to ne...
já mám pocit, že jsem po týdnu internetové absence konečně zas narazila na něco, co je mý kafčo...
moc ráda Tě zase vidím!!!
*
:o)
bonciii
Konec na začátku je vůbec nejlepší :o)))
Připadá mi, že bych k pořádnému prožitku z této básenky potřebovala vědět něco, co nevím...
První sloka mi připomněla jednu Ortenovu báseň, ale to sem jistě nepatří... :)
Jinak... - silné! Silné, jak tahle má káva o páté ranní!
Ten konec by se mi líbil něžnější, je to celé velice jemné, přestože zde nejsou rými. Moc se mi líbilo.
Krásná báseň (možná trošku moc Verlaina v obsahu). Na závěr ale trochu moc tlačíš na pilu a nedáváš čtenáři na vybranou. Bereš mu všechny zážitky které by si z básně mohl odnést jenom on.
Z posledního řádku jsem zůstal smutný a v rozpacích ( chtěl jsi pravděpodobně postavit celou báseň na kontrastu, ale myslím že se minul účinkem )
Možná proto, že mi připomenul základní školu a přednášku na téma SEX a MY :o)))
Tynic :o)))) co to probuh bylo za prednasku, my nic takovyho nemeli :o))))
moc Verlaina, souhlasim, jeden by stacil :o)
ja nevim jestli to mel byt kontrast, otazka zni kontrast ceho? ty zazitky si muze kazdej odnest svoje, ale hrdina ty basne (znova zduraznuju, ze nema autobiograficky prvky :o))) ) si tam proste uzil svoje no ;o) navic konec je stejne na zacatku :o)
a diky vsem...
hmm, nejní to špatný, ale nějak jsem to nepobral; trochu mi to připomíná obrázky z Bukowskiho básní, ale nemá to ten šmrnc ... ještě se vrátím a třebas to nahlídnu líp :-)
ale do klubu zařazuju určitě :-)
...super...total mě to pohltilo...a ta onanie je nice tečka!!
*****
Krel, ale byez toho by to bylo jenom takovy prazdny konstatovani, ne? ;o)
:) dobrá.. čekal jsem nějaký zajímavěší konec ... jiný konec.. jaký nevím.. možná bez konce ... s Verlainovými básněmi co jsem je koupil před 8 lety :)....*
Tahle je výborná, dostala mě a srazila ke kolenům.
dík za avízka kalais.......
Drsne... beha mi uplne mraz po zadech... bez dechu a beze slov...!*
...no...abych ti pravdu řekl, mě to ta onanie na konci trochu zkazila...nějako mi tam nezapadá...ale jinak...super...
tohle dneska nějak nemůžu... asi že mám kašel?
lííííbííí a moc! sákriš*********
Asta, jo, comeback, dablik platinova edice 2002 ;o))))
Lyryku, si taky vyberes z cely basne jenom to jedno ;o)))
hermite, ja mam taky kasel :o)
a vsem vam dik!
Dobří holubi se vracejí - to bylo první, co mě napadlo, když jsem zmerčil kdesi uprostřed Verlaina...:)
A přeci nejsem u týhle věci první. Přitom jsem před chvílí zahlíd Arthura! ...:)))
Tahle báseň pro mě znamená návrat ke kořenům, tam odkud si vycházel, alespoň tak to na mě působí. A není to jen takový comeback zbůhdarma, vydání starých pecek a odchod do penze, spíš v tom vidím příslib (I když to slovo nemám rád :))).
Moc dobře, dabliku! TIP*
hlubší kritiku onanie??? nikdy!!!! :-))))