Ano, je tomu tak, vidím si v hlavě vlastní trasu a ihned zakresluji červenou pastelkou do vydaných map právě ji, svou nejvyšlapanější. Ten oblouk nad Křížovou ovšem taky... a nocí slyšená Vltava, pokaždé v unikátní montáži pocitů (tos řekl výborně) nejhezčí procházka seskládaná z rozmarných toulaček i každodenních popoběžek za strohou realitou.
Tak opět na potkanou, Ou. :) (smajlík zdůvěrnělého oslovení)
Asi ti falíruje ten sever... to je tak: ono to nebylo u železničního mostu nad Výtoní, což tě zavedlo v myšlenkách, na trati vedoucí na jihozápad a západ (Černošice, Beroun resp. Rudná a Hostivice) já potom opravdu odjel na Kralupy a dál... je to montáž pocitů, v nichž figurují křižovatky na Křižovnickém a u Národního s vodou ve dne neslyšnou, leč v noci na lávce Novotného...
Za hodnocení ti děkuji, opravdu se to fajn čte...
Ona ta "semaforová" v mé zamlžené paměti byla vážně tamta, s atmosférou přehřátého asfaltu a napružená ručičkami poledního žáru k sešlápnutí pedálu nebo cuknutí plynovou rukojetí, aby se ko-neč-ně zas pohnul vzduch kolem hlavy, ovšem jsem velmi ráda za cestu až sem, mezi tvé klenoty.
POVEDLA SE TI. Zatraceně moc. Ale to už samozřejmě předávno víš... viz zdejší stopy.
Výtoň jsem hned poznala a lahev tam častokrát byla i za mého přecházení železniční lávky ze Smíchova do Nuslí, ještě kolem vyšehradského nádražíčka.
Vlastně on ten most inteligence je ohromně stylové označení! :)
Tudyma že ne vlak na sever, bych si ovšem neuvědomila... asiže zrovna na sever jsem vlakem snad nikdá nevyjela. Nebo jednou a zapomněla.
Markel - dík za obě návštěvy a hodnocení.
mocinečky, moc... jen tiše upustím tip a šupnu do oblíbených, ani se neptám, jestli smím */
džej tý, Printe ... díky. Povzbuzuje mne to, když někdy začnu pochybovat. Jak pravím : dík
1. & 3. strofa jsou moc dobry!
Vějíř vůní, stači si vybrat. Ale ta jantarová je mi nejbližší! *!
:) krásná proměna pane. Ostatní již řečeno.
A.H. - Kdybych nebyl optimista, tak byste mi tu v životě neviděli (:-)
Řádný OPTIMISMUS koukám nepěstuješ. ;)
A.H. dík - kéž by se mi tak vedlo stále :-)
Opravdu působivé, četl jsem několikrát. *
celkem dobrá toulavá atmosféra. TIP
Všecko - to je koprodukční bestyář (old+bestye)
Bíšo - přeháníš, ale samozřejmě děkuji
...láhev lámala světla...super...atd.
...no,až k zemi to není,ale dostatečně hluboko
Impresse,Jarmilko, šepote - díky za to že jste tudy pročetly...
Prosecký - pro mne je dnes taky nepředstavitelné v oparu jít ve dvě ráno skoro pět kilometrů z Křížové přes lávku nad smíchovským nádražím a železniční most (tam jsme se nezapomenutelným způsobem loučili s děvčaty), přes Karlák, Vodičkovou a Jindřišskou až na Senovážné a Dlážděnou na Masaryčku. Je to, příteli, rovných 50 let...takže ta vzpomínka, jakkoli silná, má trochu rozmazané kontury (:-)
to je moje..takové verše..tipuju a děkuju...)
Zajímavé. Snad trochu kusé.
(Protože Na Výtoni občas sedávám v parčíku za celnicí, nedokážu se oprostit od konkretizace. Vlak na sever pro mě symbolizuje především Holešovické nádraží).
Zuzi - to se fakt! dobře čte... :-)
IIEV, Toscana, dáda - děkuji, že jste si na mne našli čas.
Červené se dá pít i trochu přes míru, jen se člověk víc prdne... u bílého i toho sebejakostnějšího to nejde. Tam když je dost, tak je dost...
Chablis a nedopité?? nechápu... :o))) *t
Tohle nedopité blues, jak já to vnímám je moc krásné... :-) T
Jiří, díky - když se tu objevíš, mám pocit, že se mi něco trochu povedlo.
Edmunde - děkuji za návštěvu a čtení
Seifert rovněž po letité odmle ohromil výraznou změnou stylu, milý Jaroušku, mi se báseň líbí velmi, dokonce jsem si zpočátku myslil, že jde o překlad nějaké francouzské poezie. Blahopřeji ... i noc, jediný dům... skvělé
Zboro - jsem rád, že tě jednou za čas mohu zaujmout
justbreathe, baaba, seymour - dík za návštěvu
jedeš kámo, vedlejší okolnosti jsou nečitelné
ne milý Nore, sedím... nemůžu napsat na čem, neboť bych mohl dostat zaracha
Norsko - jo - už jsem takovej
Tangens - Vlak odvezl toho (ty) který nevrátil vzpomínky, to Chablis je francouzské bílé Chardonay, ve skutečnosti to bylo červené Rouge Rhones. Bylo to Na výtoni nad jezem.
jH - dík
všem, kteří jste četli a zejména tipovali díky na třetí, tedy díky kubické
kdo ví, co všechno ta lahev vyslechla, snad jen Ty :-)
Tak tahle se mi líbí mimořádně.*
silna, klub s dovolením...
výborná atmosféra a kĺzanie veršov.... dávam TIP!!!!
můžeme hádat, kdo z ní pil :) T***
...střelíš-li minulost z pistole, bací tě budoucnost z děla - čínský přísloví...
jo, vzpomínky...
tipujeme, a rádi.
Líbí se mi hlavně závěr. záleží ovšem, kolik v té lahvi zůstalo...T
Nore - napadá tě něco jiného? nominativ singular láhev je tam jediným slovem, které může v této části fungovat jako podmět.
sveřepko - tqak to bylo - D
T, jasně. souhlasí se semaforem - ještě jeden T :D
stála jak pomník poznání. kdo? ta láhev?