Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA jedém!
Autor
Evženie Brambůrková
,,Dneska je pěkně, poklidíme na zahradě," rozhodla jsem o pracovní náplni.
,,Tak jo, začneme od zhora a pak kolem dokola." Přistavily jsme si drátěnou kárku a jde se na věc.
Obraly jsme s Olinou uschlé kosatce a starou trávu kolem zahradních schůdků a zamířily dolů.
,,Ta planá růže je hrozná, pořád se tu plete, konečně ji zlikviduji," uchopím nůžky a jdu splnit plán.
Když se ohnu, abych růži zastřihla, udělám ještě krok stranou.
A pak se to stalo.
Kdyby to někdo chtěl zrežírovat, dalo by mu to hodně práce.
Stačil ten jeden jediný krok a už jsem se válela v kárce, se kterou jela Olina s kopce.
Prostě dokonalé načasování.
Smály jsme se tak, že mě musela ve finále vyklopit, protože jsem se nedokázala vyhrabat sama ven.
Ještě na čtyřech jsem se smála a pak se chvíli poválela v trávě.
Není nad to, když se dvě babky pustí do práce s vervou.
A je to!
33 názorů
blacksabbath
13. 11. 2022Jasně.....beru každých pět minut smíchu:-)))))))))))))))))))))))))))))
Evženie Brambůrková
12. 11. 2022Děkuji za úsměv, Zeanddrichu E.
Evženie Brambůrková
12. 11. 2022Ivi, až budeme najímat příští rok babky na práci, dám vědět. Bylo by škoda takovou příležitost zmeškat, že?
Evženie Brambůrková
12. 11. 2022Ichigo, chtěla jsem založit blog, ale neměla jsem dost vytrvalosti to dotáhnout. Ale sledovanost by byla podle mne velká :-)))
Zeanddrich E.
12. 11. 2022.. :) :)
blacksabbath
12. 11. 2022Není nad to, když se dvě babky pustí do práce s vervou....a přidaná hodnota.....pět minut smíchu prodlouží - prý - život o hodinu:-)))))))
Evženie Brambůrková
11. 11. 2022Al Jal Úd, děkuji za návštěvu :-)
Evženie Brambůrková
11. 11. 2022Ichigo, zkus jí dát k vánocům potapěčské brýle.
Evženie Brambůrková
11. 11. 2022Alenakar, to snad bylo jen dobře.
Evženie Brambůrková
11. 11. 2022A nedá se to zastavit, trojorte. Minule se Olina válela v záhonu i s naší kárkou a mohl za to jen jeden malý kámen. Taky jsme se smály.
Evženie Brambůrková
11. 11. 2022Markel, pak jsem naprosto zdravá :-)
...NEDÁVNO jsem sebou žuchnul na chodbě, a říkal si, že stáří je o tom, že člověk padá jak pytel brambor...:)...trvá to hrozně dlouho...
Evženie Brambůrková
11. 11. 2022To by ses, Gábi, nasmála hodně :-)
Evženie Brambůrková
11. 11. 2022Věřím, Lído, že ty si to představit dokážeš.
gabi tá istá
10. 11. 2022živo si viem predstaviť, ak by sa stalo mne, tiež by som sa váľala smiechom*
Občas máme i dědka, aby to bylo ještě veselejší. A taky pejska :-)
Evženie Brambůrková
10. 11. 2022A to jsme ještě nebyly na střeše.
dievča z lesa
10. 11. 2022keď sa dve babky pustia veselo do práce, tak je o chvíľu ešte veselšie ...***
Sranda musí být, i když jen náhodou. O to je to lepší.
Moc vám všem děkuji, že jste se zasmáli s námi.
Vy byste pořád jenom uklízely a nenapadne vás se povozit. :) Raději čekáte na náhodu. :)