Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semýty
Výběr: Zbora, a2a2a, Markéta, Pacer, Pomerančová, Print, nes
09. 09. 2010
44
36
5131
Autor
Fouckault
.
země se neotáčí. to jen my
si předáváme mýty měříce čas
neurčitým psaním na téma z pramenů
mezi kostrami z vět
zpětně se zdá, že každá
z postav je unášena snem,
ale bude to tak..
.
36 názorů
..ale bude to tak?
..na zaver by sa mi ziadal otaznik, ale nemam namietky..pacilo sa
Pomerančová
13. 09. 2010Augustin_Šípek
11. 09. 2010
Pěkná, jen pár rýpanečků. Začínat řádek zájmenem "si" působí myslím hůř, než použít inverzi "předáváme si". Taky se inverzím snažím vyhnout, ale někdy se jim člověk nevyhne. Potom mám výhradu ke slovu "neurčitým" - ve verši působí jako polopatismus, vysvětlující to, co měly samy o sobě symbolizovat prameny - je pravda, že by to samy nezvládly. velmi se mi líbí oddělení řádku "zpětně se zdá, že každá", vzniká tak velmi příjemně čitelný přesah, propojující předchozí a následující verš. Také je to pěkné rytmicky. "ale bude to tak..." je jasná patetická Holanovina, ale trochu mne ten patos míjí, není podle mne dost zacílený, musím hledat nejpatetičtější možnou interpretaci a k té ho pak přiřadit, protože sám se gramaticky nikam neřadí. Obsahově se mi ta pointa líbí, dokresluje časový paradox minulosti, přítomnosti a budoucnosti v jednom, který mýtus obsahuje.
země se neotáčí. to jen my
si předáváme mýty měříce čas
neurčitým psaním na téma z pramenů...
me se zas na rozdil od Zbory libi ty mezery mezi dvou a jednoradkovym usporadanim ..
- mohl by se z toho stat "mýtus"?
konec je příliš mnohovýznamný. vpodstatě k ničemu (že jsem tak přímý)
první dva mají takovou váhu a tolik misek