Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSkončilo jaro
Výběr: Print, kafka, sleeping_beauty
25. 04. 2002
26
0
3182
Autor
dablik008
Toho dubna
byla ještě zima
chuchvalce lidí
čekaly na světlo
z tunelu
noviny byly zdarma
a odér flanelu
se držel ve výši
našich hlav
poslední pětikoruna
mi spadla
do rýhy pro slepce
ve vykradených kapsách
mi zbyly jen
nastydlé dlaně
a v hlavě
ta hloupá písnička
o krásným štěstí
jen tak
jakoby mimochodem
při rachotu
mezi kolejemi
v afektu konvalinek
skončilo jaro…
tak dnes večer zatím
adept na zlatou...
(protože ty chuchvalce lidí
a nastydlý dlaně...
to fakt jo)
:o)
ale já toho asi dneska u tebe ještě zažiju, co?
Jaktože tu není moje šlápota, vždyť jsem tuhle líbézku četla?!
Tak tedy dodatečně: šláp*****
(a bez dalších řečí, protože mi... není řečno)
pěkná TIPovitá pocitovka náladovka, dost dobře se to čte a to je fajn :-)
Když bych řek, že mi to přijde neupřímný, tak mě tady všichni utlučou, tak řeknu, že mi to přijde upřímně neupřímný, a to už by možná mohla většina tvejch příznivců přežít :o)
P.S.: Kdybys to nenapsal ty, dostalo by to tipa, ja ale nehodnotim jenom dilo, ale hlavne autora :o) ale dyť ty víš :o))
Nevim takovy zvlastni nepopsatelny, ale tolik v sobe zanechavajici pocit...
ve vykradených kapsách...kvůli tomuhle to stálo za to...mimochodem jsem právě v Liberci, a tady je jaro v plným proudu...i to počasí zdá se býti relativním...
Litochowitz
25. 04. 2002
kafko, kafko, s tebou se hadat nebudu, nic ti vymlouvat taky ne...ses proste holka nerozumna ;o))
ulito, v Usti jo, ja vim, ale tady u nas to pokulhava :o)
a vsem vam dekujuuu :o)
já se s tebou taky hádat nehodlám, právě proto, že jsem rozumná a uznávám převahu silnějšího! :))
taky už bych chtěla začít takhle nějak podobně lehce psát... třeba někdy, jednou... *
Konec dobrej.
Já si myslim, že tohle všechno je v Praze taky, to nemusíš tak daleko :o) *!