Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKomár
14. 07. 2010
26
54
3882
Autor
koloušek
Zabila jsem komára,
dala jsem mu ránu,
chtěl se napít zadara,
teď je, sviňák, v pánu.
Flek je na zdi krvavý,
už mě stačil štípnout,
spáchal přece bezpráví,
proto musel chcípnout.
Co teď ale dělat s tím,
flek mi hyzdí stěnu,
zas malíře zaplatím,
to mám za odměnu.
Za to malé píchnutí,
jsem si nepomohla,
nebylo mi po chuti,
ušetřit jsem mohla.
54 názorů
Jo, i ty ryby...Smích.Netrápím se už ničím.Jen komár by mě otrávil krev i život.
Eště není po 22 hodině, ale...chčije a chčije a tak neberou, serou na mě...Já mám ale času dost!
PÁTERE, děkuji za tuplovaný a mám radost, že se směješ.
A berou, berou?
Ještě jsem zde nikdy nepoužil "Ha ha ha hááá!"
Tak jsi mě pobavila, že dávám tuplovaný TIPTIP*
Sněžko, to jsem ráda, že tě to pobavilo. Byl to jen takový momentální nápad, jindy si dám víc práce a nikdo se nebaví. Děkuji.
Květoň Zahájský
11. 08. 2010sepotvkorunachstromu
27. 07. 2010sepotvkorunachstromu
27. 07. 2010blboun nejapný
26. 07. 2010
To je hezké, že se usmíváš cizímu neštěstí.:) Ale už jsem je vyhubila. Zas tak podařené to není, proto mockrát děkuji.
blboun nejapný
26. 07. 2010
checht, to my v pekle je necháme sednout, bodnout, pak pěkně natáhnem dvěma paznehtama kůži kde ten sviňák sedí a počkáme až praskne
nostalgiku, když ty skvrny ale zhnědnou a vypadá to jako po..... a štípance pěkně svědí. A honit komáry celou noc... něco s tím provedu, každopádně děkuji.
malování příjde draze
ber to jako stylizaci
vzor desingu bílých stěn,
tak komárů za invaze
snadno ušetříš si práci,
jen co nejvíc rudých skvrn
:o)
výsledkem tvé analýzy:
krev ze zdi smýt nejde
příště ty obtížné hmyzy
radši kilni rejdem :-)
Pak jedině světová válka. Víš kolik klíšťat zabije taková jedna atomovka shozená na střední Evropu? Miliardy! A s tim rumem je to fakt problém. Každopádně to ale funguje. Všimni si, že v zimě klíšťata nejsou. To je důsledek evoluce.
Já mám jenom rum. Ale v tom vedru ... a co když mu bude chutnat? To chce hromadnou a radikální likvidaci, úkol pro tebe.
Tak na klíště bych doporučil vypít flašku něčeho vostřejšího. Pak je to "na férovku". Kdo z koho. Pokud jseš zvyklá a klíště neni, tak ho tim zabiješ, nebo se aspoň vymotá samo...
Provedu, ty se vyznáš, tak ti věřím. Teď mě zase pije krev klíště, právě jsem ho objevila na noze. Už s tou havětí škaredou něco udělej!
Příště vem na komára lak na vlasy a zapalovač. Ale bacha na záclony... :-)
Kiwagamo, toto řešení v mém případě bohužel už nepříchází do úvahy. Dík.
Nářez! Tyyyp jak práááse!!! Veršovaný násilí, to fakt můžu!
Jinak viz Sršáň. Druhá půlka to trošku kazí.
Kiwagamo´ag
15. 07. 2010
Chudák komár netušil,
že tvé krve napití,
značí pro každého,
jistojisté zabití.
Teď nevím, zda to slovo "jistojisté" je napsáno správně, ale to nemění nic na tom, že se veršíky moc povedly.... :-) T***
jo, ale za cenu vlastní krve :-)
Připomněla jsi mi jedno léto v Gabčíkově, za každého zabitého komára jsem odměňovala děti kopečkem zmrzliny.
Diano, to přeháníš, ale naštval mě. A asi je jich víc.
Že jsem na něj byla zlá, pěkně jsem to rozmázla.
Těší mě ovšem, že se směješ. Děkuji.