopu prdel, než mi to sešrotilo v hlavě... hezká parodie ;-))) A ta debata pod tím... žúúúúžo. Regis vs. Cavalera ;-))) TIPík P.S. Danny, ale už s tím přestaň a neser mě ;-)))

Nezval
13. 08. 2001
Dát tip
Ach jo to snad neni možný ach jo

Lilbeth
12. 08. 2001
Dát tip
Tak tomuhle se Danny říká dokonalá reklama autora. Je vidět, že i k prázdnotě mají lidi potřebu se vyjadřovat...Prostě jsi to vychytal a dokonale...

Cavalera
11. 08. 2001
Dát tip
Azalin: mohl by mi znalec, jako Ty vysvětlit poznámku o Sepultuře/Soulfly? Rád se nechám poučit a rád si nechám od odbiorníka doporučit. Děkuji Vám, mistře .....

Danny
11. 08. 2001
Dát tip
hezky se Mi tu rozepisujete, děti moje www.hysteria.sk www.universepeople.cz www.alt-f4.cz klikači klikají a klikají :) Regis, Azik : thx Maestro Danny

Wopi
11. 08. 2001
Dát tip
:-)) Fakt je tu sranda. Omluva Danny! Myslel jsem si, že je to auditko na prd, ale nakonec jsem se tu velmi dobře pobavil :-))).

AZALIN
11. 08. 2001
Dát tip
A tak to má bejt.. :-) BTW avízko sem Pepemu neposílal, aby si někdo nemyslel.. a teď posílám pro jistotu jenom Wopimu.. Ten se na mě (doufám) zlobit nebude.. pokud mu neřeknu, že je wopička.. ale to bych si NIKDY nedovolil.. ;-))

Wopi
11. 08. 2001
Dát tip
AZI! :-))

Gastarbajtr
10. 08. 2001
Dát tip
Ten Husák je dokonalej!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pepe
10. 08. 2001
Dát tip
Svůj výrok že vakuum je nic beru zpět. Nic je víc než vakuum, jak vidím :o))

clovrdik
10. 08. 2001
Dát tip
Cavo, no, ehm, o tomhle jsme se včera bavili a holt je nutný vzít jako fakt, že na tohle konkrétní téma se neshodnem :-)). Zase, ono by byla strašná otrava, kdyby měli všichni na všechno stejnej názor, ehm ... .

Cavalera
10. 08. 2001
Dát tip
člobrdo: víš moc dobře, že tu nejde jen o tohle a tu souvislost .... nikdy nereaguju na jednu jedinou věc ....

Wopi
10. 08. 2001
Dát tip
Co nechápu, jsou ty dva tipy... Ono lze asi opravdu obržet tipy za COKOLIV...

Danny
10. 08. 2001
Dát tip
Cavalera: nemůžu za to že nechápeš můj styl humoru a myšlení. laskavě mi nenadávej, budu si psát co chci a ty taky. Nikdo tě nenutí abys na má díla klikal. Neurážej mě.

Cavalera
10. 08. 2001
Dát tip
Tohle není styl humoru. Tohle je zaneřáďování Písmáka imbecilníma sračkama, jejichž jedinej význam spočívá v plýtvání časem lidí, který tu chtěj něco číst, něco psát a něco hodnotit. Jestli s to ty blbečku nepochopil. Nidko Ti není zvědavej na to, aby si sem neustále dával upozornění na to že se do kážeš usrat. Nevím proč zrovna ty bys měl dostávat vyjímku na stupidní auditka a upoutávky. Urážet Tě budu tak dlouho, dokud svým duševním průjmem budeš znečišťovat. Takže opakuji: klidně si piš svý linuxácký sračky, ale s tímto a dalšími podobnými projevy táhni do hajzlu!!!!!!!

clovrdik
10. 08. 2001
Dát tip
Cavo, byl jsem včera osobně účasten na Pokecu a debatě o auditkách z poslední doby a přímo jako reakce na tu debatu je tady tohle auditko. Je možný diskutovat jeho formu atd., ale co se týká obsahu, musel bys vynadat všem, kteří včera na tom pokecu byli, protože vyjadřuje názor těch lidí.

