Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sena koních
Výběr: Print
05. 07. 2002
29
1
3909
Autor
hermit
na koních
žebra proťatá
čepelí jitřenky
do dubu vhroužili
až po jilce
damascénská ostří
srdce
složili na lýko
za pírkem od rzi
dali se v trysk
na samý
kraj pohádek
1 názor
no vlaky jsou fajn....
opět ne moc pro mě...asi se koukám na psaní trochu jinýma očima...
pro mne je to fantazie bez začátku bez konce, unášený obláček, líznutí horké zmzliny.... pohlazení sojčím pírkem, po kterém zůstane rezavá stopa. *
GD - ty mašinky mne taky málem vyprskly:)
Petr_Palkowski
06. 07. 2002TrapanŠmírák
05. 07. 2002
a místo "na koních" jste z teho uďáli hermitovi rosu na kolejích... :-)))
doufám, že u toho probírání taky budu, probírat cokoli s vámi dvěma mi přijde
:)))
:)))
vláček jede!!! (aspoň doufám...)
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Drobné zdokonalení...
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Ještě jedno zdokonalení...'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Na cestě k dokonalosti... Omlouvám se hermitovi, ale patří to sem trochu. (Je to konina...)'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
bezva. konečně je to dokonalý. posílám avi wopimu, aby se pokochal. a mašinka ještě jednou, tentokrát červeno-modrá a trochu delší vláček.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
chybička se vloudila. červeno-modrá mašinka a jed dva vagónky. dnes naposledy, z opavy, z opavy, rychlík jede do prahy, vůbec nikde nestaví.......... hůůůůůůůůůůůůůůůůů!
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
má divnej kouř, udělám radši oranžovo-modrou.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
tomu říkám privatizovaná železnice...''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
jedna společnost se sice neubránila jistým podorním potížím, ale teď již cestující dorazí včas, pohodně a bez rušivých html tagů tam, kam potřebují...''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
porodním potížím... i my, železničáři, jsme jenom lidé. ačkoliv to někdy nevypadá... (hermite, odpusť... ale vláčky jsou moje slabost...)
btw: Co je to vlastně zamyšlení? Co při tom aktu v mozku probíhá? Tahle básnička, je-li to jelito, nemá vyvolat nějaký nový myšlenky, snad na chvilku přetrhnout pocit času. Snad, pokusit se.
reb13, bogart: díky za obranu i kritiky, obojí těší... :-) (vážně)
Reb: Kašpárek? Nechodí v žolíkovským oblečku?
sidi: Z pohádek ano, z mašinek ne...
hermit: Tys mi vůbec nepochválil moje vláčky!!!
ichichíííí :))))
a ty cákance vyprsklýho kafe na mašinkách si umejte každej sám za sebe, nemáte mi při snídani rozchechtávat...
mankote, jak jde o tagy, očividně mi ujel vlak!
:-DDD
Juchůůůůůůůůů! A promiň, že jsem ti trochu přizabil dílko.''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Matyjustin
02. 07. 2002
hejbání nezdržuje, zdržujou obrázky, zvláště nekomprimovaný
(viď S.V.)
:))
Jede vláček motoráček
kolik vozů má?
Miluju pohádky.
Ještě jsem v nich všechno nepřečetla.
BlbouŇY... Takhle z vážné nevážnosti udělat nevážnou vážnost...
░▒▓-_-▓▒░
za pírkem od rzi
dali se v trysk
na samý
kraj pohádek
...
tohle mi stačí za to TIP
Matyjustin
01. 07. 2002
jasně - souhlas s gd - z toho jsem už taky vyrostl. A kdo má odpor k Exupérymu, to pochopí.
jnak mi připadá, že to není moc zajímavé....
Když přitom používáš tu svou šílenou metodu horkokrevných slov, provokuje to k zamyšlení - a tady se není nad čím zamýšlet - škoda.
a sienkiewicz - křižáci - jojo pohádky a blbosti. ale v tomto smyslu je i "Na cestě" blbost (ta heroika je fakt mimo :-)
Abych nebyl špatně pochopen... Metoda horkokrevných slov je bezvadná a dílko podařený, jen mi nesedí ta pohádkově romantická tématika.
Tohle - a celá ta sbírka, pokud to dodělám, by měl bejt rozlámanej něcojakoErben. :-)
Ty zápletky jsou průhledný jen zdánlivě a proto, že je známe od děstství. Někdy o tom dáme řeč, přijde mi to ted hrozně zajímavý téma.
Tak nevím,
text je ještě „jedlý“ i pro běžného čtenáře a přitom, v druhém plánu snad?, je něco, co mi již uniká...
Musím se vrátit a přečíst ještě několikrát.
Zatím si jen opakuji... na samý kraj pohádek.
(Ten obrat je asi právě to, co dostává text na práh dalších rozměrů, kam již nedohlédnu...)
░▒▓-_-▓▒░
«*»
Gastarbajtr
28. 06. 2002
Jo, a je to krásná Čeština (lépe řečeno, mně libozvučná a milá)!!!
Za tu bych Ti dala nejraději druhej TiPísek... :o) ///-_-\\\
aby z pohádky nevypadly ....druhej Šemík :o)
jůůůů, doufám, že jich bude ještě moc a moc.....!
CIPísek