nejdřív mě mrazilo a pak jsem se bála vydechnout - opravdu působivé! *
Závidím, opravdu závidím tyhle rýmy.
já nych hrozně ráda řekla něco chytrýho,ale nemám slov....prostě vem do ruky pro a piš!!!!!!!!!!!!
tohle jsem jeste netipoval tak cinim ted :-)
Mimořádně dobrý, řekl bych...*
Někdy mě připadá že vše co jsem napsal nebo chtěl napsat, tak už to tady ten človíček udělal, rychlejš a líp než já....:-) tip
tak to jsem byla lja, kdo ltu jeste nebyl a diky Synackovi jsem objevila tuto krasnou basen. Je zvlastni, pekne rytmicka - ma spad a velice me zaujala. Davam tip
"Polykám pomfrity
Život je prožitý
Aniž začal..."
Je krásná celá...a na tom KK opravdu něco je...!
TIP...díky...(a Avi někomu, kdo má krásné věci rád a jak to vypadá…asi tu ještě nebyl…)
Rimmer...prokletej básník, krade mi tipy..:-)
Dobré.... záver rozhodne. :D
-t-
Kohy: dtto. :)
***Zaplaťpánbů, že je smíme aspoň číst...
* - jedeme daaaaal... :o) Jedinej problem je, ze kdyz ctu tvoji basnicku, stydim se za rymy, ktere napadaji me...
Dobré...
v uších mi zní:
"Život je prožitý
Aniž začal"
Tip
Tak tohle je pro mě vrchol poezie,na který se málokdo z nás dopracuje..Okamžitě to putuje do mých oblíbených!Nemá to chybu...(a cejtim v tom i epiku:).Báječný!*!
V botičkách z kozinky vybírám rozinky z koláčků, vybírám zběsile, pro tebe, Vasile, miláčku :)) no ovšemže... i když když se nad tím teď zamýšlím, je možný, že do něčeho by to sedělo přesně, jen si vzpomenout do čeho... no ale spíš mi ta asociace naskočila tak nějak všeobecně, a nebo qůli tomu aabccb, nebo jaxe tomu... že to jako KK často používal... a drsný vyjadřování taky :)
Ty znáš Kryla nějak hlouběji?
Protože když se teď nad tím zamýšlím, když uberu jednu slabiku na každém třetím řádku, mohlo by jít o melodii "Vasila".
Výborný, kéž bychom mohli podobný texty slyšet z našich radiových stanic místo těch shitů, co na většině hrajou furt dokola.
jo, zkudebnění by tomu mohlo slušet. drsné podání... a ... plácnu asi blbinu, ale zdá se mi... jak kdyby to mělo, ééé, takové kryloidní schéma...
***
ukládám si a potvrzuji jmenování objevem dnešního dne :)
No teda! No toto! Páni! WWWOOOWWW!!! A tak.....*****
Od začátku do konce mě to chytlo za vlasy, nechalo pěkně zblízka přičichnout a pak mě to vožužlanýho odhodilo i s prázdným kýblem:)..vynikající..*t
Jseš psycho, víš o tom, že jo..
ale i přes to ti nemůžu odepřít jistou stylistickou obratnost a zasvěcené podání tématu. *
nevšední rýmečky..dobrý. jen bych trochu ubrala strof - ta údernost se v takém počtu ztrácí. jsem minimalista a vřele doporučuji!!
:-) jiříííííííííííííí je to dobrýýýýýýýý *!
kruté..už vím proč jsem dlouho nenapsal žádné dílko: jsem teď až nechutně spokojenej..ale však to se spraví
můžu to zhudebnit? teda ne já, ale odpaďáci a já...zkusím to tam prosadit...*
Na jedno muze autor byt hrdej; podal to patricne natvrdo!
Chvílemi mi to sice připadne pěkně ujetý (dvojsmysl), ale je tam všechno, jak tě znám (blbej dvojsmysl, nechtěnej)*. Teď si jen počkám na hudbu.
hodně dobrý ! ***
klobouk dolů...