Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se.. Ze zdi...
28. 03. 2009
42
41
3649
Autor
Honzyk
A není spolehnutí na tmu
To ticho bolí jako svět
A hluchý měl by naslouchat mu
A slepý nahlas rozumět
41 názorů
Reine_de_la_nuit
05. 05. 2009
Já Tě neskrývaně zahrňuji obdivem; pro to NEZNIČITELNO, co v sobě vláčíš /v zborceném obrazu krve/ :) .t.
...ja vim,.....a dekuju ti.
Frantisek............../tgo se , verimn ,vyvrbi zatimn jdu nahoru...a t\ se setri...hale,,,,
Nějakej krásnej citát nám najdi. Když nenajdeš, vymysli. Ať dál platí, že jsi literátskej ředitel Zeměkoule.
...sinoirmalne predstavte, jo, ze , a bacha, ja jdu na vychazku "po zasahu", hjak se rikA, A hned k ty zdi, zr uz jako to neni mozn\...celej zvedavej, esi tamn mam vzkaz, zejo...no a delnasove tam prave sloupavali omitku, rev jak xsvine...takze nyni jen tady a v my hlave...si rikan, diky za trnhglr poshane\j server, no...jinak se mejte herzky, se mnou to de "dfo kopcer.."...nekecam, akorat mi davaj nejaky lek bna podporu chutiá k jidflu, no, bejval jsemn stihlejsi, ale cert to verm...jern ze pujdu hledat dalsi !zednicky citatzyŮ...SE MEJTE KRASNE...VAS HIONZYK....O)))
a víš, že jsem pochopila, cos napsal? Honza s konzervou udělal muziku...
:)
napiš
už mam k tonu MUZIKU,,,lezi tu se mnou NA NASEM POKOJICKU...O))))iHinza ...dela k"konzrrvu...o)))cau cqu cqu,,,,§§§
Charlie pinč
02. 04. 2009
A není to poezie pro chodící (nebo tak nějak se to jmenuje)? Věnuje se tomu skupina lidí - přes must nastříkají na zeď většinou čtyřverší nějakého většinou zavedenějšího autora. Znám se s jedním z těch nadšenců. Jestli Tě zajímá autor, můžu se poptat.
..no nekecej, j8 tu m8m jen 4ernochz a je tu tm a jak v [prdeli, nav9c jsem si koupil obrovsk7 4ern7 sako,. ou d6ey...a tadz se klacvoslka tak trese, ya mem strach, ye se ropyjede celej barak, vindal...o[[[[[
tak ani dneska tam nebzl{a...to p89smo je malink7, 68dnej divokej sprejer...te+d sed9m na KaRL8KU v 39len7m centru pro4ernochz....no tesda....sranda....
Jedna z ledna 1970 na Klementinu: "Nebude klid, dokud neodletí..."
Písaři: SK NOHYB
*T
vindal drámo
28. 03. 2009
čau...jen bež, zajochu, běž...zoívám v kostelním sboru, učim se gospely, no prdfel, ale vychízka ke makamošce popděsí tagi...CAU CAU CAU A popzdravuj Dama, OK...M?
si piš, popneděli...
Honza_Princ
28. 03. 2009
ty žravko, je třeba se konečně srazit, neb mé dny žižkovské se chýlí nenávratně ke konci, víš jak...
jo, zdar, ponedělí...pozejtří si na tě vzpomenu...o)))..teď se cpu u kámpšky ščokoládou / nedám dopustit na Stuidentskou pečet s vošnem+, a přikusuju uzčený...znáš to, žravka...čau!!!!!_!!!!!