Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNěco o štěstí
18. 02. 2000
11
1
5871
Autor
clovrdik
Když je štěstí unavený, tak sedne si i k volovi,
když je štěstí unavený, tak sedne si i k volovi
Jenže ono jezdí asi autem,
a tak ho nohy nebolí.
Na střechách vzdušnejch zámků já chtěl jsem chytat holuby,
na střechách vzdušnejch zámků já chtěl jsem chytat holuby
A marně jsem věřil tomu,
že mi nějakej vlítne do huby.
Chtěl jsem bejt originální a říct : Štěstí je krásná věc,
chtěl jsem bejt originální a říct : Štěstí je krásná věc
Mám to ale smůlu,
už to dříve někdo řek´.
Naproti kominictví otevřu si s knoflíkama krám,
naproti kominictví otevřu si s knoflíkama krám
Nebude to sice štěstí,
ale aspoň na tom vydělám.
1 názor
Kačírku, no, melodii to taky má,ale ta se na Písmáku těžko reprodukuje :-); možná bych někde našel kazetu, kde jsme to s kamarádem zpívali (ačkoliv si nejsem jistej, jestli by to někdo ocenil, páč jsme byli na šrot .... jo jo, kde jsou ty časy denního studia na VŠ ...) :.-))
Mam jednu kapelu v C.K. ktery pisu texty, mohl bych si tenhle "vypujcit"? :)
když jsem to kdysi dávno psal, tak jsem si k tomu broukal nějakou existující melodii; vlastní melodii to nemá, tudíž to nikdo nehraje :-); jestli jsi schopnej k tomu nějakou vymyslet, tak s chutí do toho :-)
Vrátil jsem se ke svému oblíbenému dílku a co mě nenapadá...do klubu s ním :o)
Ve třetí sloce mi trochu rytmicky hapruje slovo "originální". Jinak absolutně super, jednoznačný tip s hvězdičkou. Kdyby to háhodou někdo zhudebnil, dejte prosím vědět. Slibuji před svými druhy, že se pak konečně naučím hrát blues (s laskavým svolením autorů, samozřejmě).
hele, človrdo, mohl bych to zhudebnit? :))))) Jako že bys mi pak postoupil práva k produkci! :)))
tip!
(nehraješ náhodou blues?)
crayfishi, klidně to zhudebni :-))) blues nehraju, vlastně ani pořádně na nějakej nástroj hrát neumím ( to brnkání na kytaru v rozmezí asi dvaceti akordů nepovažuju za hraní ) :-)) Ale jinak mám bluesový věci rád, to zasejc joo :-)). A díky za kritiku :-).
jinak je pravda, že to bylo původně zamejšlený jako bluesovej textík, ten rytmus to snad v sobě trochu má :-)))
Ten rytmus je právě hezky bluesovej - to nevadí, že to třeba Miroslawek nepochopil... :)))))))) A díky kratšímu textu v druhé polovině každé dvanáctky tam zbyde spousta místa na vyhrávky! :))))
co máš rád bluesovýho? B.B. Kinga? Claptona? Muddy Waterse?
a nebo jen bluesový feeling:)))
až takovej odborník na to nejsem, ale Claptona určitě, ten je dost dobrej, Gerryho Moora a tak vůbec ... z českejch byl třeba dobrej Kalandra ... :-)) prostě kde co :-)
ironicky zaujímavé......zvlášť sa mi to páči s tymi holubami....
prídem si kúpiť knoflík:-))))) jeden...viac nie peniaze kazia charakter :-)))
Blaznivkaaa
24. 06. 2001
.:))))..
prachy prachy...:))).... je to v prdeli, ale bez nich to fakt nejde...
cloviecik_3
11. 10. 2000
Holuby do huby-dobrý,i když nejsou pečený.
Že štěstí je krásná věc,sice neni originální,ale pravdivý.
Jasně, že je poznat, že to je humorně nadnesený.
Štěstí je tak krásná a přepychová věc, ale prachy, prachy si za něj nekoupíš. :-)
Co sloka to konec se skvělou pointou. Mňam.
Miroslawek
10. 03. 2000
pro Hackmana : souhlasím s tebou, ten text má ýt humorně nadnesenej a ne myšlenej doslova :-)
Bára Braun
23. 02. 2000bebitka blond
18. 02. 2000
stesti neni jen o penezich, aspon ja si to myslim daleko daleko krasnejsi veci clovek prozije nekdy kdyz je bez penez..je to divny ale funguje to..