idle
10. 08. 2001
Dát tip
souhlasim s plne s brlety jo a s clovrdikem taky

Cavalera
10. 08. 2001
Dát tip
Fajn člobrdo: takže děte do prdele klidně sborově. Co je mi do toho, že ste včera o něčem krafali na pokecu?? Mám každou hovadinu co se semele na pokecu narvat jako auditko? Sám víš moc dobře, co se řeklo o auditkách a upoutávkách a jak byli jebaný lidi, který se jen spletli. A pak vymyslíte tohle? Nejstupidnější z nejstupidnějších a ještě ho budeš obhajovat?? A co se týká stupidních auditek. To že považuješ za stupidní audtika o Bohu, o lásce a pod. fajn, je to Tvá věc, ostatně řada z nich je podaná tak, že ani já z nich nejsem nadšenej. Ale jsou i tak alespoň o něčem, o věcech , které lidi zajímaj, kde maj otázky, hledaj odpovědi a chtějí znát názory druhých. Bohužel, nebo spíše bohudík každý v tom nemá tak jasno, jako Ty a otázku Boha, stejně jako lásky neuzavře třemi fyzikálními a chemickými zákony. Můžeš namítnout, jak taková auditka souvisí s Písmákem. Jistě, je to literární server. Ovšem je to komunita mladých lidí, kteří se tu vesměs vyvíjej, komunikujou spolu a mají podobné problénmy, stejně jako radosti a tak jistě není na škodu nějaký obecný problém, resp. otázku hodit do placu a bavit se o ní. Pokud Ti připadá tohle auditko zajímavé budiž, mě bohužel nepřijde ani vtipné. Nějak jsem se po jeho otevření nepopadal za břicho nad břitkým humorem jeho autora. A pokud Tě serou auditka, jejichže téma se často opakují, tak udělej nový auditko a řekni narovinu co Ti vadí, kdo Ti vadí a co bys navrhoval. A nesnaž se mi prosím dokázat, že tohle auditko má myšlenku, jež stojí za zveřejnění ve formě auditka. Takže na závěr, děte do prdele!!!!!!! Jo ještě poznámka: pokud sis myslel, že kdy za Dannyho postavíš další jména a i svoje, že mě jaksi "obměkčíš", tak ses asi ve mě splet a myslím, že mě znáš natolik, žes to ani moc nepředpokládal:-))) Tož se měj:-)

clovrdik
10. 08. 2001
Dát tip
Cavo, to jsem si opravdu nemyslel, stejně jako Ty sis jistě nemyslel, že změníš názor můj :-). ( Bylo by asi dost na houby, kdyby člověk měni názor jenom proto, že tam jsou nějaký jména :-)) ) - i proto Tě beru, že máš svůj názor a jdeš si za ním, takový lidi mám rád :-). Jinak, v Tvém předchozím příspěvku je dost nepřesností ve vztahu k tomu, co jsem kde pod nějakejma auditkama psal v reakcích, ale to necháme bejt :-)). Myslím, že si můžeme odpustit slovíčkařskou "debatu" :-)).

kafka
10. 08. 2001
Dát tip
moje jméno, prosím, za nikoho ani za nic nestavte. snad si to nezasloužím jenom proto, že jsem tam byla taky... jinak souhlasím s Cavalerou

idle
10. 08. 2001
Dát tip
nevim proc by si clovek nemohl udelat auditko jaky chce. treba o tom, jak se mu nelibej ty ostatni a taky sem pro kazdou srandu a je mi jasny ze tohle bylo mysleny z velky casti jako provokace, coz se, jak vidim, povedlo celkem uspesne :o)

Nezval
10. 08. 2001
Dát tip
Cavalero má pravdu. Musim se k němu připojit. Takovouhle kravinu vymyslí jenom někdo kdo se a) nudí a chtěl by něco napsat a neví co b) chce bejt vtipnej a originální c) chce na sebe za každou cenu upozornit abysme věděli že žije a píše Ale vono hovno.

