Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVzkaz hledačům lásky
Výběr: Lyryk
09. 10. 2002
16
1
2314
Autor
JASAN
Dnes ráno jsem otočil kohoutkem a z vodovodu tekla láska. Naplnila umyvadlo a duhovým vodopádem přetékala na podlahu.
Žena se ptala, proč je v koupelně tak nalito. Měla strach, že si děti umáčí ponožky a nastydnou se.
Tak jsme ten čirý cit vytřeli hadrem a vylili do záchoda. Teď bude někde v potrubí, nebo možná už na čističce.
Jestli chcete, můžete ho tam jít hledat.
Žena se ptala, proč je v koupelně tak nalito. Měla strach, že si děti umáčí ponožky a nastydnou se.
Tak jsme ten čirý cit vytřeli hadrem a vylili do záchoda. Teď bude někde v potrubí, nebo možná už na čističce.
Jestli chcete, můžete ho tam jít hledat.
1 názor
lásko, nebo skleněnka, co je jednou v potrubí, nenaleznaš více... to je staré přísloví, které se v naší rodině dědí po generace. Zajímavý obraz každopádně. tip si zaslouží bezesporu
hm, kdyby to bylo tak jednoduchý....tak bych ty kohoutky nechala na plno....
Playwithfire
24. 09. 2003
U nás je lásky habaděj, kýbl lásky sem, kýbl lásky tam. Ale prachy nám chyběj.
cekanka_ucekana
03. 07. 2003cekanka_ucekana
30. 06. 2003cekanka_ucekana
30. 06. 2003
Ja by som sa tou tekutinou osprchoval a potom sa z nej opil. A nikomu by som nepovedal že tečie, lebo by ju dáky chytrák určite začal predávať - Biznis za prachy, a nokoniec by jej bol nedostatok...!
Dobryyyyyy!! Laska je v hajzlu(pardon) ...ale,kolikrat uz jsem tuhle skoro frazi slysela???A tip,of course!
impresivní_seance_hluchoty
09. 11. 2002mario_di_fiore
24. 10. 2002Miroslawek
23. 10. 2002
kdyz tekla z kohoutku, platis za ni stejne jak za vodu??? esli min, tak to je super, usetris, ale esli vic, tak to bych si sel stezovat na vodohospodarsky sluzby..................
Tuarégům se taky zdálo, že voda stojí za to vždy a všude. Kvůli vládě nad pramenem v poušti zabíjeli. Ale nám, co máme vody dost, se to tak už nezdá.
mario_di_fiore
11. 10. 2002Navždy_Tvůj
10. 10. 2002
tak teda nevim, jestli je v tom něco hlubšího, nebo ne :))
i tak docela velká blbůstka :o)
to do našeho okresu žádná láska neteče...ach jo...to je mi ale spravedlnost :) *