Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO jednom synovi
Autor
gabi
som dospelý
nechaj ma žiť
nevolaj mi každý deň
nevolaj
radšej ja
raz do týždňa
musí
matka plače
kde len urobila chybu
rodina mu nechýba
neustále nadbieha
ak neprídeš
prídeme my
toho
čo nepocítil hlad
jedlo neteší
permanentne presýtený
nemá dôvod
túžiť po blízkych
26 názorů
Já už synovi nevolám, má svoji rodinu a já si po 15 letech odvykla. Někdy si říkám, jestli je to ještě vůbec moje "dítě".
Pěkně jsi to vystihla. T*
to je dobrá správa, podarilo sa mi teda vcítiť do duše synov
ďakujem, pán Jaroslav K :)
Herr_Jaroslav
10. 01. 2013moc pěkně jsi poskládala slovíčka gabi a vyjádřila myšlenku
posmutnělé téma, ale o to víc emotivní - projde si tím asi kdekdo z nás
T*
dnes mi mamka povedala, že "ešteže mám aspoň Teba", takže som rada, že v tejto básni som sa nenašla a som len zdiaľky zamýšľajúci sa čitateľ :)
beránku, ďakujem za názor, len premýšľam, či ho nad mieru starostlivá matka, nechá/dá mu priestor dospieť ("dieťa" má 27)
áno, Al...nejde ani tak o nútenie, skôr neustále pripomínanie...myslím, že treba dať mladému človeku priestor, aby si sám uvedomil, že mu rodina po čase začne chýbať a ak nie, až potom je dôvod na plač
vďaka vám, ľudkovia -srozumeni, Marys, plpko, Anděl, že ste sa zamysleli, o to mi išlo...je ťažké nájsť tú správnu vzdialenosť, aby si deti a rodičia boli blízko práve tak, ako to obe strany potrebujú...
Je mi též téma velmi blízké, uvědomila jsem si díky této diskuzi, že to není jen o zrcadle, ale přímo o výuce, syn je můj učitel.
Též sa hanbím. Přímo česko-slovensky.
Nejdřív se musím otočit já ke svým rodičům. Jak to dělám já? Jak často volám? Jak často navštěvuji? Kdy naposled...co říkám?...
Problematika diela sa mi javí veľmi blízka. Riešenie problému asi nexistuje, resp. je kdesi veľmi vzdialené, v limite sa blíži k nekonečnu.
Môj syn sa ozval pred sviatkami z ďalekej cudziny. Doma nebol od minulých vianoc. Teraz mu to ani na vianoce nevyšlo. Ale keď mu pošlem mail, tak odpovie. Stručne a výstižne. Tak som ho to ako elektrotechnika kedysi učil. Podarilo sa mi to. I keď elektrotechnické remeslo zavesil na kliniec.
Ale prečo chodiť tak ďaleko, za more. Veď aj ja som syn svojich rodičov. Bol som u nich, vzdialených cca 150 km, naposledy začiatkom leta. Cez vianoce som im tiež zavolal. Stručne a výstižne, veď som elektrotechnik.
Gabi, si strašná! Hotové zrkadlo. Kuknem doň a hambím sa.