Jak by řekl klasik... mnoho povyku pro nic...:)))

A ještě jeden Husák...:)

Regis
10. 08. 2001
Dát tip
Nezval: pleteš se, protože Dannyho neznáš osobně. Já ano. Vysvětlení je prosté, ale v daném kontextu nemá smyslo ho zveřejňovat. Jen se mi líbí, jak snad odsuzuješ, ač nevíš o věci vůbec nic. Ona jsou ještě nějaká za d) a za e) etc. A i kdyby byla stejně odsouzení hodná jako tvé za a), b), c), stejně to nemění nic na tom, že psát si může kdo chce, co chce, číst si může kdo chce, co chce... Bohové chraň, abych tě káral či co, jen se ti to snažím osvětlit. Kdo tě nutil číst Dannyho auditko? Zabírá místo na tvém serveru? platíš to ty???? Oba jděte s Cavalerou do prdele... spánembohem...

Wopi
10. 08. 2001
Dát tip
Monty: to už je na psychoanalytika... Co máš za vztah ke Gustávovi??? Připomíná Ti otce??? :-))))))))))))))))))) Jinak - ať tak nebo tak - auditko je živé a jen kvete :-))

AZALIN
10. 08. 2001
Dát tip
Tak tady se musím stejně jako Regis zastat Dannyho a vyjádřit lítost nad těmi, kteří nepochopili.. MONTY: Díky za Gustáva!!! :-)))

Cavalera
10. 08. 2001
Dát tip
Regis: Za a) o smyslu auditek a upoutávek tu byla řeč na Písmáku několikrát, nikdy nevyzněla v tom smyslu o kterém mluvíš b) můžu si psát co chci? Každej sem budem denně dávat auditko o tom, že sme se dneska ráno, vysrali? a dnes ne? Dnes to bylo řídký? Dnes hustý? c) kdo mě nutil číst auditko? klikám na dílka, protože předpokládám, že se za nimi skrývá básnička, povídka, upoutávka na akci, auditko o nějakým problému, nebo otázce. Myslím, že kvůli tomu byl server vytvořen. A sere mě, když někdo neustále vkládá imbecilní hovadiny. Takže ano, každý si může napsat co chce, čili můžeme celýho Písmáka zasrat stupidníma upoutávkama a auditkama a básničky ať jdou k čertu. Vždyť my přece Písmáka neplatíme, takže si můžem dělat co chceme, jen abysme upoutali pozornost a dali na obdiv svou vtipniost a vynalézavost.Nejsem si jist, ale k tomu má mořnost si zřídit vlastní stránky a nebo využt služeb jiných servrů. Myslím, že tenhle server je literární a já tu bohužel žádný vztah k literatuře, nebo umění nevidím. BRAVO REGISI, skutečně bravo. Jen ať dál vzkvétá "imbecilum a debilum". Wopi: myslím, že původně jsi chtěl říct něco inýho. Už Tě to přešlo?? človrdík: skutečně jsem doufal v tvou inteligenci a bláhově jsem si myslel, že uznáš, že tohle auditko je o ničem .... narozdíl od mnohých, která odsuzuješ .... Závěrem bych doporučil, abychom si každý připravil alespoň tři stupidní auditoria, popř. upoutávky na týden, abychom se mohli kolektivně zasmát našemu vtipu a fantazii a především, tak zapráskali Písmáka a denní dílka odsunuli kamsi do ztracena mezi zvýrazněné modré proužky těchto rubrik. Idioti ....

AZALIN
10. 08. 2001
Dát tip
Na tohle už se snad ani nedá nic napsat.. kdo chvíli močil, již močí opodál..

