Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seU lahvice dítě stálo
08. 04. 2002
9
1
8146
Autor
papouch
U lahvice dítě stálo
z plna hrdla přihnulo si
a to, co se potom dálo
v Kytici už popsal kdosi
1 názor
Papouchu, za tohle si zasloužíš rybu, ale pokud ji nebudeš, musí Ti stačit tip a rybu si dám já :-)))
:))) Děkuju, Zolli, ale dokud půjde o Semafor, bude mi i nadále trapně, že jsem tu náhodu minula :)
A jináč - viděla jsem Vás oba a oba jste mladí dostatedčně bujaře! :)
u lahvice dítě stálo
jak z matčina prsu sálo
v tomto světě nehostinném
toužilo se ztřískat vínem
myslelo si, že už může
když čte "Dospíváte v muže"
jenže vypil (sukin syn)
místo vína terpentýn ...
Yezí neblázni, za to u nás s papoušem, možná může věk a náhoda, že tohle víme :o))))) tedy u mne věk u papouše náhoda, abych se nedotkla jeho bujarého mládí :o)))))
Tak vida, jak jsem negramotné... :(
Zollinka, Papí, děkuju za rozšíření mého paloukovitého obzoru!
(Jdu se někam schovat, jakože jsem tu vůbec nebyla...:(((...)
Miroslawek
11. 04. 2002
Yezii, to je přece pan mistr nad mistry Suchý, kterému nesahám ani po podrážku :-)
U lednice dítě stálo
z plna hrdla zpívalo
na tranďák si k tomu hrálo
do rytmu se kývalo
Hudba kvičí, nervy ničí
nepeče se pečeně
cosi syčí na vařiči
matka křičí zděšeně:
"Mléko prchá! Běda! Běda!
Nateklo mi do Boty!
Táta bude bez oběda
pro tebe ty zlobo, ty!
... etc. - Tohle se zase recitovávalo u nás :)
Papímu rozhodně *!
donoseny potrati.
Chlastaj jak prokopnuti.
Peklo samo.
Ale aby se zelinar jednoho krasnyho dne nedivil!
bebitka blond
09. 04. 2002
mm myslim ze to budem musiet v najblizsej dobe napravit....vyzera to zaujimavo:)dik za 'info':)
Astalavista
08. 04. 2002
V poledne má, dítě milé,
zdá se značně krušné chvíle.
Možná z lahve po klekání,
nepilo by polekání.
Ony totiž klekánice,
holdují prý pití více!
A sakra, papouši!!!!
.......a já furt pro jakou povinnou četbu si to ty haranti k nám do tej knihovny choděj...no, hlavně že už mám jasno :oD)))
Ale fuj alušo! Haranti?? Jak hovoříš o těch rozkošných mladých, četby chtivých, andílcích. Doufám, že to není následek jejich přespávání v knihovně? Vůbec pošli mi zprávičku, jak to u Vás vypadalo. Moji kluci byli v Ústí nadšeni!
zolli: no, nejčastější a zároveň nejláskyplnnější moje označení pro tento vzorek lidstva :o) je HADI....ale jinak též parchanti, prevíti, potvorečky, vobludy, cácory.....a jim podobné :o)). Záleží na jejich momentální hustotě na 40ti metrech čtverečních :o))
Já bzch ti jich pětašedesát na vodpoledne půjčila....možná by ses pak vyléčila ze svých rozkošně-andílkovských sklonů :o)))
No ali, nevím zdali si četla Harryho Potera, ale vřele doporučuji přečíst si alespoň ten slabší zelený paperback (píšu to dobře?) s Názvem ..něco blabla o famfrpálu, je tam velice krásná stať, pro knihovníky povinná četba, jak jedna z kouzelnice knihovnice opatruje kouzly své milované knihy, aby je studenti (pro Tebe překlad: Hadi) neničili :o))))
A navrhuji přenést diskus do pošty, než nás tady zítra papouš rozcupuje na nudličky, že mu nabouráváme literární činnost pindama, značně odtažitýma od tématu :o)))))