Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVĚNUJ MI KOUSEK TVÉ SAMOTY
Autor
srozumeni
56 názorů
Pěkné.
A ačkoliv by to tak každý slovy nenazval přesto každý bojuje se svými DÉMONY.
PeS: Mrzí mě že NewPícmák znetvořil dávněji vložená dílka. Vnímám to i na těch svých. Původně rozepsaná věc je teď smrsknuta do jednoho kompaktního patvaru... Škoda no.
Petr Svoboda
05. 02. 2018Hezké je to. /*
gabi tá istá
15. 01. 2018ahaaa, ja som ti ho dala aj vtedy - ako gabi, lenže tam sa teraz nedostanem, preto ho zo súčasnej stránky nevidím, ale rozklikla som zoznam tipov a máš ho tam! takže od gabi, a j gabi tej istej :)
gabi tá istá
15. 01. 2018tak som sa sem po rokoch zatúlala a pozerám, že som zabudla vtedy dávno kliknúť na TIP, hoci slovne som ti ho *vyjadrila...tak ešte raz a rada a zaslúžene*
Ale né, piš, jak cítíš, ono u té poezie, zvlášť v takto úsporném verši, je spíš taková větší průraznost, ale próza má zase jiný typ sdělnosti, ale poslouchej svou inspiraci, tak to má být :-)
dark matters
28. 12. 2017Trochu mi to pripomína Plathovú. taká strohosť a uvažovanie a sterilita. pointa je pre mňa celkom banálna. ako keby bol text opisom konkrétneho problému, ktorý sa ma absolútne netýka. aj plathová je úplne pomimo mňa.
Ty výběry jsou oprávněné. protože, když tě někdo čte vícekrát, ví, co je ve hře a zde, podobně jako v tvých deníčcích je nutné ocenit tvou poctivou odvahu přihlásit se ke vnímání pravdy, nad kterou by se člověk bez tvé zkušenosti jen dojal. Ty však víš víc a přesto emoce dominuje.
Ahoj srozumko, název mě přivábil, verše jsou tolik... tvým odrazem, tak jasně sesazené, se střídmou citlivostí a přímé, bez nadměrných přívažků; ale ten přívlastek, neprodyšná - ten je... poznaný.
Povedla se.
meralda s.
03. 03. 2014a máš ji rád
velmi silné! a těžko z mé strany hodnotit(neznalost), i když mi říkají, že neznalost neomlouvá*
nádherný názov, úžasné spracovanie, len ku koncu mi trošku pokazilo dojem jí jí ji, ale neviem poradiť, ako sa im vyhnúť
v každom prípade * si zaslúži
marcela.m.
03. 02. 2014***
Evženie Brambůrková
02. 02. 2014Je těžké pochopit takový svět.*