Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNula !!!
22. 08. 2001
28
1
5291
Autor
clovrdik
ano, ty ! ty budeš popraven !
a nezapomeň slušně poděkovat,
nezdvořáku !
mám svý zásady a přesně stanovený postupy
a nesnaž se odporovat zavedenýmu zvyku !
jsem bezhlavá saň
vozím se na hřbetech
v tragickým reji komickejch masek
anonymního davu
stařík Darwin ?
ó ano
stařík Darwin by rychle ztratil svůj
blahosklonnej úsměv,
kdyby jen tušil pravdu,
svou pravdu
máš málo hrbů, tvoje šance
na přežití rapidně klesá
opravdu jsi to nevěděl ?
ty pošetilče !
nula !!!
ano, ty ! ty budeš popraven !
a nezapomeň slušně poděkovat,
nezdvořáku !
1 názor
Minim_Sladkyj
10. 06. 2004
člověče, v TP jsem odhlašoval škodovku... přijel jsem v 9.00 a lístečky v tom automatu na pořadí byly vybraný až do večera. Musí se za tim pánem do prvního patra a vzít s sebou třista :)
MdF : si to tak neber. taky jsem bejval úředník (3 měsíce a utíkal jsem, co mi nohy stačily :-)) );
MdF : :-)) no nezávidím :-))) ono tohle všechno mělo ještě dohru, ale to je na delší povídání, ale neboj, nakonec to dobře dopadlo :-)); oni jsou úředníci sviňě, ale slaboduchý a z toho se musí vyjít :-)))
mno, díky za dodání optimismu... chystám se a musím odhlásit dvě auta. no potěš.....
naštěstí my jsme dvořáci :-)))
jo, furt to funguje, není nad známost na správným úřadě :-)
na úřadech by měli dělat jiní lidé... chápaví a vstřícní...
Tak velkou pravdu máš ;-)
krásné.......jako paví oko v ranní rose........
nevim proč mě to napadlo!*
teda,dals jim to !!! :o))))) cítím to,i když jsem na úřadě ještě nikdy nebyl,jen pro občanku :o)
(ulítlo ti jedno písmenko-popraven ?)
(Takže můj neodeslanej dotaz u Hranic nebo v SČ ? je zodpovězenej)
kávo, no super, tvá reakce....hodná na dílko samo :) .Fakt mě to oslovilo.........!
Viktor_Čistič
17. 10. 2001Viktor_Čistič
17. 10. 2001Semipalakva
06. 10. 2001
No...popravdě řečeno, je to dobrý, ale to předtím o tom dešti se mi zdálo lepší, možná to jenom bude náladou nebo co, ale ňák mě to neoslovilo, i když v tom samozřejmě kus pravdy je. Hm, tak já se potichu ztratím....
FLO : děkuju za kritiku a názor :-)). V tom není "kus" pravdy, v tom je celá pravda, to věnování v prologu je zcela adresný ...
OK a pridávam k tomu :
Často se stavím do řady,
Když navštevuji úřady,
Člověk si tam vyslechne,
Hodnocení povšechné,
Fantazii maj lidi malou,
Pár slov se jim honí hlavou,
Voni to tak hodnotí,
Na úřadech jsou ... !!
Cava:...ještě, že má každej jinej názor..jinak by to byla nuda..:)))...tou sponkou by to asi bolelo..:))))...
...jinak taky nesnášim úřady...pošty...atd. ale asi by to bez nich nešlo...
...za nádherný cit k nim Ti človrdíku: /*/
....fakt nice nice moc...
Já nevím, mám úřednice rád, mám rád byrokraty a byrokracie, mám rád daně, mám rád úřady, mám rád doporučené dopisy v obálce s modrým proužkem, mám rád složenky, mám rád upomáínky, upozornění, odvolání, odůvodnění, rozhodnutí a zamítnutí. Miluji pohledy úřednice, kterou včera starej nezandal, miluji její gesta a grimasy. Miluji jakým způsobem mi připomíná tak důležité věci, jako skutečnost, že jsem jen nula, ovád, kterého plácne bude-li chtít ... ano, miluji ten pocit, kdy se sevřeným žaludkem otvírám dveře a nesměle nakukuju do dveří za nimiž se skrývá má budoucnost, jsem rád, že někdo převzal za mě zodpovědnost a říká mi kdy a co smím.
Této básni dávám antitip, neb je štvaváa jejím jediným cílem je napadat místa kde nacházím klid, kde dostane se mi zaslouženého odpočinku, když v nekonečné frontě na daňové přiznání žmoulám počmáraný formulář. jsem rád, za každé vlídné slovo, kterého se mi zde dostane .. ano ... chci za ženo úřednici, né mladou .. chi starou úřednici co se umí šklebit, co sežrala všechnu důležitost světa, všechnu jeho pravdu a poznání, jeho moudrost i pokoru ... ano, chci aby mě každý večer svázala a do nahého těla bičovala ruličkou formulářů. Chci aby mi do penisu píchala kancelářskou sponkou a před očima prudce míhala svazkem novelizovaných předpisů. Chci aby mě svázala převazem ze spisů a mé bradavky skřípla do šanonu. Chci se udělat do haldy rozházených předpisů .. chi chci chci to jen s úřednicí dominou .... to jediné už jen chci ....
Děkuji všem úředníkům za příjemné chvilky strávené v jejich přítomnosti, děkuji!!!!!
Konstantinidisová
22. 08. 2001Astalavista
22. 08. 2001
libi a souhlasim s dablikem a razenim do klubu. vse podstatne uz tu rekli za me, a moje sance na preziti podobnych basni rapidne klesa, tak jdu zas na pokec.
tip
výborný!!!
skvěle se hodí zopakování prvních tří veršů na konci.
Darwin je dokonalej! i se svojí pravdou :))))
ještě že netušil! i kdyyyyž.... možná by se jí zřekl :))))
*****!
jako kafka, to opakovani prvnich tri radku na ¨konci je moc povedeny! a cely je to takovy clovrdikovsky uderny, nasrany a ma to spad kterym se lita :o)))
kdyby to nebylo dost jasny, tak ty kritice patri TIP :o)) a zarad se do klubu :o))
:o)))jóó,človí,je to dóóbře vykonaná práce! Naštěstí na´úřady moc nemusím, leč mám to v živé paměti!*
...stařík Darwin :o))))