Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNarozeniny
09. 06. 2011
35
34
2727
Autor
Honzyk
Soumrak plnej řevu
vín
Z kytar pláč se smutně line
Dovnitř k světlu
( v kraje jiné)
vracím se jak do vidin .
34 názorů
koniasi, jo, to je moc ok rceni, kredo, jak chces....a POMAHA!..-. nekecam:D
__________________________________________
..Biso, cau..:)...
héj....to je dobrý...skvěle centralizovaný, nikde to nepřečuhuje.....a pod to "neposraní se" bych se podepsal...v jakymkoli smyslu....t*
je, Artiku, cau, jak se mas?:)...ja ziju si dobu navstev- vcera u me byla Bara, ktera pres leto zarizuje skolu pro nejaky chudy haranty ve Spanelsku - privezla mi nadherny retro hodinky - takovy velky cibule 30.leta s OPRAVDOVEJMA CISLICEMA... uz je zas v trapu:jela do marianek za mamou, ktera zije s nakym debilem, tak se ji moc nechtelo..))...cau!:D ...a dik za pochvalu, to vis, jednak jesita, za druhy clovek je rad, ze nekoho snad trosku potesil, zeo:))
takhle, jenom asi desetkrát líp, by to napsal Orten....což je největší poklona vázanýmu verši, jakou jsem kdy komu dal :D....tip
fajn * jinak vše nej :-)... dobrý návod - mám ráda černý humor a zjistila jsem, že pokud je člověk blízko dna, tak zaručeně pomáhá ... ta situace se určitým způsobem zlehčí a líp se vydýchá :-)
Já jsem sanquinik střihnutý cholerikem. Se mnou by si »psiachytr«moc neužil (:-D
...no, ten muj je, s dovolenim, vyjimka...a nemam ho rad jen ja...jen me trapi, ze mi starne a jinyho strejdu nemam...
Honzyk : Každý psychiatr je více či méně cvok... jak jinak by se mohl svým pacientům přiblížit?
...diky:)) a cau...
------------------------------------------------
Old.: este dneska si lidi, ktery odchazej ze saskaren, nechavaj vypsat, a je to bezna praxe, tzv. falesnou diagnozu : takze ja poznal zlucniky, zaludky, naka ta zlomena noha by se taky nasla...kazdej se buje v prsa, ale jak zaslechne psychiatr, schiova se do krovi. Ale: psychiatri si za to muzou z velky casti sami: co ja poznal kokotu, ani nevis..?
sepotvkorunachstromu
10. 06. 2011
Frantosmipřipomněl, jak mne jeden Budulín chtěl hodně urazit, řka : Ty si púřípad pro psiachytra a hrozně se divil, že se chechtám...
*
jenycku, ja nikdy chytreho psychiatra nepotkala, ale hluboce doufam, ze nekde aspon jeden existuje...
... "jen se neposrat" prave mame dohromady s tim mym psychiatrem. Hele, pete, ja mu asi pred trema lety rek: a nechtel bys me za synovce ? Von : vsema deseti!...takze v pondeli jedu za strejdou, vymenujeme si (dulezite) ruzny texty a pisejme na web "psychologie.cz"...do zpravy naspisu vic, ok?-)
Haber, diky...ja ale radsi slavim svatky-) : jmeno Frantisek se mi totiz fakt moc libi...)
jenycku: s tim neposiranim se s tebou souhlasim... a nesolici kamosky zavidim :)))
Whitesnake
09. 06. 2011
hele, Jeff, teda /na tvou otazku/:
1.chodim na jidlo jen ke kamoskam, kery maj (doma) pouze ostry noze a moc nesolej : dulezity!o))
2. nectu noviny
3. v tyvy se divam uplne na vsechno:)
4....a hlavne : mam super psychiatra, ale to nekecam - sem by ten smajlik ani nemel patrit:D
cus bus. honza...
----------------------------------------------------------
slunicko zdravotnicka, nechapu nechapu, tak vam ten navod poslu vsem, at je tu trosku veselejc: jo, zapomnel jsem, Jefik: n e b r a t se moc vazne:D...ani nevis, jak pomaha, udelat si ze sebe srandu, kdyz ti(treba) bouraj byt - mne momentalne: stoupacky dlaskaj dva Rumuni a jeden ceskej dedek uz tri mesice -) a neni tomu konec... secesni Zizkov zetlelej jak Smrtka nez ji hodej do vody, nekecam-)))--
....jo, a jeste jedno takovy heslo, sry, pospicham na obed k jedny z tech kamosek: JEN SE NEPOSRAT!.
***
zdravi honza