Kuku děkuji, zapomněla jsem...
Deliriusi moc děkuji.
ten závěr je přímo geniální:) T*
Ešteže sa to skončilo ako sa to skončilo :)
Hlavně, že o tom zapřemýšlel.T*
Pěkné. Takové civilní, ale výstižné.
Romane díky.
Jiří, také děkuji. Já moc neumím, nejsem ten správně asertivní čovek.
blboune a šepotko moc vám děkuji.
...konec dobrý, všechno dobré, zase až do příští "košile".
Ty ale příště přidej na hlase, ať JE to slyšet!
**
Bývalo to za socialismu cosi přechovávaného jako o pár století dřív Bible Kralická, pak jsem si koupil nadšeně brzy po Listopadu vinylovou desku s pány, teď si troufnu říct, že to najdeš na CD v kdejakém větším audioobchodu. Vřele doporučuji, Werich-Horníček, vtipná moudrost na druhou.
Relativní. Ještě že to blbec věděl.
Alegno, Evženie, Vampi děkuji.
Krásnej happy end....njn stane se :)
Hlavně, když mu to seplo*
pedvo a plpko, moc vám děkuji za vaše názory.
Ospravedlnenie je na mieste. Možno horúčavy ťažko znáša, ale tie isté horúčavy musíš pretrpieť i ty, i my všetci. Nikto ťa nemá právo takto schladiť. Mohlo by to mať opačný efekt, namiesto schladenia vybubleš. A teplota ešte stúpne. Ty si to zvládla bravúrne. :-)
Už jsem Tě chtěl poučovat, co si člověk může a nemůže nechat líbit. Poslední dva verše to ovšem napravily, ani mu nemusíš říkat, že přestřelil. On to zcela jistě ví. A hezky jsi to zpracovala.
Chlapi už jsou takoví.. *
j.nikdo, doufám, že ne jako odstrašující příklad. Děkuji.
VH,přiznám se, že neznám. Mám značné mezery ve vzdělání.
Myslím, že básnička by klidně mohla tvořit úvod v učebnicích psychologie na téma partnerská komunikace :-)...*
Adekvátnost vzteku je pojem, no, teď jsem to měl na jazyku, ten to řekl, celou teorii o tom vymyslel... Znáš tu forbínu pánů Wericha a Horníčka?
potomku díky a vítej na mé stránce, asi poprvé. A to je hezké pořekadlo...
Hele VH, jen se ho moc nezastávej-hi,hi. Počítal, to jo, ale jeho vztek byl v tu chvíli přeci jen poněkud neadekvátní. Stejně už s tím nešlo nic dělat. Jen si zchladil žáhu. A jde o to, že já si na něj a vlastně na nikoho nedovolím takhle asertivně vyjet. Asi se to budu muset naučit...Děkuji.
Je to o komunikaci. Asi s tou košilí docela počítal. A kdyby věděl včas, tak by nepočítal. V klidu. Možná...
Jo, mám, děkuji. Před chvílí odjel, tak to ještě rozdejchávám. Tohle bylo mimořádné, jinak je u nás klid. O to víc to pak špatně snáším, hněv toho druhého. A ještě navíc kvůli takové pitomosti....Tak pěkný den gabinko.
roztomilý záver *
človeče, nemáš to zo života? :)))