Wopi
10. 08. 2001
Dát tip
Cava: co si myslím, jsem opravdu nenapsal. Důvod je tento: když se odhodlám nasrat několik lidí, musím mít pocit, že to někam povede, že to bude mít nějaký výsledek... Třeba je to alibismus... ale ani mě to moc nebaví. Ale budiž: mé stanovisko se blíží k Tvému - takováto auditka jsou opravdu nahouby. Vzdaluje se od něj pouze v tom, že strašně nerad nadávám...

clovrdik
10. 08. 2001
Dát tip
Cavo, nikde jsem neřekl, že tohle auditko oplývá obsažností a inteligencí, ale tvrdím, že je tady jako reakce na všeliká rádoby vznešená auditka, ktrerá jsou ovšem opravdu o ničem ( o čem je třeba auditko " Je to nespravedlivé :-(((((" ?? ). A jako takový ho beru, nic víc a nic míň.

clovrdik
10. 08. 2001
Dát tip
Stejně, na to, že je to auditko "debilní a bez tématu", se tady docela fest diskutuje. Lidi ( a to vztahuju i na sebe ) jsou prostě nepoučitelní ... . Hoďme psům kost a bez ohledu na to, jak je ohlodaná ( a tahle je hodně ), už se perou ....

Wopi
10. 08. 2001
Dát tip
clovrdik: zrovna auditko "Je to nespravedlivé" je od někoho, komu umřel blízký člověk..... vzpomínáte na bzzzzzzzzz??? už nikdy nevejde se svým zabzučením do pokecu... a někdo se s tím potřeboval vyrovnat...

Wopi
10. 08. 2001
Dát tip
A právě ve srovnáním s tím, jak se někdo vyrovnává se smrtím kamarádky je tohle ubohost

Wopi
10. 08. 2001
Dát tip
Spletlo se mi "s úmrtím" a "se smrtí"... snad rozumíte

Regis
10. 08. 2001
Dát tip
Cavalera: jestliže se auditorium jmenuje Debilní auditorium a jeho obsah je jaký je, pak bych spíš pochyboval o tvém zdravém rozumu, podivuješ-li se nad tím, co v něm je... Nějak sis, chlapče, prdelí zased' hlavu a myslet nejsi stavu... ;) Jak to tak vidím, dám Dannymu tip, protože tohle se mu vážně povedlo. Uhodil hřebíček na hlavičku. Trefil do černého. Atd atp.
Nevím, jestli sis toho všiml, ale Písmáka platí především Olda a dobrovolníci, mezi nimi i formou aukcí moje maličkost. O tom, co tu bude za příspěvky naštěstí rozhodují autoři sami spolu s majitelem domény a ne samozvaní umělcoznalci, jako třeba ty. Olda to tak chce mít a tak to tak je, chápeš, chlapče? Ano, tenhle server je literární... a text není literatura? Co je tedy podle tebe literatura? Text, který se líbí tobě? To, co ty uznáš za literaturu? S tím si jdi k šípku! Kouzlo svobodné tvorby spočívá v tom, že si píšu, co chci, i své pocity při ranní stolici, má-li to pro mne význam. Jak již řekl lord Azalin, jsi trochu MIMO....

clovrdik
10. 08. 2001
Dát tip
Wopi, tohle jsem nevěděl a mrzí mě to :-(( Omlouvám se, opravdu a upřímně :-((((, fakt jsem si myslel, že se jen někdo blbě vyspal a pak exhiboval s auditkem :-(((((. Kurnik šopa :-(

