Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepolámaná
Výběr: a2a2a, Print, nes
26. 01. 2010
48
46
5686
Autor
Augustin_Šípek
polámaná větev někdy sroste
čistá je chvíle a občas vím
že jsou věci tolik prosté
až se v srdci podivím
46 názorů
zblblýptáček
20. 04. 2010
Miniatury mám vcelku rád, ale tady mi opravdu hodně chybí pokračování. Nevím kam se posouvá myšlenková linie, škoda, podruhé...
Vojtěch Egon Svratkin
04. 02. 2010
Na mne, na rozdíl od některých jiných, tato miniatura zapůsobila. Snad je to tím, že už mám blíže ke zpytování. Na druhý dech, ovšem jen s náročnějším přihlédnutím k tvým kvalitám, působí zpracování tak, že obsah, tedy ústřední devíza, je trochu podvázán technikou a snad i podvědomými požadavky na miniaturu, ale současně jí věřím. Naštěstí tolik nepodléhám formě, pokud není zřetelně nepovedená, což zde určitě není.
dajakbol - tvůj názor ti vyvracet nebudu, přestože můj je jiný. Od toho je právě diskuse pod dílem, aby se názory třeba i střetly v rozporu a následně tříbily, ne?
Toscana, majstrovská stručnosť obnáša čosi viac, než intuitívne rytmizovanie a nanič rým v kľúčovej pozícii.
" že jsou věci tolik prosté
až se v srdci podivím"
Nápodoba ľudovej slovesnosti? Úlet? Naivná formulácia ako zvláštna hodnota? Možno, ale nič z toho nevyšlo.
Ostalo banálne zamyslenie. Škoda, prvé dva verše sľubovali viac.
Jo, ve stručnosti je síla - jen tu stručnost málokdo umí tak mistrovsky, jako ty. Klobouk dolů! *t
Jaroslaw Novák
27. 01. 2010Jaroslaw Novák
27. 01. 2010
Netvrdím, že by je měl autor publikovat, to je na jeho uvážení. A pokud se jedná o to, zda se rozhodl spávně, to bychom měli nechat nejspíš na něm.
Miroslawek
26. 01. 2010
Trochu mě to vzalo, ale je to jen subjektivní. Váhám, váhám, nad tipem. Ale alespoň 0,6 to je.
Miroslawek
26. 01. 2010Miroslawek
26. 01. 2010
Márvin má pravdu, je to jen hnutí mysli, ale taková hnutí mívají své kouzlo. Především proto, že jsou jedinečná.
*t*