Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sex43x
Autor
Můra73
Výhon břečťanu -
zas zas vichrem unášen
ke kůlu v plotě.
34 názorů
Dave Lister
22. 01. 2013jo..
Eyrik Valentine
10. 01. 2013Nemůžu než souhlasit se Snakem, *
Dobrá věc - na malé ploše takřka definuje míru volnosti v našich životech... trošku fatalisticky. *
Tenhle text jsem několikrát přepisovala, je tak nějak vydřený :0), možná do něj ještě trochu zavrtám... ale moc mě těší, že je snad z těch, které vyvolají obraz, pocit. Moc děkuji za zpětnou vazbu. K.
UchoNaKoleji-
27. 12. 2012Káčo vydřela jsi (máme rozdílný přístup tvorby?)?
Nádherný!!! Ten dvojitý paradox. Myslím, že je zbytečné vysvětlovat, ale mám radost, že vnímám. Ta zvůle osudu které se nejde vzepřít a přitom jej unáší k pevnému bodu snad bohu? K opoře kterou použiješ kůl v plotě, z přísloví o marnosti a zbytečnosti.
Vnímá tvůj osud - boha jako prozřetelného dobráka, který dává smysl i kůlu v plotě a nukotvenému břečťanu...
Můj bůch je hajzl - jen kdyby byl a osud přející jen několika v návětrné straně...
Ale to je o něčem jiným.
chápu přesah ve smyslu: osudu se nelze vyhnout. Při prvním čtení mi vadilo to "zas zas", ale na poněkolikáté mi přijde, že je to vlastně přesný popis toho (včetně zvuku), o co jde a co se s břečťanem děje.
můj tip