Moja, dakujem! (a suhlasim)
tá posledná nemá chybu .... T***
..nebud k sebe taka kriticka - uvolni sa a uvolnia sa aj slova, ktore zo steku prejdu do poezie - a ked nie, aspon niekoho pohladia nielen po perach :)
..a pisanie, neznamena len pisanie, ale aj citanie, vnimanie, pocuvanie i mlcanie - drzim palce, Yours.
..dakujem, Yours (a ty to uz vies teraz - len o tom nie si este dostatocne presvedcena!:)
..dakujem, Sarrah (verim, ze si len menovkina hlavnej 'protagonistky' ;)
..aj zly koniec este neznamena, ze neprisiel happyend - po case (z menou optiky) sa i to, co sa nam zdalo kedysi nedostojne hrozne (moze) zmenit na 'dakovnu rec' - v preklade - dakujme za pady a odrete kolena -lebo len v utrpeni clovek rastie (a dozrieva:)
..i moj konec pozdravuje a dakuje, Slunecnico! :)
..'zaciatky su najkrajsie na konci' ;)
..Robinia, i v mene Sarah, ti dakujem! ;)
..tesim sa spolu s tebou, Sebastiana a DAKUJEM!
..krasne, koza! - pozdravujem teba i tvojho kozla! :)
..a dakujem
-)kozo, kozo, vysoka jsi:D
až já vyskočím z kůže
tak tomu mýmu kozlovi
už nic nepomůže
ani svaly ani stahy
na hlavě bude mít jen stehy
..vsetkym Vam este raz velmi pekne dakujem!
1. chlad
2. prácne
3. tlačili ma topánky
ale vážne, súhlas s a2a2a a nes ;-)
-
prezraď mi
aké to je
presťahovať sťahy
srdcového svalu
z komory do predsiene
a dať ju do prenájmu
-
prezraď
-
prezraď
čo ťa viedlo
vyzuť sa z kože
a predstierať nesrmtelnosť
Ostření čepele o zápěstí i předsíň v pronájmu jsou slovní obraty, z nichž mrazí. Po dočtení zůstává o tázka.
Děkuji za avízo a Tip.
napadá ma len,že je ako nahota-nemusíš ju už vyzliekať z nejakých zavádzajúcich značkových vrstiev,rozopínať dvojzmyselné zipsy a kombíky.
Už je zahalená len svojou nahou podstatou, vyzlečená-najkrajšia a najobsažnejšia ako môže byť,rídza a najbohatšia na skutočnosť (emócií). *T
Marku,
řekl bych, že jsi nejen v této básni značně pokročil a v zásadě nemám co vytknout. Báseň má ucelenou koncepci, ucelenou metaforičnost a efektní závěr. A nyní už můžeš přemýšlet nad dalším posunem, třeba jak sdělované téma sdělovat decentněji, jak své emoce vypsat tak, jako by se tě týkaly jen jako pozorovatele.
inspirativne...uz pri citani mi napadali versiky-odpovede :)))
Nie je to krkolomné predieranie sa metaforou, hoci je tam, ale zaujímavá a nevtieravá. Jediná vec ktorá ma rušila bolo to vyzutie z kože. Možno by som tam dal skôr zvlečenie, alebo synonymum slova vyzliecť, záleží už na vhodnom výbere. Ale inak je to pre mňa určite zaujímavé.
..ano, vykonej, neb chlapec musi ud vonny miti, a zaloudek krasne by mu na vse svetove strany svitil, ruzovy, ach, jak krasne na tom svete s curackem!:DDD..mrdka ceka jiz..)))
jasné bum bum bum...hej páčilo sa mi
Jsem zvědav, zda se dočkáš odpovědí, otázky jsou položeny tak, že by člověk i odpověděl...
..niekedy vecné - inokedy večné - krmim sa nimi i napchavam - mam rad pismenkove polievky a masity otaznik :)
..dakujem, dadadik
..thnx, renegatka! (dnes budem mat tusim opat krasne sny:)
..aj mna to niekedy udivuje, ked si to po sebe citam :)
..dakujem, gabi (velmi si ma potesila)
udivujú ma tvoje neobvyklé spojenia slov
v pozitívnom slova zmysle *
..prva i druha srofa ti dakuje, Vladimir (a tretia samozrejme tiez!:)
..pozri AJ serial....: verim, ze on jiz ktrasne omyty mezi tvymy stehynky spociva, hade..)))
..Honzo, ty ses romantic ;) :) - o.k., pozriem si ho;) (serial)
..jakypa copa ? Merskni ji facana zleva zprava, a povi, este rada!
Doporucuju serial Dexter
/Prima cool)._:D/