Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesbírka poezie PO FASÁDĚ DOMU...
Autor
Gora
Milí Písmáci,
vyšla mi první tištěná samostatná kniha, kterou vydalo "rodinné" nakladatelství KAMPE. Jsem za ni ráda a děkuji Jiřímu Hortovi, Pavlu Martincovi za spolupráci na sbírce! Mé poděkování patří rovněž Safiánovi za podporu a impuls sbírku sestavit a vydat.
Základ knihy tvoří stejnojmenná sbírka zveřejněná zde na Písmáku a další básně a poezie v próze. Všechny spojuje jedno hlavní téma - život v pohraničí. Kresbami dílko vybavila nápaditá ilustrátorka Hanka Paulusová.
Připojuji odkaz:
Vám všem díky za inspiraci a dobře míněné rady, protože bez prostředí Písmáku bych nezačala psát a publikovat.
S úctou Gora.
73 názorů
Konečně jsem dočetl tvou sbírku. Tvoje básně se mi vesměs líbí. Celkově mohu říct, že v básních máš spoustu neotřelých a půvabných metafor či podobenství. Co ale nejvíc oceňuji, je atmosféra básní, nevím, jak to lépe říct, snad tak, že s postupující četbou jsem se do ní víc a víc nořil, až se dostavilo pochopení básní beze slov. Takže asi tak. Děkuji za tuto sbírku, připravila mi příjemné zážitky.
Tak jsem si to našla, knížku si koupím a už se těším. Zejména v zimě přijde vhod ;-)))
To musí být báječný pocit mít svoji knížku poezie v ruce.
Posílám velkou gratulaci a ráda budu mít Tvoji sbírku u sebe doma. pa
black, no, snad si knížečka najde pár čtenářů -)... děkuji, potěšilo...
Gratuluju!
Přeju hodně dalších nápadů, vytrvalosti a neutuchající schopnosti se ohlížet jak do daleka, tak i těsně za paty...
Plahopřeji a mám velikou radost! ( mně vyšla, jako spoluautorce kniha Tandem a už proběhlo s úspěchem autorské čtení. ) Takže vím, jak Ti je :-))))
Dášo, jak jsem někde psala - později, ale přece! Jsem za sbírku ráda... a tobě děkuju.
Zeanddrich E.
14. 09. 2022Připojuji se, a rovněž blahopřeji :)
Peter, děkuji! Já se budu těšit na zpětnou vazbu od tebe, mého stálého čtenáře...
Pokud by někdo uvítal sbírku s mým věnováním, stačí mi dát vědět.
Karpatský knihomoľ
14. 09. 2022Ireni, teším sa s tebou a teším sa aj na tvoju knihu. Blahoželám.
Gratuluji ke sbírce, Iri a přeji jí co nejradostnější čtenářský život. Jsem samozřejmě hodně zvědavá...:)
Lepista nuda, co jiného s takovým materiálem. Pochybuji, že jsi ráda, předmětný text je jedním slovem hrozný, Goro. Druhým signifikantní. Ale co už tak, slepých je.
A já Ti to závidím. Přeji hodně čtenářů, rád se mezi ně počítám.
Evženie Brambůrková
13. 09. 2022Gratujuji.
Komičnost anotace na stránkách Kosmasu již trumfne jedině Santie se svým medailonkem anebo Zbořilův výkon pod Hortovou sbírkou Když topoly na databazeknih.cz. Tzn. cena Perla roku zajištěna.
Irčo, nebudu dělat výjimku tím, že ti k této události vyslovím svou hlubokou soustrast. Tak dalece moje mišugéznost ještě nepokročila. Vždyť i já přinejmenším tuším, že držet ve vlastních rukou (případně rukách) vlastní knížku je zřetelně příjemnější pocit než svírat tamtéž například tarantuli či chřestýše. A vůbec bych se nedivil, kdyby se tvoje emoce silně přiblížily tomu, čemu se obvykle říká radost. No teď si vlastně uvědomuji, že ses v tomto smyslu sama prořekla . (mrk)
Přestávám tedy již váhat a přidatlovávám i za svou osobu zde hodně frekventované sloveso „blahopřeji“.
Přidávám se ke gratulantům a přeju knize hodně spokojených čtenářů, řeknu si Ježíškovi
blacksabbath
13. 09. 2022OBROVSKÁ GRATULACE!!!!! Moc ti to přeju!!!!!! Mám radost, že se ti to podařilo!!!!!
blahopřeji Goro
Skvělá zpráva.
paráda, posílám do klubu...:o)
Goro to je paráda! Moc ti gratuluji a těším se, až se začtu! Takhle kniha mi nesmí v knihovničce chybět :) A poznámka, že Písmák tě pošoupnul ve tvé tvorbě, je trefná a absolutně se pod ni podepisuji. I já vděčím Písmáku za mnohé... O to víc mne těší, když se zdejším autorům podaří proniknout i mimo online svět.
gratulace :)