Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehrnčířská
02. 12. 2011
36
34
3121
Autor
aleš-novák
když se roztočí kruh
jen chvíli
je hlína
beztvará
čeká na dotyk ruky
pevný stisk
nechá se mnout
hladit
mačkat
laskat
v tom pravém
okamžiku
vyklene oblouk boků
váza
pro slunce
kopretin
34 názorů
aleš-novák
12. 09. 2017tohle je výjimka, jinak nejsem moc romantický...:o)
aleš-novák
12. 09. 2017*
kruh nemám, ale taky jsem už něco ručně zkusila, něco ještě čeká, snad se dočká, t.
Jarmila_Maršálová
05. 12. 2011
když se roztočí kruh
jen chvíli
je hlína
beztvará
čeká na dotyk
stisk
nechá se mnout
hladit
laskat
v tom pravém
okamžiku
vyklene oblouk boků
váza
pro slunce
kopretin
Aleši, v tomto příjemném, jednoduchém nápadu bych trošičku vypustil pár slúvek, která jsou nadbytečná, lze jistě namítnout, že hrnčířský kruh je tak trochu klišé, také když došlo na boky, člověk za tím hned viděl ženu, což y nmuselo být nezajímavé, ale ty jsi zvolil jinou koncovku a vytvořil jsi docela milou miniaturku.
Tahle básnicka me nevytocila. :-)
Jak ríka snake, orientovaná na hmat, takze vhodná i pro nevidomé.
(A stejne mi Alesi nenamluvís, ze ti ta múza nevlepila i hubana az to mlasklo!)
aleš-novák
02. 12. 2011
hlavně to nepopleť, abys místo vázy nevytočil džbánek na pivo :-)
btw: než přijde hlína na kruh, už musí být uhnětená pěkně do kulata :-))
aleš-novák
02. 12. 2011
Na tuhle básničku by se daly balit holky, je poměrně smyslná, docela určitě orientovaná na hmat, což je pochopitelné i s ohledem k hlíně, i s ohledem k ženským bokům (nejen) v poslední sloce:o)