Ano... a děkuji, je tedy dobře zároveň umět stavět mosty...
Rád se on vracel, když takto pozdě ještě ono jím nesené k někomu i došlo; za posla díky :-)
bezvadné poselství...v raní:-)
V rány o to větší, čím jsou vrány chytřejší. /*
Bohužel jen málokdy jsem si dal tu dlouhou práci, a teď už by ji stíhaly jen výčitky, že není ta pravá... i když i český stát existuje nejspíš jen díky levobočkovi Břetislavovi, který kdyby se kdysi Oldřichovi z ženy Křesinovy Boženy nenarodil, dopadli bychom bledě a dnes bychom si tu takhle nepsali, leda jinou řečí :o)
Jaké pozdě? Co by měl říkat třeba Xenofanés, o kterém jsem si přečetl teprve před chvílí, dva a půl tisíce let po jeho smrti? O tipy nejde, podstatný je předávaný smysl, takže díky za odezvu :-)
No jo, když ten dovětek mi dělal to správné KRÁ :o) Díky.
tak tohle je moc pěkný, má to hloubku *
Dík za odezvu, zrovna jsem tu, tak potěšila.
Vrány :) Pro dnešek mi to stačí. Líbí se mi to:) Tip
Supr, přimělo mě to k zamyšlení, což je vždycky pozitivum :)
A z takových tria-dia-monologů pak vznikají ty nejhorší kachny...
*
Ano, máš pravdu, nejdřív se rozpadne jeden rozhovor, pak druhý, třetí... a tak dál. Stane-li se rozpadání obecným zvykem převyšujícím spojování - rozpadne se i řeč jako taková, protože ta mimo rozhovory neexistuje.
Asi jako kdyby se něco zásadního změnilo a začaly se víc rozpadat protony - za kosmickou chvíli bychom nebyli :-)
Pokud bych do toho měl zarýt, tak se nám nerozpadne řeč, ale rozhovor, debata, rozmluva.
Ale máš svoji pravdu, ostrovane, a můj tip k ní.
nj to víš, hloupější lidi vždycky vidí ty normální jako geniální :D.. proto to pro tebe pravda bejt nemůže..pro mě jo
Experimentátor: vyber si, nebo ber obojí :-)
Oleandr: díky.
Metta: Když ona to má být prvoinstančně taková malá filipika na oblíbené "každý má svoji pravdu"....což je vlastně - vzato z některých zdrojů a do některých důsledků - docela příšerná věta. A tímhle bych tu asociaci smáznul :-)
Ano, každý čteme nejdřív svoji báseň, ať už si autor myslí cokoliv - ale já tvoji variaci přijímám, je to i takto, líbí se mi, i tenhle sebe zaměřující hlas tam patří, klade důraz zase na něco jiného a pootáčí pohled trochu z jiné strany - takže čti to takto, i já to tak zároveň čtu, tvá variace mi činí potěšení :-)
Nepoznám, jestli to má být předpověď či konstatování.
čistě teoreticky: co kdybys místo "každý" dal "spokojím-li se" ? :-)
Metta: díky.
Morasten: usmívám se nad tím, jak nemůžu s potměšilou lítostí nenapsat, že to je jen tvoje pravda :-) Díky.