Spousta originálních obrazů, skvělá atmosféra...*
Spousta originálních obrazů, skvělá atmosféra...*
Nejlepší jsi v místech, kde přicházíš o rozum - a to říkám jako starý milovník rozumu, takže ne že bych po něčem takovém automaticky pásl. Naopak.
dostáváš se do polohy, kde tě zase ráda čtu, to neznamená že by ses vracel, ale navazuješ na to svoje nejlepší
Hehe, není zač! ÷)
Já nad tím trochu přemejšlel a došel jsem k tomu, že: možná je problém spíš v mý poruše poetickejch perceptorů. Z vlastní zkušenosti vím, jak se člověk motá uvnitř nějaký ohrady, ve který má k žrádlu jen to, na co došáhne, k čemu ještě může. Tohle pastviště pak omezuje autora jak ve svý vlastní tvorbě, tak v přijímání dalších textů. Na jednu stranu je to dobrý, páč je pak pisálek poznatelnej skrze ty svý preferovaný vzorce a díku tomu i přitahuje čitatelstvo s obdobným poetickým zaměřením, na straně druhé to pak škodí ve schopnosti nějakýho přesahu. A todle všechno funguje spíš v podvědomej rovině, navrch si čék může myslet bůhví jak není objektivní a nezaujatej, a přitom má nasazený klapky jak tažnej kůň.
Takže resumé: možná se na základě "načtenosti" tvých dřívějších textů vzpírám akceptovat fakt, že ti život do ohrady přihodil další balík sena a ty přežvykuješ, stárneš, vyvíjíš se a tím se ti i logicky mění psací potřeby. Tož tak. ÷)
Moc, moc děkuju za reakci, šiško ;)
Hele, zase si připadám jako kverulant, popř. asi trpím deficitem souznění, ale: k všeobecnému nadšení se nemohu připojit především kvůli ne úplně dobrýmu pocitu z těchhle dvou pasáží:
Tenký závan probuzení
Sliny topí tělo
zatížené svítáním
Mícháš nožem teplé mléko
pak postupuješ výš a odřezáváš struky
a
Tenoučký vánek tepu
práskneš tam tenký, za chvíli zdrobnělinu tenoučký.
A upřímně: celý tohle se mi zdá dost "na sílu". Přijde mi to vmontovaný, mám pocit, že ty a několik tvých kolegů především z Totemu máte doma stejnýho Merkura (stavebnici÷), ve který jste si až přesmíru oblíbili některý kousky perforovanýho plechu a týhle unifikace se nedá nevšimnout.
Jo, vím, hledám hnidy tam, kde je možná vidím jen já, ale furt mám pocit, že tenhle text nemá temeno ve výši těch tvejch nejlepších - asi hlavně kvůlivá pro mne těžko akceptovatelný sestrojenosti básně, pro tu její těžkou pérdel, na kterou jsem u tebe nebyl zvyklej.
Poněvádž ale mušim zohlednit zařazení do klubu i přes výhrady je tenhle text hodně nadprůměrnej ve zdejším modrém bažíru, utratím to, co mi nic nestojí. ÷))
Celá skvělá báseň graduje slovem "nevím".Tohle slovo
mohou použít skuteční mistři!Báseň plynula až do tohoto
slova, pak zabolela a stala se pro mě bytostně čistou a pravdivou. Měj se.S
Zraješ
jako víno
fantastické
T
Jenom mi chybí souvislost s Berlínem.
i když je jasné, že mé hodnocení mj. vyplývá z faktu, že prostě tento typ poetiky(který není u tebe zas tak obvyklým jevem) je mi bytostně blízký
jedna z nejlepších od tebe, co jsem za poslední dobu četla. skvělé***
Kde jsi včera byl a s kým
ty můj kvítku medový, to se nikdo nedoví
:)
co zas kde viděl či slyšel :)
* za tkanicky bot v metronomu usinani
jak ty to děláš! smekám pane! píšu jedna s hvězďulí a přidávám t
ženy by mohly být nadšeny *
člověk si má prý dávat pozor na to, co si přeje...
ano, hlavně kvůli banánovým chapadlům a odříznutým strukům :o)
No jo, ale kdybych vynechal Berlín, myslela bys, že je to Brno! ;)
kdybys vynechal
Berlín, mohlo to být do SUPERKOULE :o)