Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTepy
17. 02. 2009
43
29
4507
Autor
sharene.de.maire
dnes je to daleko
příliš daleko
cestou v bublině
z mýdla
tesklivě naslouchám
jak cosi tepe
nekonečně času
se přesypá
jsem v hodinách
ze skla
sama si stékám
sobě do dlaní.
***
Dnes je to daleko
nemůže být dál
do věčnosti
29 názorů
Alice Renata Beaterson
29. 12. 2009Dreamy Angel
24. 09. 2009
dočtu a oči mi to vrací zpátky na začátek, to se mi stává u málo věcí na Písmáku - prostě si to vychutnávám. Nádherné! *t
Marcela.K.
28. 05. 2009Ještěrčí král
23. 05. 2009sharene.de.maire
20. 02. 2009
Předně děkuji za tvou návštěvu pod mou literární kritikou a vždy se podívám, kdo že si mně všiml a rád opětuji.
Můj následující názor nevnímej JINAK NEŽ JEN MOU REFLEXI.
Báseň se mi líbí a dávám tip za téma, určitý nadhled, s jakým byla vyjádřena, a zejména za snahu a dlužno dodat, že vcelku zdařilou, vyjadřovat se v obrazech.Také to, že jsi nijak blíže nevymezila důvod ke smutku, ponechala jsi prostor pro širší asociace a více čtenářů se v tom najde. To je také plus.
Co bych za sebe vytkl, je místy jistá drobná neohrabanost, spočívající ve zbytečných slovech navíc. Uvedu ten text znovu, ale bez těch slov navíc, aby to bylo zřejmé.
dnes je to daleko
příliš daleko
cestou v bublině
z mýdla
naslouchám
jak cosi tepe
(zde ...tesklivě... je již vyjádřeno v prvním a druhém verši, je tam ten smutek zřetelně cítit.)
**
nekonečně času
se přesypá
jsem v hodinách
sama sobě stékám si
do dlaní.
(zde se ti vloudil překlep ...přesýpá... přesypá, ale spíše jde o to sklo, je tam naprosto nedůležité, neboť v sobě nenese žádný význam.)
***
Dnes je to daleko
dál než do věčnosti
( tady není vcelku nic navíc, jen si myslím, že tímto stručnějším vyjádřením je to rytmicky čistší i důraznější. Mimochodem, tento obraz se mi hodně líbí.)