Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHTML pro BLONDÝNKY - 0. lekce
Výběr: Lyryk, Wopi, hermit
02. 10. 2002
21
0
8771
Autor
Petula
Prosím,
pokud Vás zaujalo, napište, o co byste měli zájem.
EXPERTI, VY NE!
Slůůůníčko
10. 11. 2004redscorpion
25. 08. 2004
No, ale to bych to ale musela trochu dodělat.... :o)
V každém případě díky za nabídku!
Jsi-li z Prahy či okolí, nabízím schůzku.
|||-_-|||
|||-_-|||
redscorpion
08. 07. 2004hrdzava_dzejn
24. 04. 2004
► dizzy ◄
Co jsi zkopírovala?
Sluníčko?
To máš v dalších lekcích, Sluníčko!
P.F.
MMIII-_-IIIMM
☼ ach jo...tohle sem zkopírovala,ale jinak vážně nevím,jak to vytvořit :c(( ale jinak skvělý!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ta diskuse pod tím je snad ještě úžasnější než vlastní výukový text :-))
Nuitíííííčku, nejlepší je uložit se ty čisílka někde jako soubor - já si to z hlavy taky nepamatuju :-) a taky už to pak stačí vždycky jenom překopírovat na příslušné místo, třeba i víckrát, a nemusíš se s tím pořád psát
☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼
all: k tématu existuje sqělá kniha J. Koska
HTML: tvorba dokonalých www stránek
je z roku 98 takže se pravděpodobně již vyskytuje i v knihovnách
(že, Alino?)
obrázešek:
Tu Koskovu knihu mám a právě z ní jsem se naučil spoustu věcí - to, co mě nenaučili Písmáci :-)) Mohu potrvdit, že je vcelku dobrá (i když některé věci by možná mohly být přehlednější).
Nuití, všechna čísílka najdeš přes odkaz v mém příspěvku Sluníčka, srdíčka, ksichtíky, nebo přímo na mé stránce
Albiho tabulku ráda doporučím až se budu věnovat sluníčkům, ale stejně to udělám jinak, neboť blondýnka je jednoduchá a tabulka je pro ni složitá...
Znám to u sebe... :o)
Albi, děkuji! Dobrý kus práce! |||-_-|||
Albi, děkuji! Dobrý kus práce! |||-_-|||
Tak teď čučim jak ta lama, jak všem jezdí obrázky, svílí sluníčka :o)
A já umim jen ty písmenka...jenže co dělat s přírodní blonďatostí? To asi už nic :o)
Tipík :o)
jůůůůůůůůůůůů, Petulííííííí, ....sem si nigdy nemyslela, že sem blondýna :o)) ....já spíš dycinky chtěla bejt indiánka :o)))!!!!.....
Petulííí, asi Tě milujůůů :o)))))
BTW: konečně někdo pochopil prapodstatu mé osobnosti a začal mi molocha vysvětlovat tak jak já potřebuju :o))
"""*o*"""
BTW: ťeď bys mi mohla etě vyšvětlit, jak -či - čím mám ty "špičatý závorky" dělat, abych nemusela furt jak blbá :o)) překlikávat na anglickou kláfesnici. Babo raď! ;o)))
no joooo, já vím, že sem jak pošuk :o)))) ....ale dyž mě to děsně rozveselilooo..... připadám si, jak když dostanu novou hračku .....
:o))))) tralalááá tralalaaááá
.....psssst ......už mlčím a du spinkat ;o)
ale jinak jsem ouplně střízlivá a ouplně normální :o))) ...to je fakt jen z radosti :o)))) ..... se muším vyblbnout, ne?!
Já jsem něco mezi,
ale tohle povídání je vážně pěkné a záslužné, zrovna včera jsem Nuiťulííííčka učil, jak se dělá sluníííííčko (což mě samotného jiní písmáci naučili asi před rokem ;-)
☼
žůůůůůžžžoooooo, za kaštanové hnědovlásky křičííím jooooo jen houšť takových článků....:c))
těším se na pokračování a domácí úkoly budu připravovat pečlivě!! ale až těsně před hodinou, protože doma nevlastním komputer...:c)))
alina: pravej alt+čárka = levá špičatá závorka
pravej alt+tečka = pravá špičatá závorka
(..vlastně jsou nad tou čárkou či tečkou napsaný...)
petula: jen tak dál :)
Tip
Výběreček
tak jsem tady znova..Petulko...já bych chtěla umět psát barevně..naučíš mě to?? :-)))
skromna:
<FONT COLOR=green> zelená </FONT>
zelená
<FONT COLOR=red> červená </FONT>
červená
atd.
já, jakožto vymatlaná blondýna, teď po ránu spíš pěknej špindíra, z celého svého dosud neviděného srdce, ale snad ho mám, děkuji. Neb jsem naprostý antitalent na jakákoli kouzla týkající se počítačů, prvním kouzlem, které jsem objevila a není to tak dávno bylo zmáčknout čudlík na bedýnce a kouzlo bylo dokonáno :o) v úrovni očí začalo mi leccos blikat.
