Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNeprošla...
21. 05. 2011
36
50
2716
Autor
avox
Buchtu jako od maminky
chtěla na stůl podat,
proč najednou
pochybnosti
začaly v ní hlodat?
Nekoukala na hodinky,
pak jí rysy ztuhly,
místo buchty
tahá z trouby
živočišné uhlí…
50 názorů
pěkný recept z dávné doby
byť poněkud k nevíře
když tě buchta v břiše "zlobí"
RENNIE jistě pomůže :-))
Starý recept od maminky
z doby krále klacka,
v písmu samé kudrlinky,
"Na žhavém uhlí placka"
Jsou alchimie při pečení,
ačkoli jsem neexpert,
uhlí se zas v buchty změní
to by v tom byl čert
:o)
Péci jako od maminky
patří k ženy chloubě,
když se ale vzdálí linky,
hned je buchta v "troubě".T*
Prosecký, dík :-)
Whitesnake, máš samozřejmě pravdu, jen jsi měl místo "odbyté" napsat "odfláknuté, spíše než odbytář, jsem totiž flákač, jen nevím co s tím... :-))
Whitesnake
23. 05. 2011Stařec_007
23. 05. 2011Stařec_007
22. 05. 2011Marie s beránkem
22. 05. 2011
další hromadné díky, za vaše slova i úsměvy :-)
nostalgik - jo, takové hodinky od maminky by mne byly taky potěšily, ale nebyly, musela jsem si na ně vydělat na brigádě :-))
Kiwagamo´ag - říkám pořád, že píši "ze života" a tys mi to teď potvrdil, díky :-))
Kiwagamo´ag
22. 05. 2011blboun nejapný
22. 05. 2011jejdavilda
21. 05. 2011
...je blbost přehlédnout kategorii,
mně hodinky od maminky vždycky potěšily...
***
A.Storožnicyn
21. 05. 2011
Jaroušku? Tak to se píše líp, než ta přeházená abeceda :-) Proč oštěpem? Řekla jsem přece "díky"... V návštěvách ti samozřejmě nemohu bránit, ale co mně je po tom, že válčíš se svým penisem, proč mi to říkáš?
Ferry, já mám všechny své trouby pod bedlivým dohledem, to je jen takové "co by bylo, kdyby..." :-)))
Všem ostatním děkuji za vlídné úsměvy :-)
díky, mí rychlí čtenáři :-))
milý zpřeházený abecedo, díky, pozvu tě, až budu žádat o hlubší kritiku, toto je blbůstka, kde podle mne nejde tolik o rýmy, jako o blbůstkovou pointu :-)
Květoňku, tatínek říkával, že se mu po sladkém práší z nosu, tak mu maminka pekla bramborovou buchtu s uzeným masem (na 2 brambory 30 dkg uzeného), takže v případě vyžíhání by šlo vskutku o uhlí živočišné, ale nebudu se vymlouvat, máš samozřejmě pravdu (když ji zrovna nemám já) :-)))