mně se teda hrozně líbila reakce na tuhle věc od Zly.
chtěla jsem Tě pochválit, říct Ti, v čem jsi fakt dobrej (kdybys třeba náhodou něco přehlídnul :o)), a pak jsem uviděla tu jeho kritiku. Mně se fakt líbí. Je v tom život...
V tý Tvý věci totiž taky.
:o)
není to špatný ... takový typicky dablikovsky volně plynoucí ... příjemná poezie, dávám TIP
ruby, no, hele, zkus napsat basen, pak ji zahodit a druhej den ji po pameti rekonstruovat (a mezitim si zajit na sraz Pismaka v Obratniku :o))))) ) tohle je v povidkach jednodussi, basne jsou az moc zhusteny myslenky, takze kdyz neco vypadne, neni snadny to doplnit, zvlast kdyz pises basne na jedno nadechnuti jako ja, souhlasim s tebou, ze tohle jako rekonstrukce pusobi misty docela nastavovane a krecovite...joooo, dostalas me ;o)
zacatek a konec mne okouzlily, v prostred obcas neco kouzelne obcas neco....ucelove rekla bych snad, ci zda se mi bez lehkosti psane? jen mi to tak zni ale konec a zacatek krasa vskutku.
Na mne do bylo moc složité. Špatně chápu :-(((
tohle se mi libi, tip
jenom mi vubec neni jasny co to ma spolecnyho s jogurtem
Choba, krom toho ze jsem to vyryl do vicka od jogurtu, pak to zmuchlal a hodil na hlavy lidi proudichich Novym Smichovem, tak vlastne nic ;o)))
tohle je rekonstrukce po pameti :O)
to ti teda neverim, ze to VESLO na vicko od jogurtu
...chm...mluvit o pervitinu je dost zavazující...teda spíš odvážný pokud si ho nevyzkoušel...i když to je jen zmínka...málá..nenápadná..kříčící..:o)
**..jinak fajnee
Ty dílka jsou čím dál, tím lepčí...::) určitě si zaslouží!*
Paramo, Semtín, pervitín....jsem svůj milenec, hrozně se mám rád...a jednou se budou učit o mě :-))))
*!
Hmm ... až k tý závorce s pervitinem se mi to vůbec nelíbí ... dál už je to super :o))) Ale tipa ti za to nedam ;o) to je na něj trochu málo :o)
Tak nějak jsem na vážkách, ale spíš ano...mnozí efektové se dostavily v hojné míře a vyvolávají dosti živé obrazy....
Blééé. Tip.
"bonga ve vlasech" - ****, etc.
Silny... moc se mi libilo !***
...zaradim do klubu jestli nemas nic proti :-)
Ami, nemam :o)
Krele, co potrebujes vysvetlit? ;o))
Já tu báseň chápu jako výpověď určité části života, snad společnosti! Snad někoho konkrétního anebo zcela obecně.
Cítím v tom hlubší význam. Moc se mi to líbí!
***TIP***
J.Bass
kafe stojící několik let mě zaujalo :o)))
jako celek je to hodně dobré.
*
Ten pervitin mne pěkně... rozhodil, proč to neříct. Mám vyložený odpor k drogám a nevím přesně, jak si vyložit tuto pasáž v tvé básni. Nicméně tip.
krása!! :o) ďábelsky dobré..budliky budliky.
Já si to ani nepřečet. Promiň. Ty píšeš pro hermita a páju a jájü a kámošku z bruslaku? Copak si navzájem lžete do kapsy a posíláte si bodíky, jakože jste parta? Sakra!
(Už mě to přešlo)
(Jen se ptám..)
zvláštní.. líbí se mi nosný motiv:
"vlastně jsme milenci" :)*
************************************************************************
to je jedno pre koho píšeš ... asi pre všetkých milencov v tráve
a kdekoľvek si ich sú sto schopný ľudia pomýliť s básnikmi a ...
načo všetko sa dá použiť leto? ... snáď preto vravíš aj ku mne
*************************************************************************
:-).....nedokážu si představit odpovídající velikost jogurtu :-)
**** je výborná ďáblíku
(nevyMÁCHAný...:o)))) to sedne....a léto? to je věc lásky...(tos ho teda pěkně zkrouhnul :-)) )...)*************
Zly: je to jinak...my jsme přátelé proto že se nám líbily texty těch druhých...(nemyslím to tak že bychom bývali nebyli přátelé i bez toho...)...jestli si myslíš že jsme se poznali a pak si začali dávat "bodíky" můžeš si zrovna tak myslet že to že jsme se poznali nás jen utvrdilo v tom co jsme dělali už předtím....
.....***....nemám k tomu víc co...i když by se dalo...a úplně ti rozumím ale: hm.....tak jo... včera jsem s ďáblíkem osobně mluvila a říkala jsem mu že se mi v jeho minulé básni nelíbila jedna sloka protože mi přišla taková jen pro něho tzn. zbytečná :-))....tak proto ta dedikace v prologu :-))))...z legrace...rozumíš? :-)))***
********
Hmm... tak jo. Už jsem si to přečet. JE to tipózní.
Carodeji, mam na drogy stejnej nazor jako ty :o) jak to vidis ted? ;o)
Paji ja te nepoznavam ;o)))
Zly, jak rekla Paja, neni to ze bych to psal pro ni, je to takovy soukromy sdeleni, stejne tak pro hermita :o) a jsme pratele, a co, to vadi? Pismak je o lidech a komunikaci :o)
a vsem diky...
Mlask:)*
dabliku, to si řekl moc hezky s tou komunikací, nepřipravuješ se náhodou na politickou kariéru:)))))))))) .... pospěš, prej ještě berou:)))) BTW: zítra z tý komunikace dělám zkoušku, doufám, že budu komunikativní:))))
Asta, ja a politika? jak cert krize :o)))) a zlom vaz, pokud mozno ne "si" ;o))
:))) jo, dík, anóbž mortalita je vysoká!!!:)