Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlogan pro bezdomovce
03. 07. 2009
15
97
4254
Autor
Vaud
Gratuluji vám, právě jste se stali bezdomovcem.
Máte možnost si vyrobit ceduli, kde bude slogan, který vám zajistí přežití.
Musíte být struční a večer najezení.
Z těch, co jsem viděl nebo četl mě zaujaly následující:
Moji rodinu vyraždili nindžové a potřebuji peníze na lekce taekewonda (Fulgum).
Zakládám si numismatickou sbírku. Nechtěli byste přispět do začátku? (neznámý muž v Basileji na Rumelinsplatz)
Chtěl bych se dostat zpátky do Rumunska (Lisý, karikatura).
Jaký bude váš slogan??
97 názorů
Já jsem žebral - asi jsem o tom někde už psal - chodil jsem jako dobrovolný hasič v Itálii po domácnostech a škemral o příspěvky s jednou Italkou. Naštěstí Italka vypadala dost k světu, tak se vybíralo dobře :-).
Ten chlápek s tou vyvražděnou rodinou byl fakt dobrej, tomu bych něco dal jen za tu srandu... :-)))
Na Ramble v Barce sedel Anglican s ceduli, ze ho tam okradli - to jsem prispel i ja, protoze me kousek odtamtud okradli tez.
*Mám pětačtyřicet kilo nadváhy. Přispějte mi, prosím, na léky podporující hubnutí!
podezdívka
13. 07. 2009
Dejte peníze a odečtěte mě z daní.
(dar na sport - zvedání půllitru, dar na vzdělání - sčítání čárek, dar na kulturu - to mě napadaly samé sprosťárny)
... to by finančák koukal .-)
Chovejte se slušně k minoritní skupině bezdomovců!
:-) Kvetoni mas pravdu - temata na poradny fejeton clovek musi nasbirat nekde :-)
ted jsi me prokoukl :-))
Květoň Zahájský
10. 07. 2009
já jsem si myslel, že pošlu fajn příspěvky do Nového prostoru
našel jsem si jejich adresu a pak jsme se zarazil ... říkal jsem si, že se jich to třeba dotkne, není to korektní (ikdyž jim to třeba může v danou chvíli pomoci)
nevím... ale každopádně jsem o těch lidech chvilku přemýšlel, což mi příjde jako dobrý základ
díky Jiří
Mimochodem, Michale, motiv této diskuse nabízí více, než se na první pohled jeví.
Květoň Zahájský
08. 07. 2009
ja si myslim, ze bych jako zebrak umrel brzy hlady
kamarad, se dostal na opustak z vojny na to, ze ma bifurkaci aorty (coz mu lekar rad potvrdil, protoze tu ma kazdy)
ale na zebrotu by to asi nestacilo
Sotva jsem se vylecil z ptaci chripky, tak jsem dostal praseci.
(hej - poslu nejlepsi slogany do Noveho prostoru, abych pozvedl uroven ceskeho zebrovnictvi)
ale je pravda, že jsem už zaplatil (a rád), aby dotyčný přestal hrát (v ČR) a tady jednomu českému žebrákovi, aby přestal zpívat Holubí dům :-))
Pomerančová
07. 07. 2009
Aa, pardon, dvoják. Zlobí mě počítač a chvíli se to tvářilo, že smazalo.
"Za příspěvek přestanu hrát na akordeon. 1 Kč = 1 minuta bez mé hudby. Podpořte obyvatele této čtvrti!"
* za nápad!
"Za příspěvek přestanu hrát na akordeon.
1 Kč = 1 min bez mé hudby. Podpořte obyvatele této čtvrti!"
* za nápad!
clovece byla to kupa uhli a na ni sklenena koule z lustru
jinak ta dama je vygooglovatelna, ale tohle dilko jsem nenasel :-)
ja uz jsem bydlel ve squattu - jestli jsi cetl moje dilko Red Herring :-)
ten dum byl opusteny 10 let, ale byl dobre udrzovany, najemnici davaly stranou penize jakoby za najem a z nich platili opravy strechy a podobne
ale chovali se tak, jakoby se mel jeden den majitel objevit
tak to je sila - vim o jednom prazdnym dome ve Spanelsku na pobrezi kousek od Tarragony :-)
to se muze hodit!
Mozna by slo taky
Na prukazku do knihovny
nebo
Na novy literarni server
(nevim, jestli by nekdo dal jeste na Narodni divadlo)
Pišta_Hufnágl
04. 07. 2009
Vaude, jsi jeden z nejvtipnějších autorů na Písmáku, ale zrovna z tohohle bych si srandu nedělala. (Zřejmě to bude tím, že nejsem tak vtipná...)
aleš-novák
04. 07. 2009aleš-novák
04. 07. 2009Něžný_debil
04. 07. 2009jejdavilda
04. 07. 2009
Sakra... kvůli údernosti to mělo být takhle:
"Špatná karma mě dovedla až sem. Nedělejte stejnou chybu!"
pozorovatel
03. 07. 2009
Přispějte nebohému starci sebevětším penízem na láhev kubánského rumu...
Květoni :-)))
Tak to si dám -
Plastický chirurg - ukaž, uřízneme
Chceš ztloustnout, zeptej se mě jak
Potřebuju na pivo (a myslím to upřímně)
Jsem dyskrymynalyzovany a nemam na letenku.
Nebo (tuším Pacer)
Jsem Jaruška a chtěla bych být letuška.
Jeden pridám: Prispejte mi na metlu, aby som si mohol pozametať pred vlastným prahom.
pozorovatel
03. 07. 2009Květoň Zahájský
03. 07. 2009
tak šlo by to stát u cesty s číslem účtu - ale pro mezinárodní styk uváději i BIC, SWIFT a IBAN :-)
slogany by se měly otestovat - a kdo získá nejvíc peněz, ten slogan vyhrává :-)
Norsko - díky za kompliment od znalce!
Marvine - přihlaš se na sumo- je tam víc jídla
Možná by taky někdo přispěl na sbírku
"Jirkovi na vejce"
Noneto - moji opilí kamarádi takhle přišli o kreditku ve Stockholmu, že se jim někdo nabídl zadat PIN ... a pak už ho nedoběhli
Nevěděl jsem, že jsi debil, Vaude. Přitom píšeš dobře, zvláště fejetony
já si říkám, že je dobrý mít nějaký slogan v rukávu - v lednu jsem čekal, jestli mi dopadne práce a intelekt i smysl pro humor byly na nule - a to jsem byl pořád hooooodně za vodou
co tak přijít o vše...
Cops took my brain. Please help.
(volne: Poldove mi ukradli mozek. Prosim pomozte.)
Homer Simpson