Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMarie Kutálková - S Markétkou na Břestku
Autor
čučenka
Mám tchyňku. Sice už nevlastní, neboť s jejím synem se naše cesty rozešly před 20 lety, ale s mamkou se navštěvujeme stále. Babičkou mých synů být nepřestala.
Asi před rokem se četnost našich kontaktů mnohonásobně zvýšila, protože si ve svých 75 letech pořídila počítač. Ačkoli se ukázalo, že je mamka neobyčejně technicky zdatná, přece jen – vychytat všechny záludnosti toho přístroje dá zabrat a bez pomoci se to prostě nedá. A tady měla „snachu na telefonu“.
Jakmile zvládla obsluhu internetu, vytvořila jsem jí profil na písmáku.
Marie s beránkem.
Tím beránkem jsem měla na mysli mého bývalého muže, tedy mamčina staršího syna. Zemřel před šesti lety a se smrtí dítěte, byť osmačtyřicetiletého, se člověk těžko vyrovnává. Písmák mamce pomáhá aspoň trochu zapomenout na realitu.
Díky němu a vašim ohlasům se mamka odhodlala vydat svou knížečku, na které jsem se opět podílela „technicky“ (korektury, grafika, malba na obálce). Je to drobné dílko, zaměřené hlavně na vzpomínky na rodný kraj – Slovácko.
Kniha S Markétkou na Břestku vyšla ve čtvrtek a bude k dostání v e-shopu, zde: