našel jsem po mnoha a mnoha dnech tuhle tvou perlu ve svém seznamu "k přečtení". A je opravdu nádherná ... obzvlášť mě dnes oslovila ta nota, která vypráví o smíření... o konci bojování.
"When I was young I was like a tiger. Now, I am like a cat" vyprávěl o sobě moudrý muž. V té básni je cítit záblesk toho kotěcího, přesto, že světlo v ní je teprve na cestě.
Když jí dnes čtu, vidím moudrost, usmívám se nad pošetilostí. Svou vlastní, krásnou pošetilostí :)
*!
ufff... je to tak zvláštně nabitá báseň... ani to pořádně nedokážu popsat...
Tím jsi mě dostal... *
po čtení kritik jsem to zapomněla...co jsem chtěla, ale nic o hovnech to nebylo, myslím .o)**
jojojojojojoooo!!!! Líbí se mi že to jde z pocitůůůů.... :o)
já tipuju !
dablik 008: Ze svých minulých životů vím, že posmívat se nebo vysvětlovat vyjde nastejno. Pitomec se stejně vždycky jen urazí. Proto se teˇˇd už jenom posmívám. Nespotřebuji na to tolik energie.
...působí to na mě smutně....zařazuji do klubu...
Wopi, ja vim, ja to videl...
...citovy zasah nekam hodne hluboko...!*
joo, skvělá báseň, fakt jo; na hlubší kritiku jaksi nemám, tak snad jen TIP a výběr :-)
...promiň, Arthure, mou protivnost, ale přijde mi to trochu jako póza..... (hezky napsaná)
Hermite máš opravdu velký a bryskní...promiň, Arthure, ale je to samé klišé. Až hanba. A z těch ostatních pochval si nic nedělej, jsou to obšourničtí kuloši. Opravdu to za vůbec nic nestojí. Za prd...leda.
kirkove, prostě nechci chválit něco, co se mi nelíbí... neříkám, že ta báseň za NIC nestojí, ale přijde mi neprožitá, jakoby vymyšlená.... (?)
Also sprach Herr Veist: To je Bajza Petr, uˇˇdál hovna metr. Tento výrok z popbednového seriálu lze aplikovat i na A.R.II. a tuto jeho báseˇˇn.
Jakoby? To má být vtip? To je důvod proč se ti nelíbí. Ta báseň jak ty říkáš je po všech stránkách špatná, ale to že je vymyšlená, bych jí rozhodně nezazlíval. Určitě na tom nejsi líp.
P.S.a za co teda stojí?
Nádhera, krása prostě super.
...smělý kirkove, hezky to píšeš... a nechtěl bys třeba poněkud konkrétněji napsat, proč je dle tebe, ó kirkove, ta báseň po všech stránkách špatná, což netvrdím já? když nechceš rozumět, nerozumíš... nebo si jen tak hraješ...? nebo obojí....
(netvrdím, že jsem v něčem na něčem a pod něčím líp než kdokoli..... kritiky jsou kritiky, básničky jsou básničky.)
Líbí se mi to. Je to moc dobře napsané.
basen me krevni skupiny...*
Myslim, že za samostatnou obštrukční studii by stála třeba jenom ta vycucávková pointa. Všední až se z toho chce člověku umřít. Vše je prvoplánové. Poslední verš každé sloky, lze odhadnou již po přečtení toho prvního. Pokud by takto měl vypadat jen zlomek "poezie". V životě bych nevzal do ruky knihu.
a tys ji někdy vzal???? :-o
Dnes jsem te objevil.Cetl jsem v rychlosti nektera Tva dila.Nic podobneho jsem jeste v zivote neprecetl.Parada,ale ve skrytu duse doufam,ze to jak si se podepsal v Pismakovi, nemyslis vazne.Rimbaud byl jenom jeden a vsichni okolo neho jsou jenom basnici.Drzim Ti palce.Lajka
Dnes jsem te objevil.Cetl jsem v rychlosti nektera Tva dila.Nic podobneho jsem jeste v zivote neprecetl.Parada,ale ve skrytu duse doufam,ze to jak si se podepsal v Pismakovi, nemyslis vazne.Rimbaud byl jenom jeden a vsichni okolo neho jsou jenom basnici.Drzim Ti palce.Lajka
ja to reknu...
hele, nemam nic proti tomu kdyz hermit rekne, ze se mu to nelibi, to je jeho svaty pravo...je dobre ze to rekne, vetsinou se tu pisou jenom kladny a oslavny kritiky, vetsinou uz jenom ze zvyku...za to ti hermite dekuju, za sebe, ne za Arthura...
ale pokud sem pak prijde nekdo jako kirkov nebo ctyricet...o tom si myslim svy...takovejch uz tu bylo, a nikdy se dlouho neohrali...kazdymu snad pak dojde ze jenom kritizovat a nevyjadrit proc, zadnej smysl nema...hazet spinu jen tak, to umi kazdej, a presto to dela jen nekdo...mozna by vas to stalo zamysleni, ne? ja se nechci rozcilovat, ani se s nikym hadat, nikomu nadavat, na to jsem nikdy nebyl...ale takovi jako ty, kirkove, me vzdycky vytoci...
dablik
dablik008: rekl jsi to presne... :-))) dik! i za Arthura
dabliku, to jsi dopad ještě dobře, u jiných děl (zolli, Sýkorka) byl kirkov výrazně hustější
:-/
Nádherná!!!
Pro mě Tvá nejnádhernější... snad...!!!!!
*****!