Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVÁNOČNÍ RAKOVINA
Autor
brackenridge
„Já mám rakovinu! Určitě mám rakovinu!“ vykřikl.
Chytil se za kotník a zhroutil na zem v dramatické křeči.
„A takhle vyvádí furt,“ povzdychla si stará Burdová.
Obočí měla vytrhané do oblouku. Snad už jen ta klenba nad svraštělými očními víčky připomínala, jaká vyhlášená krasavice byla před mnoha desítkami let.
„A nemá von ji teda fakt?“ namítla účastně Dvořáková.
O Felixovi se všeobecně vědělo, že je to starý hypochondr, nicméně kvůli vžité společenské konvenci se Dvořáková cítila povinna se Felixe na oko zastat.
„Ale hovno má. Zase jen vyvádí.“
„Rakovinu kotníku mám, báby blbý. Budete špendlíěkem hrabat na mým hrobě!“ zachroptěl.
„Gulášovku si dáš?“ nabídla Burdová.
„No jestli máš dost...“
Dvořáková se mlsně oblízla. V očích jí zasvítil plamínek obžerství.
„Baby jedny bezedný,“ utrousil Felix.
„Kde mám ten tlakovej obvaz?“
„U prdele mi visí. Dáš si s náma gulášovku?“
Felix se na okamžik zastavil. Sníh padal v ladovských chuchvalcích na rámy oken a Psův hrob se proměnil v bělosvoucí památník. Všechno bylo vánoční. Tak, jak má být. Jen kdyby Felixe už někdo, kurva, politoval.