Wopi
10. 08. 2001
Dát tip
Clovr - DÍK

Cavalera
10. 08. 2001
Dát tip
Regisi: nevím jestli jsi tak debilní, nebo to jen děláš, ale nikdy jsem se nepodivoval nad obsahem tohoto auditka. Čti a přemejšlej, když už mi strkáš hlavu do prdele! Uhodil hřebíček na hlavičku? Tím že nasral Cavaleru? Ale no tak. Do teď tu bylo vysvětlováno, že smysl byl zcela jiný. Takže jak je to? Zapoměl jsi zase na souvislosti? Přemejšlej! Nevím, z jakého důvodu mi pořád předhazuješ, že Písmáka neplatím a nechápu, proč zde zdůtazňuješ, že jsi ty tím kdo na něj přispívá. K tomuhle jsem řekl své už mockrát a můžeš si to najít, takže Ti zase unikaj souvislosti. Přemejšlej! Toto auditorium je literatura?? Vážně? Fíha ... Rozhodují sami autoři? Dyť říkám, každý vymysleme tři stupidní auditoria týdně .. oh .. pardon, litearární počiny ... myslím, že to zvedne úroveň Písmáka. (oh vím do toho nemám co kecat, neb ho neplatím) Samozvaný umělcoznalec? .. oh, vzdávám se tohoto čestného titulu, neb jsem nepochopil, že tohle auditorium je literatura, ba co víc, literatura tak dobrá, že je oceněna několika tipy. lord Azalin: eh eh ... (známe a raději ne e ... ee toto ne e , to už radši milion takových auditek, než podobné lordy) Píšu, co chci? ... ano to dělám a píšu, že mě tahle idiocie sere. Jsem MIMO? ... ano jsem mimo, protože narozdíl od ostatních umělců nechápu literární hodnotu tohoto auditoria. Vadí mi opakované odkazy stejného autora, které v sobě skrývají duševní močůvku. Vadí mi, že díky exhibicionistickému se usrávání autora tohoto auditka, zapadne mezi řádky modře zvýrazněnými dílko začínajícího autora. Vadími, že někdo kritizuje auditoria, která se dotýkají velké spousty lidí a spousta se jich tam vyjadřuje věcně, či píše své city, a zároveň vkládá auditorium, bez jakéhokoli smyslu (o pravda, pro pána a dámy co se kochali na pokecu nad blbostí těch co se vyjadřují k auditkům, je tohle auditorium zajímavé a vtipné). Ano jsem mimo, přiznávám. Stydím se za své přání, aby autoři byli natolik soudní, že tu podobnými sračkami nebudou znečišťovat. Moc se omlouvám, že jsem si dovoli vyslovit svůj názor a přitom jsem neposlal na konto Oldy ani korunu, ani mu nepředal v aukci získané peněžní prostředky. Omlouvám se za všechno co se stalo, stane i nestane. Ju, líbilo se mi jak ses zasmál vlastnímu vtipu, byl dobrej. Wopi: jo to máš pravdu, ale znáš mě. Člobrdíku: Doufám, že teď už víš lépe jak jsou všechna ta "debilní" auditka debilní. Ještě pořád Ti Váš pokecový vtípek připadá být vtipnej?? Nemluvě o formě. Děkuji!

clovrdik
10. 08. 2001
Dát tip
Cavalero, dvě věci : 1) názory mnou uvedené v diskusi jsem nezměnil ( mluvím o svých názorech, nikoliv o názorech ostatních diskutujících ) 2) jak už jsem řekl, jako příklad jsem si zvolil naprosto nevhodné auditko, za což se všem, koho se to jakkoliv dotklo, omlouvám a prosím o přijetí této omluvy.

clovrdik
10. 08. 2001
Dát tip
Danny, tohle auditko je fakt debilní, hlavně svojí formou, která místo debaty o obsahu zbytečných auditorií vedla jenom k debatě o formě tohodle auditoria, která je fakt debilní. A to říkám i přes to, že původní myšlenku, proč to bylo psaný, zastávám pořád. Uděláme jiný auditko s argumentama, ať se bavíme o tom, o čem to mělo bejt.

Cavalera
10. 08. 2001
Dát tip
že by se blýskalo na lepší časy?

