dlouho jsem tady totiž nebyl a ty jsi nadmíru plodný... autor... :))
přeji šťastný nový rok... :)
ruprechte - poslední dny jsi toho u mně přečetl hodně. Díky...
ruprechte - poslední dny jsi toho u mně přečetl hodně. Díky...
AH - děkuji, jsem rád, že si to myslíš
Myslím, že má zpráva to trochu vyjasní...
... ano, zbytečně. Měl jsem šepotu odpovídat poštou od začátku. Mea culpa. Promiňte.
Autor má samozřejmě právo udělat si v diskusi pořádek. Postavil se džentlmensky za dámu, tak jsem mu reagoval poštou. Je pravda, že už se to vyhrotilo... zbytečně?
Hezký den :-).
Mimoni - prosím tě - přečti si statut Písmáka, jinak : klidně mi napiš kritiku, ale vynech hrubosti. Hrubost nemá s pravdou nic společného. Podle těch hrubostí bych odhadoval že jsi to stále ty, jeden otrava s několika nicky. Je mi to fuk. Člověk se díky těm masážím stává netečným, nebo přinejmenším odolným. Už jste tu uštvali, uštval - několik lidí. Není pravda, že psaní nemá nic společného s kritikou. Tady jsou nejlepší kritikové zároveň velmi dobrými autory.
mimoni..promiň..jsem nějakej mimoň...)))))
mea culpa..
Psaní literatury nemá s jejím čtením nic společného.
Tohle dílko nehaním, toto dílko chválím. Nevím pak, které skvělé dílko máš na mysli. *vzdych*
..mimoni..božínku..se tváříš jako bys sám psal jako Hemingway ale opak je pravdou..
..mmimo to nejsme profesionalové a haníš skvělé dílko!
Ale já chci číst vše! Já se nebudu schovávat před špatnou kvalitou, ať se špatná kvalita schovává přede mnou! Ať se schovává i před kýmkoliv jiným.
To bychom mohli rovnou říct, že když někomu ten život přijde špatný, ať nežije.
..no jo..zdeptán..nezdeptán..tak to nečti..však to není povinnost..nám ostatním se to líbilo..si sám zolož blogišek..mimoňku!..:)))))
Olda: Aha! Takže
k tomuhle slouží ta nová kravská móda! Je to přípojka básníků ke kolotoči dvanácti měsíčků! Moudrý vynález, obětujeme bohům nezralé vaječníky:-)//:-(.
A milé šepot vzkazuju, že je to opravdu trapné - Písmák není básníkův blogišek. A poezie není o samozřejmosti. Já už si připadám zdeptán neustálou jednoduchou reflexí aktuálního počasí a čtvera ročních období:-(.
já jsem to tak také vzala :-)
Aničko - jsi mladší než já, ale uznávám, že technika nebývá hobby žen v pozdním středním věku. Ber to jako fór :-) stařenko. Zdraví tě stařeček
Oldy, já jsem stařenka, pro kterou je i sensor novou věcí:) Abych pravdu řekla, moderní nanotechnologiím nerozumím ani za mák :)
Whitesnake - souhlasím, že se tak dá chápat, Ď
maceško - inkubátor,sensor už jsou stařečkové - moderna ... to je transistor sestavený ze třech atomů, pokročilá nanotechnologie
prostě nádhera. Skloubil jsi modernu s krásou přírody.. T***
Maruško s ovečkou - jsem rád, že se ti líbí...
Klobouk dolů- smekám, ale promiň, je to jen bonmot. Já klobouky nenosím. Je to víc než pěkné.
Marku - to si ani nezasloužím...D
sebastianno, Toscano a zlomyslně v omyl uvedený malý opeřenče - díky, že jste tudy prošli a někteří z vás i proletěli
jééééje - už aby to bylo - ty smutný podzimní plískanice a zimní kluzko na cestách fakt nijak extra neprožívám... Miluju jaro a babí léto, kdy je sluníčka tak akorát a nedivočí a všude je plno barev... *t
Krásné obrazy, těším se na jaro.
..som rad, ze duch jarniho leta mi nezabranil sa sem podivat, skvele Jerry!!!
..pokial sa niekedy dozijem podobneho veku, chcem byt tak vytalny ako ty si scitany;)*
mimoni..jak trapné????????..dělám to furt!.,,seš ňák mimo..:)))))))
jo, je nás pět, takže vlastně pět tipů, venku chčije, tak si čteme...čau.
kluci dík za hromadnýho tipa
Mimoni - vždyť to znáš : podíváš se z okna v říjnu, venku je 6°C, holka jde a má zpředu vidět pupík a zezadu důlky nad hýžděmi. Co tě napadne jaro - nebo ten říjen? nebo jsem úchyl?
Rajmunde - to nedělá ČSAV - to dělají oči
Nore - dík, máš na to lepší názor, než já
berba - 1. tipy mám rád, to přiznávám, ale zase 17 nebo 18 není rozdíl 2. neumím to líp, ale dík
děkuji ale i všem ostatním, kteří si ji přečetli a navíc těm, kteří mi dali za ni tipa
nerušení rašení stojí za zastavení
celá řada malujících obrazů... krása
Netušil jsem, že lze z okna ČSAV uvidět takovou krásu.
Ano, správně, psát na podzim o podzimu by bylo trapné. Co největší odstupy.
Líbí se mi to vplétání obrazů moderní, přírodě odcizené doby, do děje z českých luhů a hájů, působí to autenticky a lze to hloubit.
Tip.
já mám podzim ráda a těším se na zimu...)
ale dobře žes uklízel...))
Díky vám, uklízel jsem v PC a přišel na jednu zapomenutou. Opravil jsem pár slov
Už se na jaro těším...***
..nádhera!..vida..na podzim píšeš o jaru a já mám v hlavě same podzimní...))***