Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sena pobřeží
Výběr: Stanislav_Vašina
21. 08. 2002
28
0
4704
Autor
Wiki
síla přílivu
zbořila složitý hrad
tvých souvislostí
Zosha_in_Caribic_2
01. 05. 2003
spoustu písku z toho hradu zbylo k procházení ! :O) Wiki, četla jsem několik tvých děl, a nevidím konce hradeb ? vrátím se, ty mě potěšíš vždy když něco napíšeš
Jarodějko :-) hradby jsou do bludného kruhu a hrady jsou opravdu z písku :-)
díky vám :-)
Jarodějka : A Ty mě potěšíš vždy, když se vrátíš ať s jarem a nebo v kteroukoliv dobu :-)
Proklí :-))))) co mi to děláš ? zrovna, když jsem se nechala, že to haiku není, tak napíšeš, že je :-)))))))))
Bez ohledu...:-) na to, co je a co není, děkuji za nádherné čtení...:-) *
však právě! alegorie, analogie, to nemá v haiku nic dělat! já netvrdím, že je ta báseň špatná - malej zázrak, klído brďo - ale u opravdové haiku jde jenom o ten obraz, jen o ten jediný pocit, čistotu, která nepotřebuje přemýšlet
jednoduchost a čistota, síla obrazu, fotografie... Tak vnímám haiku.
P.S.: Ještě abych dodal - toto je jakési malé odůvodnění hlavně pro Wopiho, ale i pro jiné lidi, proč některá "haiku" nejsou v klubu haiku. Zároveň však dodat bych chtěl, že na tom, že dílo je, nebo není v klubu, nic nevypovídá o jeho hodnotě. Maximálně o hodnotě v estetické kategorii haiku, a to rozhodně "zas tak moc" neznamená.
Radost : cítím, že máš pravdu, co se kategorie týče.....změním ji na miniaturu :-)
no jo, no... mně to abstraktní nepřijde, protože příliv opravdu boří hrady z písku a tento zcela konkrétní obraz je využit k analogii... ale proti gustu žádný dišputát, to je marný, za to není třeba se omlouvat
huf, co k tomu říct?
dost se to tu zřejmě líbí, ale já asi nedosahuji toho údivu a vytržení... Nemůžu říct nic negativního, ale to přece ještě nedělá báseň dobrou. Předem se omlouvám všem, kterých by se tato kritika snad mohla dotknout, není v tom nic zlého ani závistivého. Prostě mi to jen příjde poněkud neforemně abstraktní a křivolaké (opak haiku)
škoda
paráda , tak snad abych popřál šťastný příliv , - jestli sem to dobře pochopil >:)
Pomerančová
23. 08. 2002
Wiki, tohle je skvělé. Kdyby i obsah byl haikuovitější, přidal bych se k výběru. Takže Tip - víc než zasloužený.
zollinko, díky :-)
Pomerančová.....haikovitě děkuji :-)
unseen ..jsem velmi poctěna..moc děkuju :-))
Albi ..díky, noo hlavně, že to není na Výtěr, to së mi ulevilo :-)))
Wiki, kdepak taková krása a výtěr. Já vytírám moc málo a jen věci, které jsou opravdu moc slabé. A tak ty psát ani neumíš. :-)))
tak teda tu alternativu na Tvé přání a pro Tebe: .-) ☼
síla přílivu
zbořila souvislý hrad
tvých složitostí
fascinuje mě, když někdo s tak skromným počtem slov vytvoří něco, co je fakt silný - Wiki, to se ti povedlo!!!
Hm;o) Italská inspirace a...ještě něco mnohem víc
Krásné:o)
Můj upřímný t*
Papulipida
21. 08. 2002
Marco.....udělal jsi mi radost, díky ....:-)
Danny .....děkuji ...:-)
Papulipida....děkuji ...:-)
Hvězdička ......:o))))))))))))) dík !
Twardowski
21. 08. 2002
Krucinál - tak tohle se Ti fakt povedlo. :) ***
Co se s Tebou stalo? Že by to bylo tím, že máš možnost žít v těsné blízkosti úžasného autora? :))))
Co se s Tebou stalo? Že by to bylo tím, že máš možnost žít v těsné blízkosti úžasného autora? :))))
Stando díky :-)))
Wopi, vidím, že skromnost patří k tvým dobrým vlastnostem :.-)))))