Regis
10. 08. 2001
Dát tip
Cavalero, Cavalero... čtu a přemýšlím... a čteš ty si po sobě, co napíšeš? Ano, uhodil hřebíček na hlavičku, protože naštval Cavaleru. No, sláva, už mu to došlo... Placení ti předhazuji z toho důvodu, že já, narozdíl od tebe, nevedu poučné řeči o tom, co sem patří a nepatří a něco pro Písmáka dělám, ju? Minimálně to, že tu může být. Kapiši? A ty, hochu, víš, co je to literatura? To bys předčil samotné literární badatele, kteří se na dané téma již 5000 let hádají... Já bych si to tvrdit netroufl... Milý nedoftipo, lord Azalin je přezdívka, která nemá z aristokratičností dotyčného nic společného, stejně jako ty nejsi žádný Cavalera... Azalin je, narozdíl od tebe přítel, jehož si vážím, byť spolu nezřídka polemizujeme... A kárám tě snad za to, že něco, potažmo toto píšeš? Já jen vyjádřil svůj údiv nad tvou reakcí... Pardon, svůj údiv nad Nezvalovou a tvou reakcí. Vzpamatuj se, nejsi střed světa... To, že nechápeš uměleckou hodnotu tohoto auditoria, neznamená, že jsi vedle, jen nejsi na této vlně. Nechápu možná 80% poezie, co se tu mihne, ale hlavu si z toho nedělám. Nemusím všemu rozumnět. A to, že se mi mnohé i vyloženě nelíbí, vyjádřím v komentáři, tak jako ty. Ale většinou slušně a věcně. Znáš-li povahu autora, proč se vlastně ještě unavuješ čtením jeho děl? A jak může dobrá báseň zapadnout jen kvůli jiným dílům? Když vidím nového autora, zvědavě nakouknu a čtu, jaký vliv na to má Dannyho auditko? :-O A nezasmál jsem se svému ftipu, ale jisté drobné souhře okolností, jež mi došla vzápětí až po napsání. Právě onen verš je volným překladem jednoho ze starších fláků od Sepultury, který jsme blahých časů hrávali s kapelou po čochách... Tvůj emocionálně nabitý sloh je sice úchvatný, ale plný zbytečných vulgarit, kterými tu nikoho nenadchneš ani neokouzlíš, ba ani nikomu nenaženeš hrůzu. Je-li to tvůj běžný sloh, pak máš slovník plný slovního balastu, navíc neoriginálního... Debilita rulez... ;) Nebo ne?

Cavalera
10. 08. 2001
Dát tip
Regisi: ... nerad se mýlím, ale smysl tohoto auditka měl být přecio jen v něčem jiném ... Co se týká Písmáka: ... mlč, když nevíš ... Co se týká literatury: ... opět se přiznávám k své hlouposti, že jsem v tomto neviděl umělecký sloh a literaturu ... Jaký vliv na to má auditko? .... dílka, která mají tu smůlu, že zapadnou mezi zvýrazněné čáry auditek a upoutávek, jsou častěji přehlíženy a i já se přiznám, že mi takové dílko snáze unikne, což mě štve, je-li tomu na vině podobná stupidita. Proč se unavuju? .... je to proto, že ikdyž mě Danny teď sere, zítra půjdu a přečtu si jeho básničku a jestli bude dobrá, otipuju jí, jestli bude špatná, napíšu, že je to dle mě shit ... nemám ve zvyku, jako spousta Písmáků (pokud chceš jména, rád Ti je napíšu soukromě, protože je tu nechci ventilovat), že člověka, který mě něčím naštval, budu ignorovat, jeho dílka nečíst, popř. se jen vyjádřit u těch, kde můžu nějak popíchnout .... .... Sepultura ... mám radši Soulfly ... Svůj sloh jsem nepsal s úmyslem uchvátit, ani nadchnout, natož pak nahnat hrůzu, , pouze se vyjadřuji, tak jak já chci , nic víc .... ano, je to slovník plný, vulgarit a balastu, toho jsem sio vědom, ovšem jistě uznáš, že ani Tvůj projev není ničím vyjímečný. Ctí jen to, že nepoužíváš vulgarity, které mě se tak nepříčí a nedělám dle nich závěry ani bnesoudím ... Ještě pořád zastáváš názor, že tohjle auditko je na svém místě a plní účel, který mělo mít? (teda pokud ho znáš, já jo) .... Slušně a věcně ses nevyjádřil (nemyslím ten Tvůj posl. příspěvek), takže si nehraj na kdo ví co .... ale dobře je, že víš proč říkáš to co říkáš .... Nebo ne? ..... co chceš slyšet?