Naprosto chápu alinu :o))), páč já měla včera ze sluníčka úúplně tu stejnou radost, nejspíš jsem už teď sice zasejc zapomněla ty číslíčka, no, uvidíme...☼
a te=d nov7 chrast9tko, t7 br+dkz"""
ju, Nuiťo, zkus to znovu napsat, ale tentokrát by třeba neškodilo nezapomenout přehodit klávesnicu :o)
takže znova: a teď nový chrastítko!!! jupíííí!
jdu to vyzkoušet
ahoj Petulo shovívavá k blbým blondýnám :o) děkují
teď jsem sama zvědavá, nejspíš nic, ale za pokus mi to stálo :o))))
páč kdo si hraje, ani trochu nezlobííííí!!! :o)
Tvá Nuiťa
eště nechápu to barevný, tak mi omluvte poruchy na vedení mojim, jdu to zkoušet :o)))
vodník Žblabuňka
aha, takže prd...
bža bža
ne, já si myslím, že budu beznadějnej případ :o))
aha, takže prd...
bža bža
ne, já si myslím, že budu beznadějnej případ :o))
:o) mi napadlo, že neumím psát veeeelký tlustý a barevný najednou třeba a vůbec nevím, jak se píšou větší než malý písmenka....
jsem dostatečně otravná doufám :o))
huááá sem syce mošná blondínka, ale genijální, to se sadim!!! :-)))
šmankote já se tim du nyčko prolouskat od začátku až do konce a paxe vrátim a budu tady vobtěžovat s barevnicema a tučnicema a opile nakloněnejma a tak, chicht :-)))
jo ale hele... eště bych potřebovala, aby tam místo toho "oranžová" bylo místo pro požadovanej text... kam ho mam nacpat???
když něco písnu semdle mezi špičítka
:o))) já jsem taky nejlepčí ze všech, doufám, že je teda na tom stupátku prvních nejlepčích místa dost :o))))))))))))
P*E*T*U*L*K*O,
jsi dokonalá a děsně šikovnááá a já su potěšená, že tě znám... tak... a máš to*
beb.
Nuitidlo votravná seš, ale buď simtě votravnější... bo taki počebuju zjistit, jaxe NAJEDNOU sešmoulej písmenka barevný & vytlustěný třeba... pak mi dej vědít, jo? :)))
Petulo, díky, já tady otravovala s jednotlivostma na všechny strany, barvišky jsem vždycky chtěla,
nin: šmarjá... takovou rychlostí se to nedá postíhat... mi to dycky vodjede... ;-)*
Armand: my sme rádi votrvný potvůrky nebo co :o))))
Cyndi: mi totiž nejde do hlavy, že když budu chtít tlusťochy a ještě barevný, to tam jako nafrkám všechny ty značky do jednoho??? :o)))
tý ju, Peťulo, Ty tak pomůžeš dvěma blbejm babám :o))))))))
mno, to se mi nepovedlo :-)
prostě napíšete marquee do špičatejch závorek - pak ten text - a pak zase ty závorky...
doufám, že teď se mi to celý nerozjede :-))))
mi to taky vodjelo :o/ jezdí to nějakou nepovolenou rychlostí, bych na to zavolala dopravní písmocii!!! hu
jasně, nuitík nejni sám, koho todlenc zajímá, já chci jezdící barevný tlusťochy!
Nuitidlo: no dyk vo to mi gou, né? tak až na to přindeš, řekni, jo?
Armand: střapatý, podivný, nablondle natvrdlý... :-)))))
chi chíííí, jsme to tu určitě teď zavařily :o) já radši jdu do pryč :o))
taky chci jezdící tlus´tochy :o)))))))))))))))))))))))
za sebou, ale každý zvlášt do závorky v pořadí...barva, pohyb, velikost
Právě dnes mám vlasy jako havran, ale když máš slabost pro blondýnky, snad někdy příště... :c))) ale naberu zde vědomostí, houkhouk
nin: Když si prohlídneš zdrojový kód (pravé tlačítko myšky), uvidíš.
Vtip je v málo známé HTML značne marquee:
<marquee direction=right>jezdící text</marquee>
případně obdobně
<marquee direction=left>
<marquee behavior=alternate>
fňůůůůůůůůůůůůůůůůůk :o(((((((((( .....koukám, že sem prošvihla pár lekcí :o((( ...nebo se na mě všichni vyprdli, neboco :o((( ....tady už všichni všechno uměj, jen já nevím jak :o((((((((
se pudu někam vyštkat .....bééé béééé....smrk, pčííík...
Petulííí, héééélp....... já ci soukr. doučovací kroužek.....voni sou tu fšichni šprti :o(((( fňůůůůůk
Stáníčku, ty moc neprofokuj, počkej, počkej, až já se to fšecko naučím :o)) Taky na Tě budu vykřikovat přes půl vobra-žofky ;o)
Tak koukám, že předbíháte...
No, študujte, pilně študujte... :o)
░▒▓-_-▓▒░
Já nejsem exprd, ani blonďák, ovšem na pokračování se vcelku těším.:o))
snehurkasnehurka
02. 10. 2002
Zvláště mne zaujalo normální tučné normální.
Naprosto nic jsem z mé obrazovky nepochopil
Mozná je to tím, že mé blond vlasy už někam odešli.
Barbare...
Zkus to znovu...
Bohužel je na importu do Písmáka „automatika“, která zobrazovací sekvenci:
text1 <B>text2 </B>text3
přemění na:
text1 text2 text3
Prostě to „přeloží“ do HTML. Asi si se na text mrknul zrovna ve chvíli, kdy jsem si toho všimla a znovu jsem to opravovala...
░▒▓-_-▓▒░
░▒▓-_-▓▒░