Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSUPER KOMUNIKACE
Autor
srozumeni
25 názorů
Jen se mi to zdá, nebo ses, autorko, na nějaký čas odmlčela (důvod by každý chápal), aby ses mohla v plné síle vrátit ke sdělování oné tak těžko sdělovatelné skutečnosti? Tip.
Citlivé téma citlivě podané. Máš můj velký obdiv. T.
Jen si prosím oprav si na jsi.
Z takových příběhů se člověk naučí vážit si každé "banality". Souznění ve vztazích obecně bereme jako samozřejmost. Přitom jsou to naše největší cennosti.
čo povedať ? Momenty a emócie,ktoré človek zažije a dokáže ich pretaviť aj do písanej podoby, tak prirodzene a jednoducho, majú svoje čaro.
Evženie Brambůrková
01. 12. 2018I malý krůček je velký pokrok. Máš můj obdiv. :-) /T
Velmi citlivé téma, velmi citlivě a poeticky podané. Přeji vám co nejvíc takového vzájemného porozumění.
Pěkně napsané, obdivuji Tvoji nesmírnou obětavost a trpělivost, a přeji Ti hodně dalších úspěchů a souznění. TIP
gabi tá istá
01. 12. 2018vzácny moment, nepopsatelný pocit si popsala, pre ma dostatočne*
I trpělivost je ingrediencí mateřské lásky. Mám úctu a obdiv k obdobným údělům rodičů. Miniaturka, která jistě oslovila.
Když to tak podáš, umím si to docela dobře představit. Tu radost z úspěchu, když je stále tak vzácný. Moc ti to přeju. A další a další porozumění.