Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekniha
Autor
aleš-novák
přátelé, sousedé a krajani,
s radostí si dovoluji oznámit, že na přelomu února a března přijde na svět moje nová kniha
Sebrané spüsy.
Jde o samizdatový soubor literárních pokusů z let 2001-2018, členěný částečně chronologicky a částečně podle toho, jak vycházely v průběhu času jednotlivé sbírky.
Křest knihy je naplánovaný na 15.3.2019 od 19 hodin v příbramském Divadelním klubu, hudební doprovod obstará místní kapela Pohoda Blues.
Pro případné zájemce o akci podrobnosti zde . Pokud by někdo chtěl dorazit z větší dálky, můžu pomoci se zařízením ubytování.
Kdyby nedejbože někdo měl o knihu zájem, rád vám ji pošlu, když mi do pošty napíšete vaši adresu. S oficiální distribucí v knihkupectvích se zatím nepočítá.
Paperback má něco kolem 200 stran, předpokládaná cena 160,- Kč / 6,- EUR (+ případné poštovné)
35 názorů
aleš-novák
28. 02. 2019výtisky už jsou připraveny k rozesílání, pokud má někdo opravdový zájem, piště do zpráv...díky.
Zas chcu... :)... A hned dvakrát... Po "máš oheň tak upaluj" se jen zaprášilo ...
Jarmila_Maršálová
21. 02. 2019blahopřeji
Evženie Brambůrková
14. 02. 2019Gratuluji.
Květoň Zahájský
14. 02. 2019Müslím, že to bude pecka. Tož gratulace veliká, barde!
> ...riot...
Oceňuji svébytný humor a doufám, že je jím provázen celý avizovaný soubor spüsů :-)
Aleši,
blahopřeji k vydání knížky a přeju úspěšný průběh akce . Škoda , že jsem jen internetový nick . Jinak bych určitě přijel .
aleš-novák
14. 02. 2019původní verze byla Sebrané z püsy ...ale cenzura zasáhla...:o) byl kolem toho trochu riot...