Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDlouhej tunel, světlo
Autor
Anděl009
To jsem tuhle měl službu u třetí brány. Nudil jsem se tak strašně, že už jsem si skoro chtěl z nedostatku lepší zábavy vyprat křídla. Dokonce jsem uvažoval i o tom, že se pokusim seškrabat ty grafitti, co nám tam nastříkal nějakej démon.
Najednou se na pěšince mezi oblaky objevil jakejsi člověk. Přišel až ke mně a koukal jako magor.
"Koho to sem padlí exkolegové nesou?" řekl jsem si otráveně.
On se rozhlížel na všechny strany, prohlížel si výzdobu brány, valil oči a pak pravil: "Kde se tu beru?"
"Dobrá otázka," pochválil jsem ho, "kde se tu bereš?"
"No, to kdybych věděl," prohlásil udiveně.
"Ach jo, tak jméno a rodný číslo," řekl jsem a sedl si k počítači.
"Hezká mašinka," pokyvoval uznale.
"Jo, dík. Akorát, že to neni mašinka, je to živý."
"Fakt?" divil se.
"To si piš. A co je horší, ty seš taky živej."
"Co tim chceš říct?"
"Tim chci říct, že se jim dole za chvilku probereš. Naskočíš. Seš živej a eště chvíli budeš."
Ukázal jsem mu na monitor. Ležel na posteli, kolem spousta přístrojů a zdravotníků.
"Jo ták," pravil, "už chápu."
"Takže já ti teď ukážu, kde je výtah, a můžeš svištět," řekl jsem, "akorát tě poprosim o tohle: nepopisuj jim, cos tady viděl. Je to pod utajením a tak. Byl by průšvih. Řekni třeba, že jsi viděl dlouhej tunel a světlo. Nic víc, jo?"
"Jasný," kejvnul, "dlouhej tunel, světlo. Spolehni se."
~*~*~
Když odjel, udělal jsem si z jednoho obláčku malého chundelatého medvídka.
"Všechno v pořádku?" zeptal jsem se ho pak.
"Jo," kývnul medvídek, "v pořádku," a zamával spokojeně křidýlkama.
1 názor
Mr.Pidluke
03. 06. 2006░▒▓-_-▓▒░
«*»