Cody
10. 08. 2001
Dát tip
Lidičky, co blbnete??? ... nečetla jsem teda ty kritiky nade mnou, ale ... Chtěla bych se zeptat, proč tohle auditorium tu je? ... Vím, že spousta písmáčků kritizuje auditoria z důvodu toho, že jsou z jejich pohledu "o ničem", já si ale myslím, že je to věc názoru, každého nazajímá ta samá otázka... každý určitě nebude rád diskutovat o věcech týkající se Boha, přesto si myslím, že pokud to někoho oslovuje, je dobře, že takové auditorium vznikne... pokud je někdo ovšem ateista a vyjadřuje se způsobem "to auditorium je hloupé a k ničemu" ... já nevím, proč se k tomu tedy vyjadřuje, když ho to nezaujalo... Pokud vezmu tohle auditko, přijde mi, že vzniklo jen proto, že autor zřejmě pociťuje, že se tu v poslední době nediskutovalo o ničem, co by ho zaujalo (a možná (!) ta auditka snad i odsuzuje za to, že jsou hloupá, ale co z jeho pohledu se může zdát hloupé a nesmyslné může mít pro druhé velký význam) ... Tohle auditko... vždyť je to opravdu hloupé psát něco takového a z mého hlediska je to zneužití kategorie "auditoria" ! ... tak jako se setkávám s dílky psané stylem... v rámečku určeném pro dílo je vložena hromátka nesmyslnně napsaných písmen, či jen jedno písmeno... stejně tak mi vadí, že když jsem otevřela tohle auditko bylo tu napsáno to, co tu je :-((((((( Ještě bych chtěla říci, abyste se tu nehádali... človíčkovi je pak z toho moc smutno... Posílám Vám všem sluníčko a přeji, aby ta agresivita ve vás byla prosvícena čistým světlem, díky němuž na sebe budete hodnější a místo hloupých urážek se budete mít rádi... pa

Cody
10. 08. 2001
Dát tip
Ještě avízka...

Cavalera
10. 08. 2001
Dát tip
Ještě poznámka .... lorda Azalina neznám, znám jen toho z Písmáku, tak si to přeber ..

AZALIN
10. 08. 2001
Dát tip
Cheche.. no já zírám.. dávám Dannymu též TIP a radši odlétám.. ;-))))) Jo a děkuji ti náčelníku.. totiž Redžisu, že ses mě zastal.. ;-))))))) Jo a ještě mě tak napadá.... když má někdo radši Soulfly než Sepulturu (hlavně tu starou bestiální), no tak to mluví samo za sebe.. ale to už sem si chtěl jenom tak rejpnout.. ;-))))

Pepe
10. 08. 2001
Dát tip
A já zas myslím si, že už nemám sil číst miliony příspěvků, už mi avíza neposílejte. Je tu sranda, ale co je moc, to je moc.

idle
09. 08. 2001
Dát tip
huraaaa to je neco pro me :o)

clovrdik
09. 08. 2001
Dát tip
Konečně někdo našel společnýho jmenovatele většiny auditorií z poslední doby, počínaje auditoriem "Je to nespravedlivé :-((" a dál. Že bych dal TIP ? :-)))

Naso
09. 08. 2001
Dát tip
zapojme do auditka našich politikov. Tí tiež hovoria iba o ničom!!!

Mámalibor
09. 08. 2001
Dát tip
A KDEPAK JSI TY, SES TADY ODPRAVIL A UŽ JSI FUČ ! A CO TU MÁME DĚLAT BEZ TEBE ! TAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brlety
09. 08. 2001
Dát tip
:-) :-/ :-(

Uaaah!!! Debilové všech zemí, spojte se!


FLO
09. 08. 2001
Dát tip
Monty: to je přesný. Máš u mě tajnýho tipa.

Danny
09. 08. 2001
Dát tip
Monty: :))))))))))))))))))))))))))))))

Wopi
09. 08. 2001
Dát tip
Monty - ten obrázek je na XTčku a síť taženou přes Hong Kong? Soudím dle rychlosti náběhu... :-))) Á - už leze něčí čelo :-)

Albireo
09. 08. 2001
Dát tip
Wopi, mně naskočil hned. No jo, já su na TEN155.

Albireo
09. 08. 2001
Dát tip
Jak vidím, on se ten JPEG ještě tahá z cudziny.

Danny
09. 08. 2001
Dát tip

Cavalera
09. 08. 2001
Dát tip
Danny. jdi do prdele se svýma stupidníma auditkama, upoutávkama a dílkama .... piš si klidně linuxácký keci, ale s tímhle jdi do hajzlu, magore vylízanej ..!!!!!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru